Dan staan ze 11e, als RKC en NEC hun 10e wedstrijd niet winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax heeft ook 2 wedstrijden minder gespeeld he.
Met alle respect tel je daar het maximum (6 punten) erbij, staat het gewoon 9e
9e plaats is nog niet super maar al een pak minder erg dan de Laatste.
Tja, maar van Utrecht wist Ajax niet te winnen. Wie zegt van Volendam wel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan staan ze 11e, als RKC en NEC hun 10e wedstrijd niet winnen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Breekfast het volgende:
Moet Jong Ajax uit de competitie worden gehaald als Ajax gaat degraderen?
Denk je echt dat er ook maar 1% kans is dat Ajax gaat degraderen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Breekfast het volgende:
Moet Jong Ajax uit de competitie worden gehaald als Ajax gaat degraderen?
Het is in ieder geval een seizoen om in minuut 90 nog een gelijkmaker van Kramer bij RKC uit te slikken en thuis punten te verspelen tegen Volendam. Dat laatste lukte vorig jaar ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk je echt dat er ook maar 1% kans is dat Ajax gaat degraderen?
Ja die drie kunnen er wel weinig van, vooral Gaaei kan er weinig van. Was de schuldige van de 1-1 en de 5-2.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:44 schreef Heeinz het volgende:
Die Gaaei en Avila mogen van mij ook meteen teruggeschopt worden naar Denemarken en België. Mijn god zeg. Om over die kluns in het centrum nog maar te zwijgen
Ik zou zeggen: 8 wedstrijden gespeeld, 5 punten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kampioenschap is nog in zichtquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 8 wedstrijden gespeeld, 5 punten.
Nog 26 te gaan.
Met alle respect tel je daar het maximum (78 punten) bij, dan kom je aan het einde uit op 83.
Feyenoord werd vorig seizoen kampioen met 82 punten, toch?
Nouja was gewoon de verwachting toch heb niks anders beweerd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aangezien je hier zelf niet op terug zal komen. Commentaar?
Bij die 5-2 dacht ik echt: wtf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja die drie kunnen er wel weinig van, vooral Gaaei kan er weinig van. Was de schuldige van de 1-1 en de 5-2.
Moet je eens zien wat hij doet bij de 1-1, das gewoon verdediger onwaardigquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij die 5-2 dacht ik echt: wtf.
Maar ik blijf erbij: Ajax degradeert NIET.
Dat lijkt me niet zo gek. Gaaei kwam van een Deense middenmoter en was bepaald geen supertalent. Die was normaalgesproken naar Heerenveen of Groningen gegaan en had zich daar eerst op de training mogen bewijzen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je eens zien wat hij doet bij de 1-1, das gewoon verdediger onwaardig :’) loopt zo naar de buitenkant ipv compact te blijven staan, waardoor hij Lozano zo vrij laat en Sutalo daardoor ook laat zwemmen.
Zelfs Rensch is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |