https://cyclocross24.com/race/12314/quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is Orts zijn beste uitslag ooit in de wereldbeker?
En nu 5e dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://cyclocross24.com/race/12314/
Nee, maar daarna was het wel opquote:
Eens, al is een duel tussen Van Aert en Van der Poel niveau WK prachtig, helaas is dat niveau zeldzaam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuke cross weer. Ik heb de grote twee/drie nog niet gemist dit seizoen.
quote:“Ik begin het crossseizoen eind december”, begon Van der Poel. “‘Het zal een beetje vergelijkbaar zijn met vorig seizoen. Ik rijd tien à vijftien crossen, met het WK als de afsluiter.” Welke crossen Van der Poel precies zal rijden en waar hij zijn rentree zal maken, is nog niet bekend. Vorig jaar begon hij op 27 november met een overwinning in de Wereldbeker Hulst.
Met ook niet echt. Alleen Pieterse op bepaalde parcoursen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder Puck en Shirin heeft Fem geen tegenstand.
Zonder de grote twee is het zonder meer leuker. Pidcock is van dit niveau, tenzij hij frisser is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik denk een week na Val di Sole, want dat glibberparkoers is zelfs Mathieu vorig jaar niet goed bevallen.quote:
Omdat je dan wel weet wie er 1 en 2 worden. Vraag is alleen in welke volgorde. Steken er gewoon te ver bovenuit. Ik kan wel genieten van een duel tussen VDP en Wout. WK bijvoorbeeld was schitterend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Zware cross inderdaad met deze omstandigheden.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Het schijnt er vettig bij te liggen
Sanne fietst alleen op zaterdag naar boven?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aniek van Alphen ligt in modder na finish, zo diep gegaan. Cant moet lopen op de Koppenberg
Koppenberg levert weer.
Sanne Cant is gewoon klaar in het veld. Die gaat echt geen platte prijs meer rijden. Ze mag al blij zijn met een top-10 plek op zaterdag als alle toppers verstek laten gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Sanne fietst alleen op zaterdag naar boven?
Er komt nog een hele verantwoordelijkheid kijken bij het verzorgen van zo een eend. Uitlaten bijvoorbeeld.quote:
De stages en wegvoorbereiding dicteren de planning zo te zienquote:Op donderdag 2 november 2023 15:16 schreef franklop het volgende:
Iets drukker en compacter programma dan afgelopen seizoen?
De Jong en Kastelijn?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)-2015~1698932942046/
14 uit 16.
Dank voor deze veldritkalender.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste twee weken gelijk vol aan de bak zeg.
Lekker nat.quote:
Het lijkt er goed bij te liggen voor Alvarado dus wat meer kans op een beetje spanningquote:Op zondag 5 november 2023 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat het parcours niet te hard opdroogt.
Edit: Dat lijkt gelukkig mee te vallen.![]()
Nu wel op zwiepkoers!quote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Medaillespiegel gaan we dit jaar niet winnen.
Het is in ieder geval geen droge Worst.quote:Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen Knakworst.
Dan maar de mannencross met 10 minuten uitstellen. Het is pas om kwart voor zes donker in Pontchateau.quote:Op zondag 5 november 2023 14:58 schreef wimderon het volgende:
Podiumceremonie gaan ze nooit redden voor 15:10.
Wellicht is dit parcours toch te zwaar voor hem.quote:Op zondag 5 november 2023 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begint weer te regenen. Van der Haar is wel echt ver weg, die heeft de benen dan ook niet.
Sven Nys lacht hierom.quote:Op zondag 5 november 2023 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
die heeft de benen dan ook niet.
Veel World Cup wedstrijden i.p.v. beter betaalde crossen.quote:Op zondag 5 november 2023 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn seizoen begint pas over anderhalve maand
[ afbeelding ]
Meeste punten te halen om eerste rij te kunnen starten op het wkquote:Op zondag 5 november 2023 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Veel World Cup wedstrijden i.p.v. beter betaalde crossen.
Voorlopig blijft het prima crossweer.quote:Op zondag 5 november 2023 17:50 schreef Idisrom het volgende:
Kunnen we deze wolken niet elke week bestellen tijdens de cross?
Woensdag was matig ja.quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nys heeft het al een week of 2 niet meer.
quote:UCI-topman over vele afzeggingen voor Wereldbeker veldrijden: “Dit kan zo niet verder”
De Wereldbeker is het belangrijkste regelmatigheidsklassement in het veldrijden, maar de toppers kiezen er al eens voor om te passen voor een wereldbekerweekend. UCI-topman Peter Van den Abeele ziet het met lede ogen aan. “Als de Wereldbeker als een speeltje wordt gezien, dan zitten we met een probleem”, citeert Sporza.
De vele afzeggingen voor de Wereldbeker, het is een doorn in het oog van Van den Abeele. Zo gaf Lars van der Haar eerder al aan dat hij niet de volledige wereldbekercyclus zal betwisten, past Thibau Nys komende zondag voor de manche in Dendermonde en werken ook vrouwelijke veldrittoppers als Fem van Empel en Puck Pieterse niet de volledige Wereldbeker af.
“Lars van der Haar heeft na zijn zege in Maasmechelen gezegd dat hij het Wereldbekerklassement laat vallen. Thibau Nys verkiest de Superprestige in Niel boven de Wereldbeker in Dendermonde. Ik heb respect voor renners die zeggen dat ze ervoor kiezen om rust te nemen. Maar de Wereldbeker benadelen voor een ander klassement? Als de Wereldbeker als een speeltje wordt gezien, dan zitten we met een probleem”, aldus Van den Abeele.
“Dat is voor niemand goed, ook niet voor het veldrijden als discipline. Nochtans kunnen ze nergens zoveel prijzengeld winnen als in de Wereldbeker veldrijden. Dan gaat er toch iets verkeerd?”, vraagt de oud-veldrijder zich af. Toch wijst Van den Abeele niet alleen met de beschuldigende vinger naar de veldrijders. “We zullen daarbij ook zelf in de spiegel kijken”, is hij zelfkritisch.
“Moeten prestaties in de Wereldbeker met meer punten worden beloond? Moeten we de wereldbekercrossen in een kortere periode bundelen zodat alle toppers er wel bij kunnen zijn, bijvoorbeeld van december tot het laatste weekend voor het WK? Het zijn allemaal zaken die ik dringend wil bespreken met Flanders Classics (verantwoordelijk voor de organisatie van de Wereldbeker, red.) en andere grote spelers uit de veldritwereld.”
Van den Abeele wil hier niet te lang mee wachten. “We zullen die beslissingen met de hoogste prioriteit nemen zodat ze op het WK (begin februari in Tábor, red.) al goedgekeurd kunnen worden. Op die manier zullen ze al volgend seizoen in voege treden.”
Na dit seizoen toch?quote:Op maandag 6 november 2023 16:15 schreef Nober het volgende:
Wanneer stopt de KNWU met die lelijke tenues?
Parttimers aanpakken. Minstens 10 world cup deelnames om het WK te mogen rijden ofzo.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:49 schreef franklop het volgende:
Iedereen wist vooraf al dat dit de consequentie zou zijn van het uitbreiden van de WB..
Ik dacht dat ze na Glasgow nieuwe tenues kregen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:22 schreef Remco het volgende:
Schaatstaferelen wat betreft de wereldbekers op deze manier.
[..]
Na dit seizoen toch?
Dat hebben ze gezegd maar ik denk dat ze daarmee gewoon volgend jaar bedoelden en dat ze niet gedacht hebben aan veldrijden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Parttimers aanpakken. Minstens 10 world cup deelnames om het WK te mogen rijden ofzo.
[..]
Ik dacht dat ze na Glasgow nieuwe tenues kregen.
Lekker zonder van Aert en VDP naar het WK, lijkt me zeer slecht voor de commerciële waarde van de sport.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Parttimers aanpakken. Minstens 10 world cup deelnames om het WK te mogen rijden ofzo.
[..]
Ik dacht dat ze na Glasgow nieuwe tenues kregen.
Voor Wereldbekers krijg je geen startgelden volgens mij dus als je extra beleg op je brood wil ga je naar Superprestige of de Exact Crosses.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn klassementen vergeleken met jaren terug sowieso niet meer zo belangrijk voor renners?
Maar volgens mij wel hoger prijzengeld wat betreft klassement.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Wereldbekers krijg je geen startgelden volgens mij dus als je extra beleg op je brood wil ga je naar Superprestige of de Exact Crosses.
Het is, zonder Olympische status, ook een onmogelijke situatie om op te lossen zolang de huidige top van de fulltime-crossers/hun ploegen de lokale biertentencrossen veel belangrijker vinden dan wereldbekers die niet om de hoek plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker zonder van Aert en VDP naar het WK, lijkt me zeer slecht voor de commerciële waarde van de sport.
En dan is het ook nogal afhankelijk van de locatie of die wereldbekers veel toevoegen als je kijkt naar de parcoursen en het aantal toeschouwers.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is, zonder Olympische status, ook een onmogelijke situatie om op te lossen zolang de huidige top van de fulltime-crossers/hun ploegen de lokale biertentencrossen veel belangrijker vinden dan wereldbekers die niet om de hoek plaatsvinden.
Drijfmodderquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Worst
We raken vandaag nog een paar renners kwijt in de modder.
Anna Kay moet oppassen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Worst
We raken vandaag nog een paar renners kwijt in de modder.
Goed parcours voor Kopecky dusquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Faraday01 het volgende:
De varkens zouden hier walhalla hebben, kniediepe modder
faceplantquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het begin gemist. Hij is verzopen?
Ja maar ben wel benieuwd of hij dit tot het einde volhoudt of dat Iserbyt (of Sweeck) op het einde toch wat meer over heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:39 schreef wimderon het volgende:
Nieuwenhuis lijkt de sterkste in koers.
Geen centje pijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ff sleutelbeen terugzetten en door
Inmiddels lijkt het naar Iserbyt over te hellen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar ben wel benieuwd of hij dit tot het einde volhoudt of dat Iserbyt (of Sweeck) op het einde toch wat meer over heeft.
En dan komt er zeker ook weer een uitzonderingsregel voor crossers met een top 20 uci wegranglijst.quote:Op zondag 12 november 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Debiel Lappartient dreigt met uitsluiting voor volgende wereldbeker en WK als renners bewust een wereldbeker skippen.
UCI commissaris wou nog in gesprek maar als je president zulke idiote uitspraken doet...
Nou... Mathieu en Wout zullen hier van onder de indruk zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Debiel Lappartient dreigt met uitsluiting voor volgende wereldbeker en WK als renners bewust een wereldbeker skippen.
UCI commissaris wou nog in gesprek maar als je president zulke idiote uitspraken doet...
quote:Op zondag 12 november 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feliciteer hier kabouter Eli met de wereldtitelquote:Op zondag 12 november 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou, nou. De Grote 2,5 hebben op basis van hun prestaties op de weg gewoon startrecht.quote:Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Feliciteer hier kabouter Eli met de wereldtitel
Zal zeker een rol spelen, daarbij de ene organisator iets meer gunnen dan de andere.quote:Op zondag 12 november 2023 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat het ook gewoon een centenkwestie is. In de SP en X2O krijg je startgeld en in de wereldbeker niet. Dan is voor Nys Jr. de keuze rap gemaakt.
Pidders staat niet in de top 20 van de UCI Ranking, dus hij is bij dezen uitgesloten. Lappartient klimt al in de pen om ondemocratisch midden in het seizoen snel nog even een regel het boekje in te fietsen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou, nou. De Grote 2,5 hebben op basis van hun prestaties op de weg gewoon startrecht.
Je kunt het de huidige rijders ook niet verwijten dat ze voor hun eigen portemonnee kiezen. Dat maakt het juist zo lastig om iets aan huidige situatie te veranderen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat het ook gewoon een centenkwestie is. In de SP en X2O krijg je startgeld en in de wereldbeker niet. Dan is voor Nys Jr. de keuze rap gemaakt.
Jij wilt dat niet weten?quote:Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog even en we krijgen ook de woonplaatsen van ouders, neven en nichten van de renners te horen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 12 november 2023 14:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Hopelijk houdt Backstedt stand tegen tank Riberolle.
Het is de vraag of je de huidige situatie moet willen veranderen. Je kunt ook accepteren dat het Vlaamse folklore met VIP-tenten, blubber, groene laarzen, pinten en hamburgers is.quote:Op zondag 12 november 2023 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt het de huidige rijders ook niet verwijten dat ze voor hun eigen portemonnee kiezen. Dat maakt het juist zo lastig om iets aan huidige situatie te veranderen.
Wel sterk van Alvarado weer.quote:
Ook niet in de top 10 van de XCO ranking? Dan heeft hij pech maar in het veldrijden is Pidders ook vooral voor het derde treedje.quote:Op zondag 12 november 2023 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pidders staat niet in de top 20 van de UCI Ranking, dus hij is bij dezen uitgesloten. Lappartient klimt al in de pen om ondemocratisch midden in het seizoen snel nog even een regel het boekje in te fietsen.
David Bonaparte is er een beetje heel erg in gaan geloven.quote:Op zondag 12 november 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat uiteraard allemaal niet door maar vind het gewoon een zwaktebod dat je het niet je commissaris eerst laat proberen om het op te lossen en in plaats daarvan gelijk met gestrekte been erin komt.
quote:Op zondag 12 november 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat uiteraard allemaal niet door maar vind het gewoon een zwaktebod dat je het niet je commissaris eerst laat proberen om het op te lossen en in plaats daarvan gelijk met gestrekte been erin komt.
Ik vind van niet. UCI verwacht dat de renners elke wereldbeker en WK rijden van eind oktober tot begin februari, dat is zo'n 3,5 maand. Een wegrenner rijdt ook geen 3,5 maand achter elkaar. Die lassen ook pauzes in, zo ook veldrijders. Tel daarbij op dat er renners zijn die alleen maar op veld rijden en er dus hun brood mee verdienen. Wereldbeker heeft geen startgelden en X20 en Superprestige wel, dan is keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 12 november 2023 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]UCI heeft best een punt maar deze reactie van Lappartient wekt alleen maar tegenstand op.
Helemaal mee eens, maar snoeien gaat niet omdat er een contract met 14/16 WB-crossen tot 2028 is.quote:Op zondag 12 november 2023 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind van niet. UCI verwacht dat de renners elke wereldbeker en WK rijden van eind oktober tot begin februari, dat is zo'n 3,5 maand. Een wegrenner rijdt ook geen 3,5 maand achter elkaar. Die lassen ook pauzes in, zo ook veldrijders. Tel daarbij op dat er renners zijn die alleen maar op veld rijden en er dus hun brood mee verdienen. Wereldbeker heeft geen startgelden en X20 en Superprestige wel, dan is keuze snel gemaakt.
UCI heeft boter op hun hoofd, ze zullen gewoon flink moeten snoeien in het programma.
Maakt hier wel de gnoom uit Bavikhove belachelijk.quote:
Zoals ik net al zei: als je gaat snoeien in de wereldbekers gaan die crossen weer terug naar het andere kamp en blijft het probleem exact hetzelfde.quote:Op zondag 12 november 2023 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind van niet. UCI verwacht dat de renners elke wereldbeker en WK rijden van eind oktober tot begin februari, dat is zo'n 3,5 maand. Een wegrenner rijdt ook geen 3,5 maand achter elkaar. Die lassen ook pauzes in, zo ook veldrijders. Tel daarbij op dat er renners zijn die alleen maar op veld rijden en er dus hun brood mee verdienen. Wereldbeker heeft geen startgelden en X20 en Superprestige wel, dan is keuze snel gemaakt.
UCI heeft boter op hun hoofd, ze zullen gewoon flink moeten snoeien in het programma.
Dan hebben ze zichzelf flink in beide voeten geschotenquote:Op zondag 12 november 2023 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar snoeien gaat niet omdat er een contract met 14/16 WB-crossen tot 2028 is.
Hij gaat winnen hoor ik van Roodhooftquote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maakt hier wel de gnoom uit Bavikhove belachelijk.
Mason? Dat zou knap zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij gaat winnen hoor ik van Roodhooft
Sterke wedstrijd van Pronhaar.quote:
Met sneakers naar de cross gaan, kan dat?quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met sneakers naar de cross gaan, kan dat?
Dus Van Aert en Van der Poel beginnen gelijktijdig aan hun veldritprogramma.quote:De crosswinter van Wout van Aert ligt zo goed als vast. Zijn management laat weten dat zijn programma eerstdaags bekend gemaakt wordt. Volgens onze info zijn dit de races die Van Aert al zeker gaat rijden: de Exact Crossen van Mol (22/12) en Loenhout (29/12), de wereldbekerwedstrijd in Antwerpen (23/12), de Superprestige in Diegem (28/12) en de X2O-cross in Baal (1/1). Er is ruimte voor nog wat aanpassingen, zo komt bijvoorbeeld de wereldbekermanche in Benidorm (21/1) er mogelijk nog bij.
Zoals bekend rijdt Van Aert maar een beperkt programma - de voorbereiding op de voorjaarsklassiekers op de weg is belangrijker. Wat nu voorligt, is niet naar de zin van Flanders Classics en de UCI: zij willen Van Aert in de wereldbeker zien. In dezelfde periode zijn er ook ‘hun’ crossen in Namen (17/12), Gavere (26/12), Hulst (30/12) en Zonhoven (7/1), maar die lijkt Van Aert dus over te slaan. In de coulissen is te horen dat de organisator (Flanders Classics) en de eigenaar (UCI) van de wereldbeker ‘not amused’ zijn, en dat is zacht uitgedrukt.
Maar als Van Aert de eerste WBs overslaat dan moet de UCI toch juist tevreden zijn dat hij de rest ook skipt? Ze vinden toch wat van renners die te pas en onpas WBs overslaan, dus dan is het goed dat WOUT consequent isquote:Op zondag 12 november 2023 17:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dus Van Aert en Van der Poel beginnen gelijktijdig aan hun veldritprogramma.
Heeft Wout een verplichting jegens de UCI en Flanders Classics? Dat lijkt me toch van niet.quote:Op zondag 12 november 2023 17:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Slaaf Woutquote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Wout een verplichting jegens de UCI en Flanders Classics? Dat lijkt me toch van niet.
Het gaat er vanuit de UCI niet om dat ze elke WB meedoen toch? Het ging erom dat ze een WB skippen, maar in dezelfde periode wel andere crossen rijden. Alsnog overdreven, maar dat klinkt wel andersquote:Op zondag 12 november 2023 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker samen direct weer 3 minuten voor de rest uitquote:Op zondag 12 november 2023 17:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wij wachten nog op het onvermijdelijke bericht dat de concurrentie dit jaar het gat dan eindelijk heeft gedicht.quote:Op zondag 12 november 2023 18:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker samen direct weer 3 minuten voor de rest uit
Als je op zijn programma af gaat, lijkt het daar niet op. Dan had hij daar wel een paar wb aan toegevoegd zijn om een betere startplaats te hebben.quote:
Hmm, zonde.. dan wordt het vast niet heel spannendquote:Op zondag 12 november 2023 20:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als je op zijn programma af gaat, lijkt het daar niet op. Dan had hij daar wel een paar wb aan toegevoegd zijn om een betere startplaats te hebben.
quote:Op maandag 13 november 2023 15:42 schreef Idisrom het volgende:
Gaat VTM dit seizoen ook sommige veldritwedstrijden uitzenden?
Zoals vorig jaar bijvoorbeeld de Azencross van Loenhout
quote:“Het klopt dat we de Exact Cross momenteel niet meer uitzenden bij VTM”, laat de zender weten aan WielerFlits. Men benadrukt wel dat koers prioritair blijft voor de Vlaamse commerciële zender. “Dit jaar zetten we nog in op de Giro d’Italia met Remco Evenepoel, waarvan we zes etappes hebben uitgezonden. Ook in de toekomst blijven we bij VTM zeker aandacht besteden aan het wielrennen.”
VTM heeft echter geen rechten meer voor veldritten voor de komende winter, waardoor commentator Michel Wuyts wellicht voor het eerst een volledige winter niet op het scherm te horen zal zijn. Sporza en Teleney Play Sports/Proximus Pickx blijven de rechten voor de Wereldbeker en de Telenet Superprestige verdelen, terwijl Sporza alleen-rechtenhouder blijft van de X²O Trofee in België. Eurosport is de place to be voor Nederlandse crossfans.
Wout zegt zelf dat het opladen na een langer veldritseizoen moeilijk is. Ik denk dat het mede komt door de druk van de Vlaamse pers.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wereldtitel 6 voor Matje lijkt meteen heel dichtbij
En de druk van een net niet seizoen waar hij naast alle belangrijke prijzen grijptquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wout zegt zelf dat het opladen na een langer veldritseizoen moeilijk is. Ik denk dat het mede komt door de druk van de Vlaamse pers.
Waarbij de link toch altijd lastig blijft.. Mathieu had een fantastisch voorjaar na een vergelijkbare crosswinter (alleen won hij de laatste, niet geheel onbelangrijke veldrit)quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En de druk van een net niet seizoen waar hij naast alle belangrijke prijzen grijpt
Ik denk dat uiteindelijk training je heel ver brengt maar dat Pogi en Matje net iets meer in de toverdrank gevallen zijn. Je vraagt je af of er nog veel marge op zit bij Wout als je al zo optimaal geprepareerd wordt door de foodcoach app.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij de link toch altijd lastig blijft.. Mathieu had een fantastisch voorjaar na een vergelijkbare crosswinter (alleen won hij de laatste, niet geheel onbelangrijke veldrit)
Ik denk het wel. De druk van dit jaar was twee weken lang gezeur en gezever van de Belgische pers over Wout en het parkoers van Mathieu's vader voordat het WK begon, en daarna ging het nog anderhalve week door omdat hij tweede werd op het WK.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Wout Benidorm rijdt en meedoet om de winst, zal Tabor dan echt uitgesloten zijn?
Mathieu is een fantastisch goede rijder, maar de kwartjes vielen dit jaar wel bijzonder goed voor hem. En die kwartjes vielen bij Wout vaak net niet op de goede plek.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij de link toch altijd lastig blijft.. Mathieu had een fantastisch voorjaar na een vergelijkbare crosswinter (alleen won hij de laatste, niet geheel onbelangrijke veldrit)
Eigenlijk zou Thieu nu ook niet moeten gaan.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:13 schreef mabo11 het volgende:
Dan gaan we maar niet naar Tabor helaas.
Eerst maar afwachten op het in Mol en de rest van de kerstperiode gaat. Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Matje maar met een rondje achterstand laten beginnen
Clickbait titel wel. Er zou op een constructieve manier gekeken gaan worden en denk dat dat alleen maar goed is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef Halcon het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-wk-en-wereldbekers/
5 kilo ballastquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Matje maar met een rondje achterstand laten beginnen
Eli is het hiermee eens.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pieterse is er zondag weer bij.
[..]
Eigenlijk zou Thieu nu ook niet moeten gaan.
Al weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |