Benieuwd of die auto nu wel legaal is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
Heel bijzonder dat Hamilton deze pace zo lang kan volhouden op mediums. Russell haakt intussen wel volledig af.
En het omslagpunt is al geweestquote:
Hamilton heeft een vrije baan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
Heel bijzonder dat Hamilton deze pace zo lang kan volhouden op mediums. Russell haakt intussen wel volledig af.
ONGEKEND!quote:
zou ik ook niet proberen met die snelhedenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon geen vinger tussen die banden zeg
Moet je sowieso niet doen als ze draaien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die laatste heeft veel meer moeten pushen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook niet proberen met die snelheden
Crikey.quote:
Waarom zou je daar een vinger tussen willen steken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenzij de muur gekust gaat worden.quote:
De vergelijking was toch met Russell? Ferrari eet banden voor ontbijt, lunch en avondeten, dus dat die het niet bij kunnen houden is niet echt een verrassing.quote:
Imperiale meetsysteem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een vinger tussen willen steken?
ze hebben vanzelf een keer geen brandstof meerquote:
Obviously.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij de muur gekust gaat worden.
Ik las notedquote:
Alwaysquote:
hehe, minder drinkenquote:
Tegen lekken.quote:
En dat doe ik niet eensquote:
Nee. Juist niet erg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik kijk pas 5 rondes, is het erg dat ik op NOR stem?
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Dat is dan maar goed ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat doe ik niet eens
Niet denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaan de bandjes van Ham eraan?
Erg goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
quote:
Nee, hij begon nagenoeg achteraanquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik heb geen zin om popcorn te bakkenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke race rijden onze toppertjes Lewis en Max ook weer wauw 😌
Brother goats.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Niet de rest van het veld gelapt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Max van P3 naar P1 in een verder foutloze race en nog steeds geen DotD..
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef RAVW het volgende:
Je zou Ham heten en je ziet Max gewoon 13 Sec weg rijden op hardere banden![]()
![]()
DotD is dan ook een prijs voor iemand die boven verwachting presteert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Norris verdient het om DOTD te worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Sitting duck.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
George we moeten Lando afhouden we gaan voor die 10 punten
Alle twee de keren zelfsquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, hij begon nagenoeg achteraan
Lando begon 17e ofzo, rijdt nu 6e op jacht naar 5, vind k een betere prestatiequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Zegt wie?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
DotD is dan ook een prijs voor iemand die boven verwachting presteert.
Echt, hoe danquote:
Te veel.quote:
Het is een underdog prijs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dat is het dus niet zo. Objectief gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lando begon 17e ofzo, rijdt nu 6e op jacht naar 5, vind k een betere prestatie
20 ronden geleden was dat binnen 5 ronden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles is nog steeds aan het wachten tot zijn hards sneller zijn dan geel
Ric zal ook wel mooi zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
DotD is dan ook een prijs voor iemand die boven verwachting presteert.
daarom heb ik perez gestemdquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hele DoTD-verkiezing boeit mij echt geen reet.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef SiGNe het volgende:
Nog 4 ronden en Nyck is officieel de slechtste F1 rijder
In een McLaren is dat ook niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lando begon 17e ofzo, rijdt nu 6e op jacht naar 5, vind k een betere prestatie
Precies die verliest al tijd op Max, onbegrijpelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, hoe dan
Het is nou ook niet zo dat Hamilton zo gigantisch hard gaat.
Best of the restquote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is het dus niet. Objectief gezien.
Die past wel op, voordat ie weer doodsbedreigingen krijgt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef Playboy69 het volgende:
Hamilton masterclass tiremanagement.... my god wat is 'ie goed.
En Russell lukt het ook niet echt om aan te haken hèmaar is ook geen schande verder.
Geleerd van Max.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef Playboy69 het volgende:
Hamilton masterclass tiremanagement.... my god wat is 'ie goed.
En Russell lukt het ook niet echt om aan te haken hèmaar is ook geen schande verder.
Hij zal vast de snelste auto van het veld hebben. Zelfs sneller dan de RBR maar Verstappen maakt het verschil.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton nog altijd ruim op de tweede plaats met zijn mediums.
En volgens de kenners hier was dat ONMOGELIJK en OERDOM.
Zou je je caps lock uit willen zetten?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
ZOOOOOOOWWW WAT EEN ACTIE, MOOI DAT WE RUSSELL HEBBEN GEPAKT HOOR WOWOWOWOW
Bron?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die past wel op, voordat ie weer doodsbedreigingen krijgt.
I see what you did therequote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
Bottas kon idd nergens heen,quote:
Goede imitatiequote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen doet dit nu omdat chevy het constant doetquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou je je caps lock uit willen zetten?
Johquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen doet dit nu omdat chevy het constant doet
Ja, ik mis iets (groots) denk ik. McLaren is een goede auto en Norris een goede coureur maar gezien zijn startplaats had ik niet verwacht dat ie nu op P5 zou rijdenquote:
Niet officieel natuurlijk, maar het zijn sympathie stemmen en die sympathie ligt nou eenmaal bij de underdog die weet te verrassen.quote:
Mits HAM nog een keer moest pitten, want bandjes op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton nog altijd ruim op de tweede plaats met zijn mediums.
En volgens de kenners hier was dat ONMOGELIJK en OERDOM.
Sorry, plakt een beetje door alle opwindingquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou je je caps lock uit willen zetten?
quote:
Ieder moment.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton moet nog naar binnen
wrom?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton moet nog naar binnen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, plakt een beetje door alle opwinding
Die gaat niet meer pitten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Mits HAM nog een keer moet pitten, want bandjes op.
Zelf had hij er ook een hard hoofd in hoor.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij het beter doet dan Max he? Die rijdt vrij buitenaards.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik mis iets (groots) denk ik. McLaren is een goede auto en Norris een goede coureur maar gezien zijn startplaats had ik niet verwacht dat ie nu op P5 zou rijden
Als de user in kwestie dan ook wil kappen vind ik het prima. Terug naar normaal zou me wat waard zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[modbreak] Kappen met de capslock om een user mee te pesten [/modbreak]
niets voor niet Tracing Point vroegerquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Copy Paste Racing is gewoon het slechtste team hier
Tenzijquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
daar hebben we een mooie OP voor in dit topicquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Weet iemand hoe lang het nog duurt tot de Las Vegas grand prix?
Zou mooi zijnquote:
quote:
Ik vergelijk hem ook niet direct met Max, ik vind het voor deze race een logischere keuze. Als Max van P17 naar 5 zou rijden en Lando van 3 naar 1, zou ik voor Max kiezen. Op de vraag wie over chet algemeen de betere is, is het antwoord niet moeilijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij het beter doet dan Max he? Die rijdt vrij buitenaards.
Wel veel te laat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:05 schreef Netsplitter het volgende:
De witte banden gaan eindelijk werken bij ferrari.
Serieus?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[modbreak] Kappen met de capslock om een user mee te pesten [/modbreak]
Mute knop, ME'units, Bodyguards, Blackwater en een paar spatschermen denk ikquote:
Wordt zelfs hier toegegeven. Plagen is leuk, maar dit gaat al flink even door en het moet leuk blijven voor iedereen.quote:
Ik vind t mooi!quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pakt die Hamilton nog even de FL
Het is wel klasse hoor.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Mute knop, ME'units, Bodyguards, Blackwater en een paar spatschermen denk ik
Ik snap het wel. Kennelijk denk jij en denkt iedereen om 1 of andere reden dat het een "underdog" prijs is ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem ook niet direct met Max, ik vind het voor deze race een logischere keuze. Als Max van P17 naar 5 zou rijden en Lando van 3 naar 1, zou ik voor Max kiezen. Op de vraag wie over chet algemeen de betere is, is het antwoord niet moeilijk
Kap dan zelf ook eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max echt goed gedaan
Lewis ook briljant geredenWOW YES SNELSTE RONDE JAAA
Nou ja, het is letterlijk een publieksprijs. En dit is blijkbaar hoe het publiek het interpreteertquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Kennelijk denk jij en denkt iedereen om 1 of andere reden dat het een "underdog" prijs is ofzo.
blubquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit ik hier in het bakvissentopic of zo?
Bff van Maxquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel dat die er ook is.
Jij hebt te laat ingeschakeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel dat die er ook is.
Graag review van de race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max echt goed gedaan
Lewis ook briljant geredenWOW YES SNELSTE RONDE JAAA
Ongekend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:09 schreef SiGNe het volgende:
Max nu meeste overwinningen in een seizoen
Heldquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:09 schreef SiGNe het volgende:
Max nu meeste overwinningen in een seizoen
Nee, want dan had ik Ricciardo gestemd. Ik kijk naar de progressie van een racer en die heeft Lando het meest gemaakt met mooie inhaalacties. Ricciardo heeft het ook zeer goed gedaan maar heb ik minder zien vechten dan Lando, hoewel het gevecht met Lewis wel even mooi wasquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Kennelijk denk jij en denkt iedereen om 1 of andere reden dat het een "underdog" prijs is ofzo.
Net daarvoor was er een praatje met Garrixquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeg genoeg om het kinderkoor het volkslied te zien zingen.
Vind het gewoon jammer dat jullie niet op deze manier opkomen voor andere users die gepest worden. Onbegrijpelijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt zelfs hier toegegeven. Plagen is leuk, maar dit gaat al flink even door en het moet leuk blijven voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |