oeh ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er wordt weleens iemand loops wanneer klodder er is en wanneer er iemand anders is () kan het juist weer wat intenser worden.
Ok paps, moet morgen weer op tijd op.. Maar wil wel zeggen "Nee het is friet"quote:
Een man met kennisquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Dit is alleen een modtopic nou ?![]()
en het is natuurlijk friet![]()
49x C-17A GlobeMasters... in 24 uur...quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:57 schreef Perrin het volgende:
Logistiek hebben ze het er ook maar druk mee.
[ twitter ]
24 hours of US and allied transport aircraft from CONUS to eastern Med/CENTCOM, including 🇺🇸 C-17A (49!), C-5M 🇬🇧 A400M & C-130 transports with RCH/REACH callsigns.
This is far from a complete list and does not include tankers or other types of aircraft.
Elk topic over is mijn topic, soms heb ik al alleen wat minder te meldenquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Dit is alleen een modtopic nou ?![]()
en het is natuurlijk friet![]()
Welnee, die wapencontracten zijn gewoon getekend. Heel Europa, behalve België volgens mij, is behoorlijk aan het inslaan geslagen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
49x C-17A GlobeMasters... in 24 uur...
Die zijn druk bezig zich voor te bereiden op een grote oorlog in het MiddenOosten.
En Rusland is de lachende 3e want met al die oorlogen waar de wereld nu mee is afgeleid is er minder aandacht en wapens voor Ukraine beschikbaar...
Wel weer logistieke spierballentaal van de yanks, met hun gigantsche militaire fedex.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, die wapencontracten zijn gewoon getekend. Heel Europa, behalve België volgens mij, is behoorlijk aan het inslaan geslagen.
Bovendien: Elke keer als Poetin denkt een goed idee te hebben mislukt het faliekant. Nu heeft hij mensen in de zuidelijke Kaukasus over de zeik weten te jagen. Kwestie van tijd tot daar ook om andere redenen de pleuris uitbreekt. Poetin is de private Baldrick onder de Mr Beans.
quote:Israëlische journalist doet opmerkelijk pleidooi voor akkoord met Hamas
Voorbijgangers bekijken posters met foto's van gijzelaars van Hamas en andere vermisten in Tel Aviv, Israel.
Israël moet met een initiatief komen waarin het een staakt-het-vuren aanbiedt in ruil voor onder andere de vrijlating van de gijzelaars.
Dat stelt journalist Ben-Dror Yemini voor in een van Israëls grootste kranten.
quote:Niet alleen zouden gijzelaars moeten worden vrijgelaten, ook het vertrek van de Hamaskopstukken, ontmanteling van zijn oorlogsarsenaal en de komst van een internationale troepenmacht zijn de eisen voor een staakt-het-vuren.
Dit voorstel is allesbehalve een gedachte die bij de Israëlische regering, de legerleiding, dan wel de overgrote meerderheid van de bevolking leeft.
Daar domineert nog altijd de oorlogsretoriek en de 'belofte' dat Israël Hamas voor eens voor altijd zal wegvagen.
Het idee komt van een Israëlische journalist, Ben-Dror Yemini.
Hij lanceert zijn plan in een van Israëls meest gelezen kranten, Yedioth Ahronot, onder de kop: '
Voorkom een tevoren bekende mislukking'.
En toen bleek dat zo'n zwart stukje blur helemaal niet zo dekkend is als je zou verwachten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Jan Volidioot kan meteen door naar het UWV zometeen als zijn wekkertje is gegaan
maar goed ook, er zoemden al meteen allemaal namen rond, beter zo, antisemitisme moet je vertrappen, niet beschermen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En toen bleek dat zo'n zwart stukje blur helemaal niet zo dekkend is als je zou verwachten.
Ik hoor het woord bestaansrecht altijd in de context van Israel. Of Israel heeft geen bestaansrecht of het heeft alleen bestaansrecht als het zich goed gedraagt. Alsof het als land al 75 jaar een proeftijd uitzit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Jan Volidioot kan meteen door naar het UWV zometeen als zijn wekkertje is gegaan
Ik vermoed dat bestaansrecht iets is van de VN en dus van weinig betekenis/ mythologie/poppenspel. Bestaan kan je als je kan overleven en dat geldt ook voor bevolkingen. Als een bevolking een territorium kan bezetten, veroveren, verdedigen en uitnutten kan het bestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 06:31 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik hoor het woord bestaansrecht altijd in de context van Israel. Of Israel heeft geen bestaansrecht of het heeft alleen bestaansrecht als het zich goed gedraagt. Alsof het als land al 75 jaar een proeftijd uitzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |