Teletekstquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een goede dag voor Teletekst, wist niet dat zoveel mensen dat nog gebruiken.
In mijn voetbalapp staat Ajax ook gewoon laatstequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een goede dag voor Teletekst, wist niet dat zoveel mensen dat nog gebruiken.
Dat swsquote:
Teletekst is een van de beste websites/apps.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik gebruik dat voor snel nieuws checken onderweg.
Als je dat niveau gedurende de rest van het seizoen voor een groot gedeelte vasthoud ga je wel punten pakken ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste helft was in mijn ogen van wat ik er van kon zien op een klein schermpje meer dan prima.
Brobbey ook, na de 1-0 schoot hij de open kans die daarop volgde maar gewoon naast.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:49 schreef Marsenal het volgende:
Ach, ik ben al verbaasd dat we konden scoren.
In theorie wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dat niveau gedurende de rest van het seizoen voor een groot gedeelte vasthoud ga je wel punten pakken ja.
Bedankt, zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax heeft ook 2 wedstrijden minder gespeeld he.
Met alle respect tel je daar het maximum (6 punten) erbij staat het gewoon 9e
9e plaats is nog niet super maar al een pak minder erg dan de Laatste.
Het kan in ieder geval niet meer slechterquote:
Jullie ook!quote:
Hij wordt geen interim.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Van 't Schip een assistent wil meenemenDat lijkt me dan weer een hele rare move als je hem als interim aanstelt. Het is overigens wel een bericht uit de T.
Brobbey is veel te licht voor Ajax.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat deze goede kansen worden gemist dóór gebrek aan kwaliteit?
Brobbey zal nog heel veel van dit soort gigantische -niet te missen- kansen toch missen. En Gimenez, van Wolfswinkel, Lozano, Pavlidis, etc. doen dat niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey is veel te licht voor Ajax de eredivisie.
Ik vind hem juist best bonkigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey is veel te licht voor Ajax.
Die kan er helemaal niks van. Roep ik al 3 jaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brobbey ook, na de 1-0 schoot hij de open kans die daarop volgde maar gewoon naast.
Met alle respect zou ik daar zeker niet het maximum bijtellen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax heeft ook 2 wedstrijden minder gespeeld he.
Met alle respect tel je daar het maximum (6 punten) erbij, staat het gewoon 9e
9e plaats is nog niet super maar al een pak minder erg dan de Laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |