Ketchup op een frietje speciaal is net een pizza hawaiiquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje mayo speciaal met ketchup graag
Ik zat daar vanwege de oorlog in Oekraïne. Mooie drone filmpjes enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige zonder telegram account?
Ga je doodschamen!quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ketchup op een frietje speciaal is een net een pizza hawaii![]()
Beter niet kijken iddquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien op Telegram. Van wat ze met die gijzelaars deden.
Heb die kanalen ontvolgd.
Ik wil dat niet zien. Mensen zijn gek geworden.
Ik ken dit topic alleen van overdag. Is dit elke avond zo?quote:
HP sauce is fucking lekker op een schnitzelquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
op de frieten jaMet Schnitzel
Als het aan ons ligt wel jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken dit topic alleen van overdag. Is dit elke avond zo?
Geen idee, wel gezellig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik er ben en @sp3c loopt te zieken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
HP sauce is fucking lekker op een schnitzel
Het wordt wat losser 's avonds maar gaat op en af.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je dat soort filmpjes ziet, en de Israëlische regering ziet er veel meer dan wij, dan snap je hun reactie ook veel beter.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter niet kijken idd
Ik ben door werk enorm gehard in dit soort beelden moet ik zeggen en vanuit ook dat perspectief intrigeert me heel veel. Gezond is het echter niet en dat zijn ook gewoon echt geen lui waar je ooit mee zult kunnen praten, onderhandelen of die ook maar een greintje gerehabiliteerd kunnen worden joh
De kanker van de samenlevingen
Als je die curry zou vervangen door ketchup ben je een ecktequote:Op maandag 30 oktober 2023 00:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Geen idee, wel gezellig.
Heb nu wel zin in FRIET.
Met mayonaise, ui en CURRY.
Dan denk je het weg, staat er precies hetzelfde.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Let vooral op het woordje 'maar' weer hier
Bah
het gaat wel eens misquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit!quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je die curry zou vervangen door ketchup ben je een eckte
Niet echt, want mensen hebben over het algemeen problemen om dingen los te laten. Zie ik ook in mijn familie, maar ik ben daar dan weer een uitzondering op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:55 schreef Gitw het volgende:
[..]
Het blijft wel fucking bizar hoe gebeurtenissen uit het verleden als een soort van echo het heden beïnvloeden.
homoquote:
quote:
"Overdag is het een degelijk, strak geregisseerd en netjes binnen de lijnen kleurend topic.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wauw, misschien moet ik dan ook maar van die filmpjes gaan kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als je dat soort filmpjes ziet, en de Israëlische regering ziet er veel meer dan wij, dan snap je hun reactie ook veel beter.
en blommenquote:
Ja dat is begrijpelijk maar tevens wel kut dat mensen zo emotioneel reageren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als je dat soort filmpjes ziet, en de Israëlische regering ziet er veel meer dan wij, dan snap je hun reactie ook veel beter.
FTFY.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:09 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
"Overdag is het een degelijk, strak geregisseerd en netjes binnen de lijnen kleurend topic.
Maar als de avond valt, ontpopt het zich langzaamaan tot een waar festijn der vrolijkheid, liefde en decadentie met hier en daar een natte derièrre tot gevolg."
[insert Jambers-stemmetje]
Niet doen. Het is zieke shit. Horror.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wauw, misschien moet ik dan ook maar van die filmpjes gaan kijken.
Klopt. mensen zien geen nuance meer. Zwart/Wit that's it. En ook problematisch.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet echt, want mensen hebben over het algemeen problemen om dingen los te laten. Zie ik ook in mijn familie, maar ik ben daar dan weer een uitzondering op.
jij betaaldquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh wow, dikke vette schelding dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |