Lekker zonder van Aert en VDP naar het WK, lijkt me zeer slecht voor de commerciële waarde van de sport.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Parttimers aanpakken. Minstens 10 world cup deelnames om het WK te mogen rijden ofzo.
[..]
Ik dacht dat ze na Glasgow nieuwe tenues kregen.
Voor Wereldbekers krijg je geen startgelden volgens mij dus als je extra beleg op je brood wil ga je naar Superprestige of de Exact Crosses.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn klassementen vergeleken met jaren terug sowieso niet meer zo belangrijk voor renners?
Maar volgens mij wel hoger prijzengeld wat betreft klassement.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Wereldbekers krijg je geen startgelden volgens mij dus als je extra beleg op je brood wil ga je naar Superprestige of de Exact Crosses.
Het is, zonder Olympische status, ook een onmogelijke situatie om op te lossen zolang de huidige top van de fulltime-crossers/hun ploegen de lokale biertentencrossen veel belangrijker vinden dan wereldbekers die niet om de hoek plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker zonder van Aert en VDP naar het WK, lijkt me zeer slecht voor de commerciële waarde van de sport.
En dan is het ook nogal afhankelijk van de locatie of die wereldbekers veel toevoegen als je kijkt naar de parcoursen en het aantal toeschouwers.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is, zonder Olympische status, ook een onmogelijke situatie om op te lossen zolang de huidige top van de fulltime-crossers/hun ploegen de lokale biertentencrossen veel belangrijker vinden dan wereldbekers die niet om de hoek plaatsvinden.
Drijfmodderquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Worst
We raken vandaag nog een paar renners kwijt in de modder.
Anna Kay moet oppassen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Worst
We raken vandaag nog een paar renners kwijt in de modder.
Goed parcours voor Kopecky dusquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef Faraday01 het volgende:
De varkens zouden hier walhalla hebben, kniediepe modder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |