Wij hebben een Bible Belt maar dat is Teletubbie land vergeleken met de belt daar. Die lui doen niets onder voor salafisten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je de geloofsfanatici in de VS echt te mild ziet.
Nee hoor, ik zie ze alleen niet massaal oproepen tot het uitmoorden van Joden, of Moslims.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je de geloofsfanatici in de VS echt te mild ziet.
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wauw, toch even nog dat laatste stukje er aan toevoegen
Ik heb liever de mogelijkheid om te kiezen of niet te hoeven kiezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de meeste nuchtere Nederlanders hebben daar ook weinig mee, religie onder kazen is al jaren minder en minder aan het worden.
Maar als ik moest kiezen, ja dan maar de gristenfundi's die ook achterlijke denkbeelden hebben maar me iig niet willen vermoorden als ik niet mee wil doen.
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?
Een abortus moet idd gewoon kunnen, maar doen alsof het een dagelijkse behoefte is voor een vrouw is apart hoor....
Ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Een lange thread met allerlei bronnen over hoe Israel omgaat met de Palestijnen die in gevangenis daar zitten. Ruim duizend Palestijnen zitten in een cel zonder een aanklacht of een rechtszaak.
Nee, dat toevoegen komt toch over alsof je als vrouw maar erg dankbaar moet zijn dat het kan. Maar niet te vaak hoor, want anders…quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Moet ik een abortus zien als het prikken van oorbel gaatjes? Een alternatief voor de pil?
Een abortus moet idd gewoon kunnen, maar doen alsof het een dagelijkse behoefte is voor een vrouw is apart hoor....
Nee, het is een recht dat een vrouw imo zou moeten hebben, maar gezien de keuze aan de andere kant is, helemaal geen keuze, geen rechten, kies ik in dit geval voor, zoals ik zei, minst van de 2 kwaden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?
Tja…
Ik heb echt geen idee hoe voor hun het rechtssysteem uitziet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo erg was
Veroordelingspercentage van 99,76%![]()
![]()
Elke dictatuur is jaloers op zo'n percentage
Neehee, het was "gristen en geen abortus maar wel redelijke vrijheid" vs "moslim, helemaal geen vrijheden".quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat toevoegen komt toch over alsof je als vrouw maar erg dankbaar moet zijn dat het kan. Maar niet te vaak hoor, want anders…
Naar mijn weten is er ook een man nodig om zwanger te kunnen worden en zijn verantwoordelijkheid wordt weer helemaal vergeten. Maar goed, dat is een totaal andere discussie.
Het is gewoon vervelend dat je dat toevoegt. Alsof een vrouw alleen verantwoordelijk is om zwanger te worden en ze moet vooral niet denken dat een abortus normaal is hoor!
Cognitieve dissonantie is niet voorbehouden aan selecte groepquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch zijn er best wat conservatieve lui die de islam en moslims verafschuwen, maar de prachtige conservatieve stromingen in de VS als een lichend voorbeeld zien.
De ultra US rednecks verschillen niet veel van de ultra orthodoxen of de ultra islamistenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch zijn er best wat conservatieve lui die de islam en moslims verafschuwen, maar de prachtige conservatieve stromingen in de VS als een lichend voorbeeld zien.
Dat klopt, in een samenleving heb je altijd extremen, maar er is geen redneck regering (en nee, ook onder DRUMPFFF niet). Iedereen heeft recht op eigen mening, religie etc, maar de democratie bepaalt wat er wel en niet mag en kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ultra US rednecks verschillen niet veel van de ultra orthodoxen of de ultra islamisten
Het zijn de christelijk nationalisten/MAGA-aanhangers die LGBTQ+ materiaal aan het bannen zijn op scholen in de VS.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, in een samenleving heb je altijd extremen, maar er is geen redneck regering (en nee, ook onder DRUMPFFF niet). Iedereen heeft recht op eigen mening, religie etc, maar de democratie bepaalt wat er wel en niet mag en kan.
En juist in de VS zag je waar dat soms, legaal, toe kan leiden. Kleine stad in de VS was lekker progressief, moslims wonnen de verkiezingen en opeens was LGBTQ+ materiaal niet meer toegestaan in die stad. En de progressieveling maar weer geshockeerd en verbaasd zijn natuurlijk.
Dat is echt goed nieuws. En link zou prettig zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef theunderdog het volgende:
Breaking: Netanyahu is in gesprek met Hamas-leiding over vredesbesprekingen.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:55 schreef theunderdog het volgende:
Breaking: Netanyahu is in gesprek met Hamas-leiding over vredesbesprekingen.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is echt goed nieuws. En link zou prettig zijn.
quote:
De vrouwen wel dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets is alleen van belang als het een dagelijkse behoefte is en anders hoef je je er niet druk over te maken?
Tja…
Overigens zijn er al Staten waar ze ook de pil en het condoom zouden willen verbieden. Dan heb je weinig keus meer hè? Behalve geen seks, maar dat vinden de mannen dan ook weer niet oké.
Als deze cijfers kloppen dan is dat echt niet best en opnieuw een cruciale factor voor een oplossing voor de lange termijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Een lange thread met allerlei bronnen over hoe Israel omgaat met de Palestijnen die in gevangenis daar zitten. Ruim duizend Palestijnen zitten in een cel zonder een aanklacht of een rechtszaak.
Fijn!quote:
ik vrees dat het in zijn geval wel microchirurgie vereistquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En mannen hun pik afhakken.
Kun je normaal doen aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |