Je probeert het te hard.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan geloof je me toch niet. Ik spreek slechts uit ervaring naar de mensen die ik in het echt ken.
dan ben ik Flash Gordonquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat je denkt ben je zelf, wist je dat?
Trumpquote:
En stonden er 20 jaar geleden ook duizenden tot jodenmoord op te roepen op de Dam, niet alleen straffeloos maar vaak ook nog gesteund vanuit de politiek (denk oa)?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lees ik al 20 jaar op Fok. En dat het 1 minuut voor 12 is enz.
Misschien hebben we binnenkort wel een MP van Turkse komaf![]()
Maar dan ook de eerste vrouwelijke. Een mooie combinatie.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5173273/wanneer-stopt-het-kijken/#more
Update 12:12 - De soep wordt nu NOG heter gegeten inzake Shani Louk. BILD heeft de Israëlische president Yitzhak Herzog geïnterviewd en volgens hem hebben ze niet alleen een stukje schedel van Shani gevonden: "Het spijt me te kunnen bevestigen dat Shani Nicole Louk is vermoord. Men heeft haar schedel gevonden. Dat betekent dat deze barberen, deze sadistische dieren simpelweg haar hoofd eraf hebben gehakt, zoals ze ook Israëliërs hebben aangevallen, gemarteld en vermoord. Het is een grote tragedie en ik betuig mijn diepste medeleven aan haar familie." WOW.
Wel even iets anders dan zomaar doodgegaan over natuurlijk overleden. 'Overleden' impliceert toch wel wat anders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is overleden, hoe je het ook wendt of keert. Altijd dat gezeik omdat niet iets wordt gezegd als "Duitse brutaal door haar hoofd geschoten en keihard doodgemarteld" ofzo.
Correct, ik weet dat ik niet heilig ben, soms fouten maak, soms verkeerde dingen denk. En daar probeer ik niet aan toe te geven, en dat is me prima gelukt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat je denkt ben je zelf, wist je dat?
Toch zijn er best wat conservatieve lui die de islam en moslims verafschuwen, maar de prachtige conservatieve stromingen in de VS als een lichend voorbeeld zien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee maar heel eerlijk, ik snap de VS ook niet, dat is ook een halve theocratie he, waar een paar oude mannen beslissen dat een vrouw geen abortus mag.... compleet gek, en er is gewoon steeds 1 gemeenschappelijke gemene deler... heel gemeen... superioriteitswanen gebaseerd op de krankzinnig narcistische notie dat je op de een of andere manier een groter mirakel bent dan een naaktslak.
Dat ben je niet
ook niet minder, maar er is geen speciale regeling voor je... echt niet, geniet gewoon van het wonder
Ok, stel ik ben het met je eens.. maar vertel mij dan eens: Waarom moet het Yahweh zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat er troost en saamhorigheid kan worden gehaald uit geloof.
Er is geen bewijs dat er een God bestaat, dat wel.
Maar zo zijn er ook mensen die geloven in zweverige dingen, tsja niet mijn ding maar als ze anderen verder niet lastig vallen heb ik er geen problemen mee.
Mensen willen zich vaak ook gehoord voelen, en zoeken verbondenheid. Dat kan een kerk of een moskee wel bieden. Of een synagoge.
Maar het extremistische en fundamentalistische heb ik niks mee.
Ken die opstand niet. Voor een opmerking als "het is nu werkelijk tijd om in te grijpen" lijkt me niet te koppelen aan bruinhemden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En stonden er 20 jaar geleden ook duizenden tot jodenmoord op te roepen op de Dam, niet alleen straffeloos maar vaak ook nog gesteund vanuit de politiek (denk oa)?
Nee he? Dus die "het is 1 voor 12" roepers hadden 100% gelijk en zijn decennia weggezet als nazi's en bruinhemden.
Ik ben niet tegen het bestaan van Israël.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je probeert het te hard.![]()
En uiteraard ben jij wél iemand die écht om de Palestijnse bevolking geeftmaar ook hier in het topic zijn er teveel die zich zo noemen (Pro-Palestina) waar ze gewoon anti-Israël zijn. De meeste vanuit islamitisch oogpunt, sommigen om linkse redenen ("Israël is kolonisatie" oid).
Wat ik graag zou willen is, als mensen tegen (het bestaan van) Israël zijn, dat ze er gewoon voor uit komen. Dat praat een stuk eerlijker.
Neuh, de meeste nuchtere Nederlanders hebben daar ook weinig mee, religie onder kazen is al jaren minder en minder aan het worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch zijn er best wat conservatieve lui die de islam en moslims verafschuwen, maar de prachtige conservatieve stromingen in de VS als een lichend voorbeeld zien.
Eentje wiens vader gevlucht is vanwege het geloof, wiens hondje Moos heet en de man Joods is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lees ik al 20 jaar op Fok. En dat het 1 minuut voor 12 is enz.
Misschien hebben we binnenkort wel een MP van Turkse komaf![]()
Maar dan ook de eerste vrouwelijke. Een mooie combinatie.
Jou niet, vrouwen hebben daarin ook weer meer pech dan mannen, net als bij de islam.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de meeste nuchtere Nederlanders hebben daar ook weinig mee, religie onder kazen is al jaren minder en minder aan het worden.
Maar als ik moest kiezen, ja dan maar de gristenfundi's die ook achterlijke denkbeelden hebben maar me iig niet willen vermoorden als ik niet mee wil doen.
Mwah, jij mag daar in de VS best zonder kruisje om je nek lopen hoor, maar in Iran niet zonder hoofddoek.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jou niet, vrouwen hebben daarin ook weer meer pech dan mannen, net als bij de islam.
Ja dat komt door het hele begin van het krankzinnige verhaal, de schuld wordt meteen bij de vrouw gelegd, zonder Eva hadden wij mannen nog steeds in het paradijs gezeten. Maar nee, dr moest zo nodig van een appel (zie ook avalon, koning Arthur) gegeten worden waardoor ze dus nu met maandstonden en barensweeën zitten...quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jou niet, vrouwen hebben daarin ook weer meer pech dan mannen, net als bij de islam.
Rare behandeling door extreme christen bedoel je? Vrouwen dan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt? Breaking waar?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef theunderdog het volgende:
Breaking: Netanyahu is in gesprek met Hamas-leiding over vredesbesprekingen.
Ik denk dat je de geloofsfanatici in de VS echt te mild ziet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, jij mag daar in de VS best zonder kruisje om je nek lopen hoor, maar in Iran niet zonder hoofddoek.
En ja, dat gedoe over abortus is ook niet mijn ding, daar geef ik je gelijk in hoor, maar ik ben helemaal niet gelovig zelf. En het gaat om een, hopelijk, zeldzame ingreep, dat je er recht op moet hebben ben ik met je eens, maar het zou geen dealbreaker zijn. Als iemand maandelijks een abortus nodig denkt te hebben gaat er wel meer niet goed dat een geloof ergens in.
De (vooral) evangalistische christenen in de VS zijn problematisch voor elke vorm van een beetje progressief beleid. Absoluut en zeker. Maar dit maakt ze nog niet 'gelijk' qua problematiek aan de fundamentalistische islam waar homo's worden opgehangen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je de geloofsfanatici in de VS echt te mild ziet.
Wauw, toch even nog dat laatste stukje er aan toevoegenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, jij mag daar in de VS best zonder kruisje om je nek lopen hoor, maar in Iran niet zonder hoofddoek.
En ja, dat gedoe over abortus is ook niet mijn ding, daar geef ik je gelijk in hoor, maar ik ben helemaal niet gelovig zelf. En het gaat om een, hopelijk, zeldzame ingreep, dat je er recht op moet hebben ben ik met je eens, maar het zou geen dealbreaker zijn. Als iemand maandelijks een abortus nodig denkt te hebben gaat er wel meer niet goed dan een geloof ergens in.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:22 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit zegt natuurlijk weer eens alles.
[ twitter ]
Wij hebben een Bible Belt maar dat is Teletubbie land vergeleken met de belt daar. Die lui doen niets onder voor salafisten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie ze alleen niet massaal oproepen tot het uitmoorden van Joden, of Moslims.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wauw, toch even nog dat laatste stukje er aan toevoegen
Ik heb liever de mogelijkheid om te kiezen of niet te hoeven kiezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de meeste nuchtere Nederlanders hebben daar ook weinig mee, religie onder kazen is al jaren minder en minder aan het worden.
Maar als ik moest kiezen, ja dan maar de gristenfundi's die ook achterlijke denkbeelden hebben maar me iig niet willen vermoorden als ik niet mee wil doen.
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?
Een abortus moet idd gewoon kunnen, maar doen alsof het een dagelijkse behoefte is voor een vrouw is apart hoor....
Ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Een lange thread met allerlei bronnen over hoe Israel omgaat met de Palestijnen die in gevangenis daar zitten. Ruim duizend Palestijnen zitten in een cel zonder een aanklacht of een rechtszaak.
Nee, dat toevoegen komt toch over alsof je als vrouw maar erg dankbaar moet zijn dat het kan. Maar niet te vaak hoor, want anders…quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?
Een abortus moet idd gewoon kunnen, maar doen alsof het een dagelijkse behoefte is voor een vrouw is apart hoor....
Nee, het is een recht dat een vrouw imo zou moeten hebben, maar gezien de keuze aan de andere kant is, helemaal geen keuze, geen rechten, kies ik in dit geval voor, zoals ik zei, minst van de 2 kwaden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?
Tja…
Ik heb echt geen idee hoe voor hun het rechtssysteem uitziet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo erg was
Veroordelingspercentage van 99,76%![]()
![]()
Elke dictatuur is jaloers op zo'n percentage
Neehee, het was "gristen en geen abortus maar wel redelijke vrijheid" vs "moslim, helemaal geen vrijheden".quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat toevoegen komt toch over alsof je als vrouw maar erg dankbaar moet zijn dat het kan. Maar niet te vaak hoor, want anders…
Naar mijn weten is er ook een man nodig om zwanger te kunnen worden en zijn verantwoordelijkheid wordt weer helemaal vergeten. Maar goed, dat is een totaal andere discussie.
Het is gewoon vervelend dat je dat toevoegt. Alsof een vrouw alleen verantwoordelijk is om zwanger te worden en ze moet vooral niet denken dat een abortus normaal is hoor!
Cognitieve dissonantie is niet voorbehouden aan selecte groepquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch zijn er best wat conservatieve lui die de islam en moslims verafschuwen, maar de prachtige conservatieve stromingen in de VS als een lichend voorbeeld zien.
De ultra US rednecks verschillen niet veel van de ultra orthodoxen of de ultra islamistenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klopt, in een samenleving heb je altijd extremen, maar er is geen redneck regering (en nee, ook onder DRUMPFFF niet). Iedereen heeft recht op eigen mening, religie etc, maar de democratie bepaalt wat er wel en niet mag en kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ultra US rednecks verschillen niet veel van de ultra orthodoxen of de ultra islamisten
Het zijn de christelijk nationalisten/MAGA-aanhangers die LGBTQ+ materiaal aan het bannen zijn op scholen in de VS.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, in een samenleving heb je altijd extremen, maar er is geen redneck regering (en nee, ook onder DRUMPFFF niet). Iedereen heeft recht op eigen mening, religie etc, maar de democratie bepaalt wat er wel en niet mag en kan.
En juist in de VS zag je waar dat soms, legaal, toe kan leiden. Kleine stad in de VS was lekker progressief, moslims wonnen de verkiezingen en opeens was LGBTQ+ materiaal niet meer toegestaan in die stad. En de progressieveling maar weer geshockeerd en verbaasd zijn natuurlijk.
Dat is echt goed nieuws. En link zou prettig zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is echt goed nieuws. En link zou prettig zijn.
quote:
De vrouwen wel dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?
Tja…
Overigens zijn er al Staten waar ze ook de pil en het condoom zouden willen verbieden. Dan heb je weinig keus meer hè? Behalve geen seks, maar dat vinden de mannen dan ook weer niet oké.
Als deze cijfers kloppen dan is dat echt niet best en opnieuw een cruciale factor voor een oplossing voor de lange termijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Een lange thread met allerlei bronnen over hoe Israel omgaat met de Palestijnen die in gevangenis daar zitten. Ruim duizend Palestijnen zitten in een cel zonder een aanklacht of een rechtszaak.
Fijn!quote:
ik vrees dat het in zijn geval wel microchirurgie vereistquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En mannen hun pik afhakken.
Kun je normaal doen aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |