quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef IPA het volgende:
Ik heb 'De boekhandelaar van Dachau' net uit en ik ben er enorm van onder de indruk. Niet omdat de holocaust indrukwekkend is, maar omdat de holocaust in het boek voor m'n gevoel misbruikt wordt om op een goedkope manier een laag sentiment toe te voegen aanNee, niet dat boek. Alleen soms lijken schrijvers te denken dat een boek om liefde oid moet draaien. Dan heb je een verhaal met een ander thema en dan weven ze irritante romances erin of zelfs seks. Naja, kun je snel overheen lezen. Alleen zonde dat er dan niet op het verhaal geconcentreerd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch scoort dit boek overal ontzettend hoog.
Normaal heb ik helemaal niet zo'n sterke mening over wat ik wel en niet vind kunnen, zeker niet als het om boeken gaat, maar ik merk dat ik dit toch wel vreemd vind.
Zijn hier meer mensen die dit boek hebben gelezen?
Echter ben ik allergisch voor alles wat met liefde/romantiek te maken heeft
Zelf "heb ik niks" met WOII, dus denk niet dat ik dat boek ga lezenen jouw review motiveert al helemaal niet
Dank je voor delen!
Ik lees vrij veel WO II en kwam het boek voor een euro tegen in de kringloop, dus eigenlijk blind gekocht. Dit is echt de eerste keer dat ik aanstoot neem aan een boek en ik heb o.a. Muidhond gelezen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, niet dat boek. Alleen soms lijken schrijvers te denken dat een boek om liefde oid moet draaien. Dan heb je een verhaal met een ander thema en dan weven ze irritante romances erin of zelfs seks. Naja, kun je snel overheen lezen. Alleen zonde dat er dan niet op het verhaal geconcentreerd wordt.
Echter ben ik allergisch voor alles wat met liefde/romantiek te maken heeft
Zelf "heb ik niks" met WOII, dus denk niet dat ik dat boek ga lezenen jouw review motiveert al helemaal niet
Dank je voor delen!
Oh voor die euroquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik lees vrij veel WO II en kwam het boek voor een euro tegen in de kringloop, dus eigenlijk blind gekocht. Dit is echt de eerste keer dat ik aanstoot neem aan een boek en ik heb o.a. Muidhond gelezen.
Omdat je dan sneller resultaat ziet, een dik boek duurt nog zooooo lang en een serie is 1 boek zomaar uit natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig van mezelf; voor een serie van dertien boeken van normaal formaat heb ik veel meer geduld dan een dik boek
Terwijl je natuurlijk veel langer over zo'n serie doet
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je dan sneller resultaat ziet, een dik boek duurt nog zooooo lang en een serie is 1 boek zomaar uit natuurlijk.
Herkenbaar!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Net series/films. Geen zin in een film van 2 uur maar dan wel 3 serie-afleveringen van een uur bingen.
Nou wil ik de titel van dat boek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad
En ik vind een verhaal over de avonturen van de enige vrouwelijke weerwolf spannender dan het zoveel Stephen King - boek
Dit is de serie:quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou wil ik de titel van dat boek.
Al heb ik nog liever boeken over draken, heb je daar nog leuke boeken over als tip?
Volgens mijn goodreads lees ik nu 10 boeken tegelijk, maar slechts 3 ben ik nu actief in aan het lezenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is de serie:
https://en.wikipedia.org/wiki/Women_of_the_Otherworld
Ik lees Under The Dome van Stephen King
En deze hoort bij mijn favoriete series. Niet geheel over draken, komen er wel in voor, heerlijke klassieke fantasy
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Death_Gate_Cycle
Oooooh dan val ik nog meequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mijn goodreads lees ik nu 10 boeken tegelijk, maar slechts 3 ben ik nu actief in aan het lezen
1 op de ereader, 1 papieren boek en 1 luisterboek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh dan val ik nog mee
Meer dan twee/drie wil ik niet. En een luisterboek, maar dat telt niet
Dat valt toch wel erg mee? 2-3 boeken per maand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef drakin het volgende:
8625 blz gelezen dit jaar volgens goodreads. Dat kan toch niet?
Ik lees aardig wat, maar dat is meer dan 1000 blz per maand.
37 boeken nu, 4,5 per maand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel erg mee? 2-3 boeken per maand.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef IPA het volgende:
Ik heb 'De boekhandelaar van Dachau' net uit en ik ben er enorm van onder de indruk. Niet omdat de holocaust indrukwekkend is, maar omdat de holocaust in het boek voor m'n gevoel misbruikt wordt om op een goedkope manier een laag sentiment toe te voegen aanDat had ik nou met het Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay. En sinds die tijd ben ik op mijn hoede voor dit soort sentimentele schrijfsels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch scoort dit boek overal ontzettend hoog.
Normaal heb ik helemaal niet zo'n sterke mening over wat ik wel en niet vind kunnen, zeker niet als het om boeken gaat, maar ik merk dat ik dit toch wel vreemd vind.
Zijn hier meer mensen die dit boek hebben gelezen?
Ik heb wel de fotograaf van Auschwitz van Luca Crippa gelezen en dat beviel beter.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |