Kwam je met je gezin terug, woonden er andere mensen in je huis.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat na de oorlog mensen zoveel trauma’s hadden, dat ze vooral met zichzelf bezig waren. En hun eigen leven proberen op te bouwen.
Dit begint uit de hand te lopenquote:
snel afgeleid, als je dan te ver moet lopen hebben alle keiharde krijgers het ineens over lelies en computerspelletjes enzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Beetje fit kun je beter loveren.
Gaat nooit gebeuren, @sp3c is een pattatjes man.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Beetje fit kun je beter loveren.
Wat een beschuldigingen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:48 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je windt ook echt geen doekjes meer om je ongebreidelde jodenhaat hè?
JE GAAT SERIEUS DEZE ONZIN NIET HIER STARTEN OF WEL VRIEND?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, @:sp3c is een pattatjes man.
Het blijft wel fucking bizar hoe gebeurtenissen uit het verleden als een soort van echo het heden beïnvloeden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam je met je gezin terug, woonden er andere mensen in je huis.
Kon je mooi nog een keer figuurlijk de tyfus krijgen.
Ze zouden op je spullen passen? Allemaal doorverkocht en krijg je niets meer van terug.
Nee iedereen hier had een trauma, sure.
Zat mensen kwam dit wel beter en makkelijker uit zo.
Patat oorlogquote:
You know nossingquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
JE GAAT SERIEUS DEZE ONZIN NIET HIER STARTEN OF WEL VRIEND?
OF WEL VRIEND?
OF WEL VRIEND?!
Ja afschuwelijk. Zou me niks.meer verbazenquote:
dat dacht ikquote:
Ik heb beelden gezien op Telegram. Van wat ze met die gijzelaars deden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja afschuwelijk. Zou me niks.meer verbazen
Al is propaganda ook misselijk genoeg hiervoor
Las vanmiddag de gesprekken uit de whatsappgroep van zo'n kibboets die compleet verwoest was op 7/10.
Dat is ook gewoon te absurd om je te kunnen voorstellen, bah
Dat is natuurlijk wel kwalijk, als er beloftes waren gedaan op de spullen te passen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zouden op je spullen passen? Allemaal doorverkocht en krijg je niets meer van terug.
met curryquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje mayo speciaal met ketchup graag
Ben ik de enige zonder telegram account?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien op Telegram. Van wat ze met die gijzelaars deden.
Heb die kanalen ontvolgd.
Ik wil dat niet zien. Mensen zijn gek geworden.
Mensen zijn altijd al gek geweest, het zal tijd worden dat we gaan nadenken over onze acties.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien op Telegram. Van wat ze met die gijzelaars deden.
Heb die kanalen ontvolgd.
Ik wil dat niet zien. Mensen zijn gek geworden.
Je klinkt zo wel als een spesjul case jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje mayo speciaal met ketchup graag
same here.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige zonder telegram account?
'U wordt door niemand verwacht'quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Let vooral op het woordje 'maar' weer hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel kwalijk, als er beloftes waren gedaan op de spullen te passen.
Maar veel mensen dachten ook dat ze niet meer zouden terugkomen, tsja en als je eigen huis beschadigd en onwoonbaar is en dat andere huis staat leeg…
Dan is het logisch dat je daar dan in gaat wonen, toch? Je wil toch overleven en er is in de eerste plaats een drang om aan jezelf te denken.
Yeah fuck ketchup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |