Misschien wel, misschien niet. Ik ben niet zo racistisch als jij kennelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan staat er niet een nieuwe groep extremisten op?
Een groep mensen met een onderontwikkelde cultuur, die dan ook nog eens voor een aanzienlijk deel terrorisme praktiseren, omarmen en verheerlijken en hun kinderen als martelaren wilt laten sterven vanuit een diep gewortelde Jodenhaat, valt geen land mee te bezeilen helaas.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Laten we voorzichtig stellen dat het experiment om de Palestijnen een eigen land te laten besturen vrij slecht gelukt is.
Ze hadden de Gazastrook ook vol kunnen bouwen met hotels, welness centra, ziekenhuizen, shopping malls, waterglijbanen, een Jurassic Theme Park, aanlegsteigers voor Disney cruiseschepen, ijssalons, falafelbarretjes, beschaafde massagesalons, scholen, universiteiten, kraamklinieken, een reuzenrad, sterrenrestaurants en luxe zwembaden.
De keuze lag al vrij snel op aanslagen plegen om den Jood uit te roeien waardoor het hek om de landstrook steeds hoger werd.
Niet vermoord maar overleden iddquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
'Gegijzelde Shani Louk overleden'
#werkenbijdenos
Gewoon ontvoerd en/of meteen afgerekend. Ze brengen het alsof ze na 7 oktober nog leefde.
Pardon?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik ben niet zo racistisch als jij kennelijk.
Dat vind ik wat kort door de bocht, want Israël had alsnog veel controle over Gaza, over het luchtruim, de zee en de grenzen. Zo vrij was het allemaal nu ook weer nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Laten we voorzichtig stellen dat het experiment om de Palestijnen een eigen land te laten besturen vrij slecht gelukt is.
Ze hadden de Gazastrook ook vol kunnen bouwen met hotels, welness centra, ziekenhuizen, shopping malls, waterglijbanen, een Jurassic Theme Park, aanlegsteigers voor Disney cruiseschepen, ijssalons, falafelbarretjes, beschaafde massagesalons, scholen, universiteiten, kraamklinieken, een reuzenrad, sterrenrestaurants en luxe zwembaden.
De keuze lag al vrij snel op aanslagen plegen om den Jood uit te roeien waardoor het hek om de landstrook steeds hoger werd.
Wat bedoel je met het tweede deel? Ik heb de beschrijving niet gelezen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Ik neem aan dat jij je zoon niet zo vergiftigd hebt dat hij het soort dingen verheerlijkt waar dit zich aan schuldig heeft gemaakt?
Ik vind het nogal wat dat zelfs de beschrijving in zwart en wit te erg is om te lezen en je aan het twijfelen maakt of er inderdaad geen dingen zijn die erger zijn dan de dood.
iedereen mag dat gewoonquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:16 schreef Selenophilia het volgende:
One shot two kills toch. Lekker op zwangere vrouwen schieten. Israel mag dat gewoon. Koop vandaag nog je eigen tshirt!
Idd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet vermoord maar overleden idd
Uhuh
quote:the family received an official notice from the IDF and ZAKA that a bone from the base of Louk's skull had been found matched with Louk's DNA. Doctors determined that a person cannot live without the bone found and concluded that Louk could not possibly still be alive.
Ja en goedgelovigen het maar "de grootste gevangenis ter wereld" noemen, die zin klopt niet en is ingegeven door veel te weinig kennis van zaken en simpele onderbuikgevoelens, het is "de grootste bunker te wereld waar ze mensen gijzelen, martelen en vermoorden"quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een groep mensen met een onderontwikkelde cultuur, die dan ook nog eens voor een aanzienlijk deel terrorisme praktiseren, omarmen en verheerlijken en hun kinderen als martelaren wilt laten sterven vanuit een diep gewortelde Jodenhaat, valt geen land mee te bezeilen helaas.
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. In het begin was het voor mijn gevoel nog 'feitelijk' en kon ik haar volgen maar halverwege leek haar persoonlijke voorkeur naar boven te komen. Ze lulde zich vast (rond minuut 6:30) met "het is onrecht op onrecht. Het is geweld op geweld. Overwin je dan Hamas echt of creëer je meer weerstand (knip Amerika Afghanistan) buiten het feit dat het juridisch niet mag, is dat recht er niet voor niks. Omdat het bewezen is dat het niet werkt".quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:50 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik heb die uitzending toevallig gisteren gezien en het was inhoudelijk een draak van een stuk.
Mevrouw de Hoon antwoordde vooral vanuit aannames en eigen kleuring van wat ze dacht dat daar gebeurde.
Dat was niet de jurist in haar die sprak daar
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen mag dat gewoon
het is niet alsof een kind in je buik een beschermde status oplevert
Al die vreselijkheden joh, fucking kutquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
En dan ook omdat ze bot gevonden hebben van haar schedel.
Brr.
[..]
De draaiboeken lagen er allemaal al voor gefaseerde versoepeling terwijl de autonomie zou toenemen. Maar omdat die gekken binnen weken van het terugtrekken uit Gaza, alweer israel liepen te bestoken met raketten, werden die versoepelingen veranderd in sancties.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo vrij was het allemaal nu ook weer niet
lolquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
“Terroristen bestrijden”
Mooie training wel
Alles voor het narratief.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
'Gegijzelde Shani Louk overleden'
#werkenbijdenos
Gewoon ontvoerd en/of meteen afgerekend. Ze brengen het alsof ze na 7 oktober nog leefde.
Is dit echt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
“Terroristen bestrijden”
Mooie training wel
wat is het argument nu hierquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zo grappig vinden ze het daar ook om burgers te vermoorden ja.
Ach. De 1 draagt een shirt die hij grappig vind en de andere schiet raketten vanaf de speelplaats van een kindercreche.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zo grappig vinden ze het daar ook om burgers te vermoorden ja.
Ff terugkijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. In het begin was het voor mijn gevoel nog 'feitelijk' en kon ik haar volgen maar halverwege leek haar persoonlijke voorkeur naar boven te komen. Ze lulde zich vast (rond minuut 6:30) met "het is onrecht op onrecht. Het is geweld op geweld. Overwin je dan Hamas echt of creëer je meer weerstand (knip Amerika Afghanistan) buiten het feit dat het juridisch niet mag, is dat recht er niet voor niks. Omdat het bewezen is dat het niet werkt".
Dat was niet best. Helaas ook geen antwoord wat te doen net Hamas die in en onder een ziekenhuis zit, behalve dat er genoeg 'juridische handvatten zouden zijn'
Volgens een handje vol gekken in deze draad is dat ook een "burger"quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:25 schreef sp3c het volgende:
sowieso is het geen burger want ze heeft een gun
Hahaha ja, who caresquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is het argument nu hier
ze maken matig grappige tshirts ... nou en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |