Bij Rhododendron denk ik dan weer aan Mien in haar nachtjapon. Zo zie je maarquote:Op donderdag 2 november 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze had idd geen idee.
Dat zijn wel zaken waar je tegenaan loopt bij een groot leeftijdsverschil, cultuurverschil of een partner uit een ander land.
Wij reden zondag langs Paleis Soestdijk, en mijn man zegt "de Rododendrons" en ik "voor de krentenmik" en dat zijn idd van die dingen die je met een groot leeftijdsverschil of wanneer je uit een ander land komt niet weet.
Volgens mij een volledige logeerweek aflevering. Hopelijk eindelijk eens een keer actie.quote:Op zondag 5 november 2023 16:00 schreef Burdie het volgende:
Gaat er vanavond al iemand beslissen, of is het weer een filler aflevering?
Dat laatste lijkt me, ze hebben net allemaal 1 weggestuurd.quote:Op zondag 5 november 2023 16:00 schreef Burdie het volgende:
Gaat er vanavond al iemand beslissen, of is het weer een filler aflevering?
"Hij is heel begripvol"quote:Op zondag 5 november 2023 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heb überhaupt niet het idee dat Piet veel denkt.
Licht aan maar niemand thuis.quote:Op zondag 5 november 2023 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heb überhaupt niet het idee dat Piet veel denkt.
Nou, na dit 10 keer gelezen te hebben vind ik dit wel een beetje zielig.quote:
Of ze jaloers waren aangelegdquote:Op zondag 5 november 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vroeg Haico? Ik hoorde de vraag niet.
Of de dames jaloers aangelegd zijnquote:Op zondag 5 november 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vroeg Haico? Ik hoorde de vraag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |