Ik heb zo mijn hobby's ja!quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zeg zeg… Vladimir, even rustig hè! Denk om je hart.
Lijkt me dat Israel juist Gaza zoveel mogelijk afhankelijk van ze wil maken. Want dan kan je ook hard straffen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:18 schreef Cuendillar het volgende:
https://www.timesofisrael(...)pipelines-into-gaza/
Wat is dit nou?
Ik dacht dat Israël van deze verantwoordelijkheid af wou.
Kennelijk willen ze toch liever niet het uitdrogen van een complete bevolkingsgroep op hun geweten hebben, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:18 schreef Cuendillar het volgende:
https://www.timesofisrael(...)pipelines-into-gaza/
Wat is dit nou?
Ik dacht dat Israël van deze verantwoordelijkheid af wou.
Ze krijgen vooral 'sympathie' door onderdrukking. Kim Jung-Un heeft ook ontzettend veel sympathie van zijn bevolking, alle Noord-Koreanen houden van hem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel dom. Hamas kan geen sympathie bij het volk krijgen als ze er helemaal niks voor doen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erreur-gaza-raketten
Aangezien Israel Gaza niet wilt straffen lijkt mij dit juist van niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt me dat Israel juist Gaza zoveel mogelijk afhankelijk van ze wil maken. Want dan kan je ook hard straffen.
Hier moet je als politie wellicht gewoon met scherp gaan schieten. Deze mensen zijn serieus niet meer toerekeningsvatbaar, als je die de kans geeft krijg je straks een enorme pogrom met vele slachtoffers.quote:
Dagestan zou wel hoog op mijn lijstje staan van plekken waar ik vanuit Israël níet naartoe zou vliegen. De vlucht Tel Aviv - Makhachkala zou ik toch best graag vermijden, net zo graag als een theoretische vlucht van Tel Aviv naar Teheran ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dagestan is ook wel echt een van de armste, achterlijkste gebieden van Rusland.
En ze hebben veel concurrentie daar op dat gebied.
Maar zo te zien zijn ze erg geïnspireerd geraakt door de slachtpartij van Hamas om ook eens lekker op jodenjacht te gaan.
Wauw, dankjewel voor je waanzinnig, diepzinnige analytische bijdrage.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen biologie gehad?
Google stuk?
Te dom om te poepen?
Je poppen waren vroeger zeker belangrijker dan opletten op school?
Allemachtig wat een dom gelul komt er uit jouw vingers.
De Duitse bevolking kreeg in 1945 toch ook geen hulp van de geallieerden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk willen ze toch liever niet het uitdrogen van een complete bevolkingsgroep op hun geweten hebben, hè.
Heb je het filmpje ook bekeken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ber_rans_off_with_a/
Princeton University staff member rans off with a Jewish student’s phone at a pro-Palestine demonstration.
Nee joh. Die 3.000 (Hamas claimt 30.0000) terroristen hebben voldoende voedsel en drinkwater voor 2.200.000 mensen?quote:
Zoek de 10 verschillen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De Duitse bevolking kreeg in 1945 toch ook geen hulp van de geallieerden?
(Behalve in de gebieden die ze hadden veroverd)
Heb je de link gelezen in m’n post? Het antwoord is daar te vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ze krijgen vooral 'sympathie' door onderdrukking. Kim Jung-Un heeft ook ontzettend veel sympathie van zijn bevolking, alle Noord-Koreanen houden van hem.
Maar wat doet Hamas nu daadwerkelijk voor hun volk, volgens jou? Hoe helpen ze hun mensen?
Straffen is een verkeerd woord wellicht. 'Onder de knie houden' dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Aangezien Israel Gaza niet wilt straffen lijkt mij dit juist van niet.
de maatschappelijke tak bouw ziekenhuizen, zorgt voor voedsel en zorgt voor scholing.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef Repentless het volgende:
Maar wat doet Hamas nu daadwerkelijk voor hun volk, volgens jou? Hoe helpen ze hun mensen?
Wordt er misselijk van, bah.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:21 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Wat een aangrijpend filmpje, zoveel emoties. De vader machteloos, het joch helemaal overstuur en moeder die haar koters beschermt terwijl er buiten wordt geschoten en het dicht bij komt. Op een gegeven moment komt een Hamas gast ook in beeld. Ze zullen ook wel afgeslacht zijn of gegijzeld. Volgens mij had het gezin zojuist de baby van 18 maanden verloren.
Jij reageert hierop:quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
Goed punt, ik heb er de ballen verstand van maar jij kan me blijkbaar helpen. Hoeveel vrachtwagens met voedingsmiddelen rijden er in Nederland per dag rond? Dat zijn er minder dan 40?
En waarom gebruiken ze dan die tunnels om spullen te smokkelen, dat is als het gewoon per vrachtwagen kan behoorlijk inefficiënt.
Dat is in mijn wereld wat anders dan de reguliere logistieke keten.quote:Er zijn nu in totaal 94 vrachtwagens met hulp aangekomen in Gaza.
"Scholing"quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de maatschappelijke tak bouw ziekenhuizen, zorgt voor voedsel en zorgt voor scholing.
Volgens mij is dit hele gezin uiteindelijk ontvoerd, minus de dochter van 18 jaar die ze eerst voor hun ogen hebben doodgeschoten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:21 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Wat een aangrijpend filmpje, zoveel emoties. De vader machteloos, het joch helemaal overstuur en moeder die haar koters beschermt terwijl er buiten wordt geschoten en het dicht bij komt. Op een gegeven moment komt een Hamas gast ook in beeld. Ze zullen ook wel afgeslacht zijn of gegijzeld. Volgens mij had het gezin zojuist de baby van 18 maanden verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |