Ja dat is dan wel een verschil idd, wij nemen van 14.30 tot 17.30 af en hebben een 40 weken contract.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:38 schreef SQ het volgende:
Schokkend? Voor 2x3 dagen van 14:15 tot 18:30 met 52 weken contract? Volgens mij is dat best normaal hoor
Huh, 2 kinderen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:54 schreef _Lily_ het volgende:
Wij betalen netto 1350 voor 2 kinderen, 2 hele dagen KDV per week, 52 weken.
Schokkend veel dus
Netto doet meer met je huishoudpot dan brutoquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:43 schreef Bami het volgende:
[..]
Huh, 2 kinderen?Wel pittig veel ja!
Maargoed, wanneer we het over netto bedragen hebben dan staat en valt alles met hoeveel toeslag je krijgt, dus hoeveel zegt het dan écht over de kosten?
Dat zal bestquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Netto doet meer met je huishoudpot dan bruto
Maar, is natuurlijk juist afhankelijk van je inkomsten
Het houdt allemaal gelukkig na een aantal jaar weer op, en dan komen er allerhande nieuwe kosten weer bij
Wij betalen ook voor de hele dag, opzich logisch toch want het personeel moet ook gewoon aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:27 schreef arvensis het volgende:
Hier 3 dagen per week kdv voor Z. bruto ¤ 1.024,15
En 3 dagen BSO voor U. bruto ¤ 449,91
52 weken contract en we betalen voor de hele dag helaas.
Mijn kind is 12 en de kvd tijd is met stip de duurste periode geweest. Afhankelijk van hoeveel dagen hij ging kostte dat tussen de 450 en 900 netto per maand.quote:
En ook nog deels afhankelijk van het uurtarief van de opvang. Wij zouden overstappen naar een andere, maar die zaten toen al 1,10 per uur boven het KOT tarief. Doe dat keer 11 uur en neem dan nog eens meerdere dagen voor meerdere kinderen afquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef Molo het volgende:
Maar, is natuurlijk juist afhankelijk van je inkomsten
De toeslag is ongeveer 500 euro in totaal (ongeveer 250 per kind) dus totaal 1850 brutoquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:43 schreef Bami het volgende:
[..]
Huh, 2 kinderen?Wel pittig veel ja!
Maargoed, wanneer we het over netto bedragen hebben dan staat en valt alles met hoeveel toeslag je krijgt, dus hoeveel zegt het dan écht over de kosten?
Voor een tweede krijg je normaliter bijna volledig toeslag hè. Anders zou niemand blijven werken met meer dan 1 kind.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:56 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
De toeslag is ongeveer 500 euro in totaal (ongeveer 250 per kind) dus totaal 1850 bruto
Ik heb me erbij neergelegd dat dit het maar is. Als ze het KDV zijn ontgroeid krijgen ze BSO, schoolspullen, later studie, kleinkinderen supporten.
Het zal wel niet beter worden haha
Een deel van het uurtarief boven de KOT-grens? Maar als ik even snel reken kom je zelfs dan niet helemaal uit:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:41 schreef Bottoms_up het volgende:
Is dat niet weinig kot zelfs met bv max toetsingsinkomen? Wat zie ik hier over het hoofd?
Ja precies ik kwam zelf ook rond de 1000 uit. Is er nog een reden om minder kot te krijgen? Partner die heel weinig uren werkt? Maar dat is hier niet het geval denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een deel van het uurtarief boven de KOT-grens? Maar als ik even snel reken kom je zelfs dan niet helemaal uit:
- Twee kinderen, dus 925 per kind per maand.
- Als je 20 uur per kind per week afneemt, is je uurtarief 10,25 ongeveer.
- Je krijgt maar toeslag over 8,97. Je betaalt dus 20 uur x 2 kinderen x 4,5 week x ¤ 1,28 per uur helemaal zelf. Da's ¤ 230 per maand.
- Zelfs als je maximaal verdient, krijg je voor de eerste 33,3% terug en voor de tweede 67,1%. Dan zou je dus voor de eerste 0,333 x 20 uur x 4,5 week x ¤ 8,97 per uur = ¤ 269 terugkrijgen en voor de tweede ¤ 542.
Al met al zou bruto ¤ 1850 dan dus uitkomen op ¤ 1039 netto...
Het zou nog kunnen dat ze nog minder uren afnemen en een nog hoger uurtarief hebben, maar da's dan wel echt een serieus hoge uurprijs...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:49 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja precies ik kwam zelf ook rond de 1000 uit. Is er nog een reden om minder kot te krijgen? Partner die heel weinig uren werkt? Maar dat is hier niet het geval denk ik.
Is er een expert in de zaal?
Mits aangevraagd uiteraardquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Even een vraag van een totaal onwetend persoon: je krijgt dus altijd toeslag? Hoogte afhankelijk van je inkomen maar je krijgt altijd wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |