Belgen in Nederland ook niet, wat is je punt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Joden kijken wel op de Palestijnen neer en ze hebben niet eens dezelfde basisrechten dan de Israëlische bevolking.
We hebben het hier zeg maar over licht zwakbegaafdenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je gaat met de taxi naar de grens, gaat die grens over met paspoort controle en al, en er gaat pas een lichtje branden als je een kapot ziekenhuis ziet?
Hoe dichter bij de Qatarese (of EU) geldstromen, hoe beter.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. Er is daar ook een enorme ongelijkheid. Ken je de juiste mensen? Dan heb je een redelijk goed of zelfs luxe leven, anders is het een leven van armoede. Ook dit zijn weer dingen die te maken hebben met de beleidsbepalers.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:19 schreef Slayage het volgende:
"The children of light" be like
[ twitter ]
Ik hoor toch echt de helft van die lui zeggen dat ze Amerikaan zijn, net als die genocidale kudt journalist zelf.quote:but all of the Israelis we met were explicitly genocidal
Moet je eens posten dat we moslims zo moesten behandelen...quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
Koekoek. Gewoon het openlijk oproepen tot pogroms. En dit is schijnbaar iemand met een Brits paspoort.
[ twitter ]
Dat gebeurd hier ook aan de lopende band, maak je niet druk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je eens posten dat we moslims zo moesten behandelen...
En dan achteraf weer zeggen "wir haben es nicht gewusst"quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
Koekoek. Gewoon het openlijk oproepen tot pogroms. En dit is schijnbaar iemand met een Brits paspoort.
[ twitter ]
Dan moet je ze wel aanstekenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met internet een mooi archief wie we na de oorlog kaal moeten scheten.
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zei dat het de schuld van Israël is op een reactie van mij dat de Palestijnen het zelf verneukt hebben
Als je iemand wil gaan beschuldigen van zwart-wit denken, pak dan iemand anders dan mij voortaan.
Bron?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier ook aan de lopende band, maak je niet druk.
'Ja, maar ... *externe factor naar keuze*'quote:
Je hebt het nu over niet-Israëliërs die in Israël niet dezelfde rechten hebben als Israëliërs.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zij aan zij, vrienden voor het leven
En ik hoor helemaal geen genocidale shit ookquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor toch echt de helft van die lui zeggen dat ze Amerikaan zijn, net als die genocidale kudt journalist zelf.
Bijzonder dat je dat kan zien zonder glas of kozijnenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dus echt totaal naïef rondwandelt en je middels een taxi naar de grens laat brengen is dat dus mogelijk blijkbaar met een smetteloos paspoort
Is 6 jaar terug trouwens
Ze hadden het pas door toen ze vanuit hun Airbnb op een 'ziekenhuis' uit keken waar gewonden werden geopereerd in een pand zonder glas of kozijnen in de muren
Hoeft ook niet, gewoon niet reageren als je geen zin hebt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
JFK is officieel ook pas in het ziekenhuis overleden, het wordt dan een beetje zo'n verhaal. Volgens deskundigen is het gewoon direct klaar met de schade die is vastgesteld.
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom dit een goed discussiepunt is, maar goed.
Ze zijn terug, alleen noemen we ze nu anders ipv Nazi's...quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Geen kerstpakket voor Jan dit jaarquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Die NRCgast wordt aangepakt door de NRC, zeggen ze...
https://www.geenstijl.nl/(...)rorist-jan-vollaard/
Je keek direct de OK in dus jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat kan zien zonder glas of kozijnen
Nahja, die ene apartsheid dikzak die gemengde huwelijken wilt verbieden mag even een badslipper tegen zijn achterhoofd en daarna weer normaal doen. Maar verder weinig spannends ja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik hoor helemaal geen genocidale shit ook
Rupibma had het een paar topics terug nog over dat “ze” niet zulke formaliteiten nodig hadden om het hier over te nemen.. nou, laten we dat Britse paspoort van deze haatzaaier dan ook maar als een formaliteit beschouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Die halve gare barbaren schijnen haar hoofd te hebben afgehaktquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verhaal van de ouders waar is. Want dan heeft het arme kind iig niets meer mee gekregen van alles na het geraakt worden.
Hoe verschrikkelijk om maar te hopen dat iemand snel dood is gegaan eigenlijk. Ik had graag anders gehad dan dit als beste hoop in deze situatie.
Nou, whoehoe zeg..quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Die NRCgast wordt aangepakt door de NRC, zeggen ze...
https://www.geenstijl.nl/(...)rorist-jan-vollaard/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |