Dat wel, maar deed een Hamiltontjequote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ontzettend sneu voor Perez, hij was zo goed weg.
Waarschijnlijk draaien ze het zo dat het toch de schuld van Max is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:05 schreef beantherio het volgende:
Misschien kan Leclerc wel de extra bodyguards lenen van Max.
scherpe pepersquote:
Zal onthoofd worden door een van de Mexicaanse kartels genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Heb je al zo'n kutseizoen, eindelijk je thuisrace, vecht je voor P1....doe je dit![]()
Perez staat morgen op de hoogste brug van Mexico.
Nu welquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan de wedstrijd niet in de eerste bocht winnen. Wel verliezen.
Perez kent die wijsheid nog niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Heb je al zo'n kutseizoen, eindelijk je thuisrace, vecht je voor P1....doe je dit![]()
Das best dom na zoveel jaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan de wedstrijd niet in de eerste bocht winnen. Wel verliezen.
Perez kent die wijsheid nog niet.
Lekkert, met satésaus graag.quote:
Die is douchen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez weer met honderd ronden achterstand de baan op zo.
Ja dit idd. Wat een wanker.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten wel, anders heb je straks overal lege tribunes.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez weer met honderd ronden achterstand de baan op zo.
Bizar. Gewoon mentaal niet goed genoeg. Kan niet met de druk omgaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leclerc kan geen kant op. 100% Perez fout hier.
Wat een ongelooflijke malloot.
nou dat idd ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Zelden dat de Red Bulls zo'n goede start hebben. Die Ferrari's leken wel stil te staan.
Inderdaad opvallend. Dat lijkt toch het hele seizoen al een beetje de enige zwakte van die wagen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Zelden dat de Red Bulls zo'n goede start hebben. Die Ferrari's leken wel stil te staan.
Understood.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef -XOR- het volgende:
LEC kan een beveiligingsbedrijf gaan inhuren.
Neequote:Op zondag 29 oktober 2023 21:09 schreef tripel7 het volgende:
Is Daniel nu de tweede RB voor de rest vd race?
Shhhhquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ererondjes?
Eerder de Drive of Shame.
Doordat VER zijn bandenwarmte zo managede. Die was daar behoorlijk mee bezig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Airborne.quote:
Dat stuk wat daar ligt kwam er vorige ronde pas af? Dat wordt dan een straf zeker?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef YellowBlacks het volgende:
Leclerc hadden ze binnen moeten halen met die beschadigde front vleugel
Hij heeft nog een contract natuurlijk, maar dat wordt afkopen die handel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was sowieso z'n zitje voor volgend jaar al kwijt.
Mooi beeld wel.quote:
Nogmaals: dat lijkt me niet. Vergeet het maarquote:
Ja nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat stuk wat daar ligt kwam er vorige ronde pas af? Dat wordt dan een straf zeker?
Voor het publiek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het nou puur voor een straf ontlopen dat ze Perez nog buiten willen brengen? Dit heeft verder toch totaal geen zin meer joh.
Dit lag niet aan Perez hoor, Leclerc had in moeten houden.quote:
nee Leclerc kon hier echt niets aan doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit lag niet aan Perez hoor, Leclerc had in moeten houden.
Lijkt mij eerder omdat het z'n thuisrace is en om de fans tegemoet te komen denk ik?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het nou puur voor een straf ontlopen dat ze Perez nog buiten willen brengen? Dit heeft verder toch totaal geen zin meer joh.
Whut?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel under investigationquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop niet dat Charles hier nog last van gaat krijgen ivm missen stuk vleugel.
Ja joh.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou een goede zet zijn. Hier heb je niks aanquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was sowieso z'n zitje voor volgend jaar al kwijt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Keukendrol het volgende:
Perez wordt zometeen weer de baan op gestuurd.
Met een kalasjnikov.
Euhhh nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar doen ze bij RB niet moeilijk over. Die Rus hebben ze er ook gewoon uitgegooid.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract natuurlijk, maar dat wordt afkopen die handel.
Leclerc monagask altijd schuldigquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Leclerc kon hier echt niets aan doen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik niet. Eigen schuld..quote:
Terecht.quote:
Weg er mee!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar doen ze bij RB niet moeilijk over. Die Rus hebben ze er ook gewoon uitgegooid.
Blaine wil wel even helpenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Heel goedquote:
Wat kan ie vliegen he.quote:
Jawel, inhouden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Leclerc kon hier echt niets aan doen
Hij probeerde max in 2021 na te doen, maar ja, dan moet je van iets betere huize komen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Sally het volgende:
Prut voor Perez, maar PER had gewoon niet zó vroeg in moeten sturen
typisch a la HAM laatst...: je kan daar niet op die manier met 3 door de bocht
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En verneukt daarmee waarschijnlijk zijn eigen racequote:
Gewoon iets later remmen, niks bijzonders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij probeerde max in 2021 na te doen, maar ja, dan moet je van iets betere huize komen.
Dat wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En verneukt daarmee waarschijnlijk zijn eigen race
Misschien kan Annemieke Zijerveld er een analyse op loslaten.quote:
Zijn eigen stomme schuld, daar heb ik geen medelijden meequote:
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.quote:
Terecht.quote:
Voor checo welquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon iets later remmen, niks bijzonders.
Dat is echt geweldigquote:
Hij heeft nu extra tijd gekregen om handtekeningen te zetten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.
Nee. Wie zo dom doet, verdient geen medelijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kan het dan alsnog toch sneu vinden?
Rijd Clarkson mee?quote:
. Hoe lang ..quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:16 schreef butz0rs het volgende:
NOR doet goed zijn best op de rode bandjes
Gegund wel, maar dan moet hij niet zulke domme acties doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.
RIC nieuwe minister of defencequote:
"You blithering idiot!"quote:
Zeker, voor mij kan dat wel naast elkaar bestaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gegund wel, maar dan moet hij niet zulke domme acties doen.
Ze zijn allemaal oververhit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo kan een Mercedes de AT niet inhalen?
En niet eens zomaar een Amerikaan, Robby Gordon heeft de serie opgezetquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je moet echt gek zijn om zoiets te verzinnen.. Amerikaanse sport dus
Omdat Ricciardo dat RB zitje wil.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hamilton kan niet inhalen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef Rianne84 het volgende:
Of eerder insturen, maar ja: daar zat Max net naast.quote:
Dat horen we morgenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is die auto van Lewis dit keer wel legaal?
We are checking.quote:
Terug waar ze thuis horen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Aston Martin is weer lekker aan het harken
Er is een kans aanwezig dat het niet zo is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is die auto van Lewis dit keer wel legaal?
Een loempinee.quote:
50%quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er is een kans aanwezig dat het niet zo is.
Die is aan het managen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen houdt het gat met Leclerc stabiel.
Als Oscar een race wint ga ik de LoemPiastri introduceren met ingrediënten uit Australië, kangoeroevlees bijvoorbeeld.quote:
Voor Ric is het toch vooral schade beperken vandaag lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:18 schreef -XOR- het volgende:
HAM legt Ricciardo op de barbie ipv andersom.
Jij mag de rest van de race in het rokershok kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb ietwat veel knoflook in mijn aïoli gestopt![]()
Maar alsnog lekker.
Die is allang bezig met bandjes sparenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen houdt het gat met Leclerc stabiel.
Is dat een bijgerecht? Indien ja, ja.quote:
Er is nooit een probleem geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef -XOR- het volgende:
VER en GP zijn naar couples therapy geweest?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Oscar een race wint ga ik de LoemPiastri introduceren met ingrediënten uit Australië, kangoeroevlees bijvoorbeeld.
@Starflyerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar alsnog lekker.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Oscar een race wint ga ik de LoemPiastri introduceren met ingrediënten uit Australië, kangoeroevlees bijvoorbeeld.
Paar puntjes meenemen is meegenomen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor Ric is het toch vooral schade beperken vandaag lijkt me.
Lekker danquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar alsnog lekker.
Graag. Ik rookquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij mag de rest van de race in het rokershok kijken.
Ik wacht even de podiumceremonie afquote:
Echte Aïoli is alleen knoflook en olie, hoe kan je daar nou teveel knoflook in stoppen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar alsnog lekker.
Plan A is juist wel gek, meestal zitten ze nu al wel aan plan Dquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef Perox het volgende:
Plan A voor Ferrari. Dus ze gaan nog niks geks doen.
Deze variant zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet nog trappen voor plek 2 in het WK in de laatste 3 races.
Zal wel lekker ruikenquote:
Wordt nog wel plan AAAAAAAAAA!!!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Ferrari na 14 ronden nog op plan A, wtf
Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Echte Aïoli is alleen knoflook en olie, hoe kan je daar nou teveel knoflook in stoppen?
Niemand heeft er last van hoorquote:
Rijden nog voor AM.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alfa Romeo zakt ook weer door het ijs.
Die is naar een concertquote:
Albon heeft zijn groove gevonden!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef Jane het volgende:
Williams heeft de auto weer gefixt, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |