Benieuwd of die auto nu wel legaal is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
Heel bijzonder dat Hamilton deze pace zo lang kan volhouden op mediums. Russell haakt intussen wel volledig af.
En het omslagpunt is al geweestquote:
Hamilton heeft een vrije baan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
Heel bijzonder dat Hamilton deze pace zo lang kan volhouden op mediums. Russell haakt intussen wel volledig af.
ONGEKEND!quote:
zou ik ook niet proberen met die snelhedenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon geen vinger tussen die banden zeg
Moet je sowieso niet doen als ze draaien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die laatste heeft veel meer moeten pushen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Middelpunt het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook niet proberen met die snelheden
Crikey.quote:
Waarom zou je daar een vinger tussen willen steken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenzij de muur gekust gaat worden.quote:
De vergelijking was toch met Russell? Ferrari eet banden voor ontbijt, lunch en avondeten, dus dat die het niet bij kunnen houden is niet echt een verrassing.quote:
Imperiale meetsysteem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een vinger tussen willen steken?
ze hebben vanzelf een keer geen brandstof meerquote:
Obviously.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij de muur gekust gaat worden.
Ik las notedquote:
Alwaysquote:
hehe, minder drinkenquote:
Tegen lekken.quote:
En dat doe ik niet eensquote:
Nee. Juist niet erg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik kijk pas 5 rondes, is het erg dat ik op NOR stem?
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Dat is dan maar goed ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat doe ik niet eens
Niet denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaan de bandjes van Ham eraan?
Erg goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
quote:
Nee, hij begon nagenoeg achteraanquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik heb geen zin om popcorn te bakkenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke race rijden onze toppertjes Lewis en Max ook weer wauw 😌
Brother goats.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |