Wat kan ie vliegen he.quote:
Jawel, inhouden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Leclerc kon hier echt niets aan doen
Hij probeerde max in 2021 na te doen, maar ja, dan moet je van iets betere huize komen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Sally het volgende:
Prut voor Perez, maar PER had gewoon niet zó vroeg in moeten sturen
typisch a la HAM laatst...: je kan daar niet op die manier met 3 door de bocht
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit lag niet aan Perez hoor, Leclerc had in moeten houden.
En verneukt daarmee waarschijnlijk zijn eigen racequote:
Gewoon iets later remmen, niks bijzonders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij probeerde max in 2021 na te doen, maar ja, dan moet je van iets betere huize komen.
Dat wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En verneukt daarmee waarschijnlijk zijn eigen race
Misschien kan Annemieke Zijerveld er een analyse op loslaten.quote:
Zijn eigen stomme schuld, daar heb ik geen medelijden meequote:
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.quote:
Terecht.quote:
Voor checo welquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon iets later remmen, niks bijzonders.
Dat is echt geweldigquote:
Hij heeft nu extra tijd gekregen om handtekeningen te zetten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.
Nee. Wie zo dom doet, verdient geen medelijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kan het dan alsnog toch sneu vinden?
Rijd Clarkson mee?quote:
. Hoe lang ..quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:16 schreef butz0rs het volgende:
NOR doet goed zijn best op de rode bandjes
Gegund wel, maar dan moet hij niet zulke domme acties doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is wel zo, maar omdat het voor zijn thuispubliek is had ik hem wel een podiumplek gegund.
RIC nieuwe minister of defencequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |