volgens de palestijnen wel ja, de joden zeggen wat anders en het boeit me echt van beide kanten geen klotequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar helemaal terug is het wel echt begonnen bij het feit dat er Arabieren woonde en er Joodse immigratie-golven kwamen die op een begeven moment steeds meer die Arabieren ging vervangen. Ironisch genoeg is mede daardoor de Palestijnse identiteit sterker geworden.
Nou, vertel, hoe zou het wel moetenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Slayage het volgende:
Israël presteert het om in drie weken meer kinderen te doden dan het jaarlijkse aantal slachtoffers in conflict zones sinds 2019
[ twitter ]
Hamas en de Israëlische regeringquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo zien ze dat zelf ook maar ze zijn net zo goed dader als de Israeli's
de palestijnen en de israeli'squote:Op zondag 29 oktober 2023 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hamas en de Israëlische regering
Hamas presteert het om meer Joden te doden dan ooit sinds de Holocaust.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Slayage het volgende:
Israël presteert het om in drie weken meer kinderen te doden dan het jaarlijkse aantal slachtoffers in conflict zones sinds 2019 - Weg-
[ twitter ]
Immigratie doet de al aanwezige bewoners bijna nooit goed.. kijk ook maar naar noord en Zuid-Amerikaquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar helemaal terug is het wel echt begonnen bij het feit dat er Arabieren woonde en er Joodse immigratie-golven kwamen die op een begeven moment steeds meer die Arabieren ging vervangen. Ironisch genoeg is mede daardoor de Palestijnse identiteit sterker geworden.
Mij 'boeit' het ook niet. Als in: 'i don't have a dog in this fight'.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens de palestijnen wel ja, de joden zeggen wat anders en het boeit me echt van beide kanten geen klote
dat zal Egypte geweest zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
Hamas presteert het om meer Joden te doden dan ooit sinds de Holocaust.
Klopt als een bus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Immigratie doet de al aanwezige bewoners bijna nooit goed.. kijk ook maar naar noord en Zuid-Amerika
de feiten die je uitkomen welquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mij 'boeit' het ook niet. Als in: 'i don't have a dog in this fight'.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel historische feiten weet en ken.
Toch wel bijzonder om iemand anders van kinderachtig gedrag te beschuldigen, terwijl je zelf krankzinnige dingen als bovenstaande zegt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hamas presteert het om meer Joden te doden dan ooit sinds de Holocaust.
En die infantiele neiging van jou om daar een walgelijke smiley bij te plaatsen laat ik maar achterwege.
Stoort het jouzelf niet dat je overkomt als een knul van 14?
Ik denk dat de meeste mensen van de burgerbevolking in Israël en Palestina dit niet willen.quote:
Hoe bedoel je? mij komt niets uit in deze.quote:
ik denk dat de twee niet van elkaar te scheiden zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen van de burgerbevolking in Israël en Palestina dit niet willen.
Gelijk de knuppel eroverheen en laten merken dat dit niet kan natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
@:scorpie hoe kijk jij hiertegen?
Ik hoop op een gezellige mix van bovenstaande. Artikelen uit kwaliteitskranten zijn wat zeldzamer, maar genoeg actualiteiten te volgen hier, doorgaans.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
Ik heb eigenlijk een serieuze vraag voor de mensen in dit topic?
Waar willen jullie heen met dit topic? Stel deze oorlog duurt nog een half jaar, krijgen we hier nog goede invalshoeken te lezen.
Artikelen van kwaliteitskranten uit het buitenland?
Of gaan we 6 maanden lang elkaar de maat nemen en om de 8 uur een herhaling van zetten schrijven, Hamas is kut, Israel is ook kut, religie is stom en de media is niet te vertrouwen?
Ik weet het antwoord niet, dus denk vraag het even
ok my bad dan heb ik een andere username voor mequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? mij komt niets uit in deze.
Ik voel mij superieur tegenover zowel de Arabier als de pijpenkrullen-Jood.
Er is altijd wel weer nieuws, dat zie je in het Oekraïne topic ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
Waar willen jullie heen met dit topic? Stel deze oorlog duurt nog een half jaar, krijgen we hier nog goede invalshoeken te lezen.
Of gaan we 6 maanden lang elkaar de maat nemen en om de 8 uur een herhaling van zetten schrijven, Hamas is kut, Israel is ook kut, religie is stom en de media is niet te vertrouwen?
Vind het wel interessant om nieuwsberichten te lezen, met duiding van verschillende kanten in discussies erover om het beter te begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? mij komt niets uit in deze.
Ik voel mij superieur tegenover zowel de Arabier als de pijpenkrullen-Jood.
Ik geloof nog in het goede van de gemiddelde mens. Die wil geen oorlog, maar een dak boven het hoofd, eten, drinken, veiligheid en werk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat de twee niet van elkaar te scheiden zijn
Geeft niets, lieve schat. Kan de beste gebeuren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok my bad dan heb ik een andere username voor me
Palestijnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hamas en de Israëlische regering
Frankrijk is ook aan het vergrijzen terwijl de moslims juist een jonge snel voortplantende populatie zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De moslimpopulatie van Frankrijk is 8% van de totale bevolking of zo. Dus dan kun je wel met z'n allen de straat opgaan, maar het is nog altijd een hele kleine minderheid.
Op zich mag dit bericht van mij best af en toe eens opgehaald worden, als een soort reality check.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
Nogal irrelevant. De westerse, en specifiek de Germaanse cultuur is superieur aan alles dat Midden-Oosters is. En spijtig voor de filosemieten, Israel hoort daar ook bij. Ze doen het beter dan de landen om hun heen, maar het blijft een achterlijk landje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ken die mensen niet eens.
aaawquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geeft niets, lieve schat. Kan de beste gebeuren.
maar waarom zeg je dat dan niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoel "in een pogrom-achtige setting" natuurlijk
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal irrelevant. De westerse, en specifiek de Germaanse cultuur is superieur aan alles dat Midden-Oosters is. En spijtig voor de filosemieten, Israel hoort daar ook bij. Ze doen het beter dan de landen om hun heen, maar het blijft een achterlijk landje.
Ik ga mijn verwachtingen en eisen natuurlijk niet naar beneden bijstellen om iedereen binnenboord te houden. Ben het hbo nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waarom zeg je dat dan niet?
je weet hoe snel ik in de war raak, dit kan toch niet zo?
Niet superieur wmb, wèl compleet andersquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal irrelevant. De westerse, en specifiek de Germaanse cultuur is superieur aan alles dat Midden-Oosters is. En spijtig voor de filosemieten, Israel hoort daar ook bij. Ze doen het beter dan de landen om hun heen, maar het blijft een achterlijk landje.
Dat laat ik aan de modjes, reden dat ik hier vanavond kwam was om iets te lezen over Dagestan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Op zich mag dit bericht van mij best af en toe eens opgehaald worden, als een soort reality check.
ik vind het vooral interessant hoe een modern leger problemen oplost of denkt op te kunnen lossenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
niemand weet wat hier aan de hand isquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga mijn verwachtingen en eisen natuurlijk niet naar beneden bijstellen om iedereen binnenboord te houden. Ben het hbo niet
Edit: nou vooruit dan, ik pas het aan
Edit2: ik mag het niet aanpassen van Jippie
Das een goede karaktereigenschap voor een moderator.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het vooral interessant hoe een modern leger problemen oplost of denkt op te kunnen lossen
verder geef ik er niet heel veel om eerlijk gezegd
Ja, veel te doen en veel innovatie in jouw vakgebied de laatste tijd..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het vooral interessant hoe een modern leger problemen oplost of denkt op te kunnen lossen
verder geef ik er niet heel veel om eerlijk gezegd
foutje denkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Jippie heeft mijn post gelocked zodat ik niet de aanpassing kan doen"
Zag op X al screens van een telegram groep waar ze dit gepland hebben op basis van vluchtschema's.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:
Bijzonder, die rellen in Dagestan zien er wel erg geregisseerd uit:
[ twitter ]
sierteelt is mijn vakgebied tegenwoordigquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, veel te doen en veel innovatie in jouw vakgebied de laatste tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |