Hou op hoor. Er is daar gewoon drinkwater en ook stroom. Hoe denk je dat al die Palestijnen anders de hele tijd op TikTok en andere sociale media kunnen zitten? Het is verder aan de beleidsbepalers om te zorgen dat er meer welvaart komt, maar die steken alles in terrorisme. Dat zijn toch echt keuzes.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:04 schreef speknek het volgende:
[..]
#hoedan, Gaza is sinds 2007 hermetisch afgesloten. Ze hebben niet eens veilig drinkwater of meer dan drie uur stroom op een dag. Wie gaat er naar een hotel zonder stroom en drinkwater.
Ik hoop dat het verhaal van de ouders waar is. Want dan heeft het arme kind iig niets meer mee gekregen van alles na het geraakt worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:42 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Volgens Isral is het lichaam wl gevonden.
Ze kozen een terroristische organisatie die vervolgens oorlog ging voeren met de bestaande regering. Donderflikkerstraal op met dat zwart-wit denken. Moeilijk h? Toegeven dat niet alles aan Isral ligt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, de simplistische eenzijdige visie dat het alleen maar aan Palestina lag. Israel heeft nooit iets fouts gedaan uiteraard
Er zijn ook wel wat hotelletjes enzo:quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er is daar gewoon drinkwater en ook stroom. Hoe denk je dat al die Palestijnen anders de hele tijd op TikTok en andere sociale media kunnen zitten? Het is verder aan de beleidsbepalers om te zorgen dat er meer welvaart komt, maar die steken alles in terrorisme. Dat zijn toch echt keuzes.
Ze hebben ook al jong vrij dikke welvaartskoppen voor wat betreft de grootste gevangenis ter wereld.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Waren grotendeels VN gefinancierde scholen toch daar?
Je hoeft niet gelijk te schelden. Wat een niveau weer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kozen een terroristische organisatie die vervolgens oorlog ging voeren met de bestaande regering. Donderflikkerstraal op met dat zwart-wit denken. Moeilijk h? Toegeven dat niet alles aan Isral ligt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er is daar gewoon drinkwater en ook stroom. Hoe denk je dat al die Palestijnen anders de hele tijd op TikTok en andere sociale media kunnen zitten? Het is verder aan de beleidsbepalers om te zorgen dat er meer welvaart komt, maar die steken alles in terrorisme. Dat zijn toch echt keuzes.
Er gingen wel Nederlandse gezinnen naartoe voor o.a. een gezellige bruiloft en om voor oma te zorgenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:04 schreef speknek het volgende:
[..]
#hoedan, Gaza is sinds 2007 hermetisch afgesloten. Ze hebben niet eens veilig drinkwater of meer dan drie uur stroom op een dag. Wie gaat er naar een hotel zonder stroom en drinkwater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tuuuuuuurlijk. Dan kan je ook gewoon hier nu meteen netjes toegeven dat Isral vrij weinig te maken had met de mislukte verkiezingen in 2005 toch?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden. Wat een niveau weer.
Ik probeer juist hele tijd dingen erin te brengen zodat er hier NIET zwart-wit wordt gedacht.
Correct. Er is daar ook een enorme ongelijkheid. Ken je de juiste mensen? Dan heb je een redelijk goed of zelfs luxe leven, anders is het een leven van armoede. Ook dit zijn weer dingen die te maken hebben met de beleidsbepalers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat hotelletjes enzo:
https://maps.app.goo.gl/czNJ6SwpNreKe7nPA
Maar de focus lag kwa economie nu eenmaal meer op Isral uitroeien dan een vreedzame samenleving opbouwen.
De Joden kijken wel op de Palestijnen neer en ze hebben niet eens dezelfde basisrechten dan de Isralische bevolking.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kozen een terroristische organisatie die vervolgens oorlog ging voeren met de bestaande regering. Donderflikkerstraal op met dat zwart-wit denken. Moeilijk h? Toegeven dat niet alles aan Isral ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 30-10-2023 12:22:39 ]
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gingen wel Nederlandse gezinnen naartoe voor o.a. een gezellige bruiloft en om voor oma te zorgen
Gaven aan dat code kneiterrood hen niet bekend was en het was ,l fijn hun familie weer te zien
Geen vuiltje aan de lucht
Blijkbaar is die perceptie toch ook wisselendHoe kom je per ongeluk in een hermetisch afgesloten gebied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daar hoef je geen arabier voor te zijn. Gezien de huidige geopolitieke situatie is er geen oplossing voor dit conflict.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:12 schreef HiZ het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik geen Arabieren ken die enige hoop hebben dat het ooit goed gaat komen in het midden oosten. Het meest positieve commentaar was: 'Ik ben blij dat ik niet meer tussen die gekken hoef te leven'.
Hij heeft zich in Oostenrijk laten omscholen tot verzorger/verpleger in de geriatrie.
Ik heb nooit iets gezegd daarover. Ik weet oprecht niet waarom je daarover begint.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk. Dan kan je ook gewoon hier nu meteen netjes toegeven dat Isral vrij weinig te maken had met de mislukte verkiezingen in 2005 toch?
De Arabieren en joden leven zij-aan-zij in Isral. Ze zijn allemaal Isralirs.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Joden kijken wel op de Palestijnen neer en ze hebben niet eens dezelfde basisrechten dan de Isralische bevolking.
Je zei dat het de schuld van Isral is op een reactie van mij dat de Palestijnen het zelf verneukt hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gezegd daarover. Ik weet oprecht niet waarom je daarover begint.
Klopt! Er zijn ook niet-Arabieren werkzaam in de geriatrie.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Daar hoef je geen arabier voor te zijn.
Je moet ook wel echt heel optimistisch zijn als je hier nog ruimte ziet voor een compromis. Het best haalbare is een poosje zo min mogelijk bloedvergieten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:12 schreef HiZ het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik geen Arabieren ken die enige hoop hebben dat het ooit goed gaat komen in het midden oosten. Het meest positieve commentaar was: 'Ik ben blij dat ik niet meer tussen die gekken hoef te leven'.
Hij heeft zich in Oostenrijk laten omscholen tot verzorger/verpleger in de geriatrie.
Als je dus echt totaal naef rondwandelt en je middels een taxi naar de grens laat brengen is dat dus mogelijk blijkbaar met een smetteloos paspoortquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je per ongeluk in een hermetisch afgesloten gebied?
Dus je gaat met de taxi naar de grens, gaat die grens over met paspoort controle en al, en er gaat pas een lichtje branden als je een kapot ziekenhuis ziet?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dus echt totaal naef rondwandelt en je middels een taxi naar de grens laat brengen is dat dus mogelijk blijkbaar met een smetteloos paspoort
Is 6 jaar terug trouwens
Ze hadden het pas door toen ze vanuit hun Airbnb op een 'ziekenhuis' uit keken waar gewonden werden geopereerd in een pand zonder glas of kozijnen in de muren
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Arabieren en joden leven zij-aan-zij in Isral. Ze zijn allemaal Isralirs.
quote:An October 2010 poll by the Dahaf polling agency found that 36% of Israeli Jews favor eliminating voting rights for non-Jews
quote:In a poll published this week, nearly half of ultra-Orthodox and national religious Israeli youth expressed hatred toward Arabs and noted support for stripping them of their citizenship, a sentiment shared by 23 percent of secular youth.
Forty-nine percent of all religious Israelis and 23% of secular Israelis indicated support for stripping Arab Israelis of their citizenship, the poll showed.
Zij aan zij, vrienden voor het levenquote:60 Percent of Israeli Jews Favor Segregation From Arabs, Survey Finds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |