Dat valt toch wel erg mee? 2-3 boeken per maand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef drakin het volgende:
8625 blz gelezen dit jaar volgens goodreads. Dat kan toch niet?
Ik lees aardig wat, maar dat is meer dan 1000 blz per maand.
37 boeken nu, 4,5 per maand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel erg mee? 2-3 boeken per maand.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef IPA het volgende:
Ik heb 'De boekhandelaar van Dachau' net uit en ik ben er enorm van onder de indruk. Niet omdat de holocaust indrukwekkend is, maar omdat de holocaust in het boek voor m'n gevoel misbruikt wordt om op een goedkope manier een laag sentiment toe te voegen aanDat had ik nou met het Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay. En sinds die tijd ben ik op mijn hoede voor dit soort sentimentele schrijfsels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch scoort dit boek overal ontzettend hoog.
Normaal heb ik helemaal niet zo'n sterke mening over wat ik wel en niet vind kunnen, zeker niet als het om boeken gaat, maar ik merk dat ik dit toch wel vreemd vind.
Zijn hier meer mensen die dit boek hebben gelezen?
Ik heb wel de fotograaf van Auschwitz van Luca Crippa gelezen en dat beviel beter.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Bij elk boek staat het aantal bladzijden vermeld. Dan zou je van elk boek moeten controleren of dat aantal klopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
37 boeken nu, 4,5 per maand.
Maar het ging om het niet helemaal kloppende aantal blz.
Staat bij het boek zelf.quote:
Ik ook niet, denk 600 blz de dikste.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:03 schreef Elleska het volgende:
Bij elk boek staat het aantal bladzijden vermeld. Dan zou je van elk boek moeten controleren of dat aantal klopt.
Ik hou mijn boeken bij met Hebban en daar staat:
Je hebt ongeveer
2573 pagina's
gelezen van
10 boeken
mijn doel voor dit jaar is 14 stuks dus dat gaat goed maar ik heb geen dikke boeken gelezen
Bedankt voor de tip. Vanmorgen in begonnen en ik hoop hem vannacht uit te hebben. Heerlijk boek!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net Joyland van Stephen King gelezen.
Ik moest echt even bijkomen na het laatste hoofdstuk. Mooi plot.
O ja Hebban, daar had ik ook een account.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:50 schreef Elleska het volgende:
Mijn dikste 496 blz (Het meisje op de rots, Lucinda Riley)
Mijn dunste 136 blz ( De Punt, Tica Morgan)
Dat laat Hebban mooi zien bij de reading challenge.
Ik zag net dat het nieuwste boek van Mathijs Deen beschikbaar is in KoboPlus dus ik moet mijn huidige boek even gaat uitlezen. Meerdere boeken tegelijk lezen werkt voor mij niet.
Nou ook maar lezen dan, had 'm al op m'n kindle staan maar nog niet gelezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Vanmorgen in begonnen en ik hoop hem vannacht uit te hebben. Heerlijk boek!
Boeken die ontbreken kan je makkelijk zelf toevoegen. Zoeken op ISBN nummer en als daarmee geen boek wordt gevonden krijg je de optie deze toe te voegen. Dat heb ik ook al gedaan met een aantal oude voorleesboeken die ik nu aan de kinderen voorlees, dat is dan weer voor de voorlees challenge dus dat telt niet mee voor mijn eigen leeslijst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja Hebban, daar had ik ook een account.
Maar die hebben niet elk boek erin staan wat weer jammer is.
Het is ook ontspanning, toch? Dus alles is primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd echt niet bij hoeveel ik leesKrijg enkel stress van, dat is dan meer en meer moet
Lees gewoon beneden en boven en dat is genoeg. Volgens mijn ereader doe gemiddeld een minuut over een blz en lees op mijn ereader gemiddeld een uur voor het slapen gaan
Al lees ik nu een papieren boek in bed
En beneden lees ik een papieren boek
Soms doe ik twee dagen over een boek. Soms doe ik er twee weken over. Allemaal helemaal prima
Daaromquote:Op maandag 2 september 2024 09:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook ontspanning, toch? Dus alles is prima.
Knap dat je in het Engels leest. Heb ik vroeger wel gedaan, maar ik mis dan toch bepaalde nuances in het boek.quote:Op maandag 2 september 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom
En zoals Engelstalige boeken lees ik trager. Dus tja...dan lees je minder boeken etc
Alleen het gemakkelijk twee uur lezen op een dag is prima
Dat begrijp ik wel ja. Heb ik soms ook. Ook een concentratiedingquote:Op maandag 2 september 2024 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Knap dat je in het Engels leest. Heb ik vroeger wel gedaan, maar ik mis dan toch bepaalde nuances in het boek.
Ah ja. Ik ben maar een simpele ziel en maak me er niet druk omquote:Op maandag 2 september 2024 11:52 schreef laziness het volgende:
Ik vind juist dat de nuances in het verhaal missen als je de vertaling leest. Het is het net niet ivm het origineel.
Ik had van de bieb een paar Nederlandse dikke pillen mee op vakantie maar het was heel duidelijk voor mij dat het een vertaling was en ik ergerde me er enorm aan. Wel braaf alle drie uitgelezen, dat wel.
Ik hou het voortaan weer bij enkel Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |