Voor een potentiële race win.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende: Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
![]()
quote:“I would take the disqualification running for a race win and seeing the performance, rather than ending P3 and 25 seconds adrift…. Every day of the week I would take the disqualification!”
Laat ie ze straks in de race ook zolang wachten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:40 schreef R-woud93 het volgende:
Perez mag wel eens de baan op, is leuk voor die fans joh.
Thanks.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ie ze straks in de race ook zolang wachten?
Ik hoop zo dat Mercedes wordt gepakt voor de budgetplafond overschrijding van dit jaar. Zoveel updates kan gewoon meer dan het budgetplafond zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor een potentiële race win.
[..]
Goeie brommerquote:
Nostalgische redenen.quote:
Perez heeft dit seizoen wel wat momenten van overconcentratie gehad dus wie weet gaat ie nog iets onhandigs doen. Dan heeft ie morgen wel een leuke inhaalrace - ook leuk voor de fansquote:
Ik hoop dat hij op P1 blijftquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nostalgische redenen.
😍quote:
Helaas.quote:
Russell heeft ook een lage plank geëist deze race!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:43 schreef Zorro het volgende:
Russell laat even zien hoe de verhoudingen liggen.
Wat een deceptiequote:
En weer klaar.quote:
Afgehandeldquote:
Is dit ESF1?quote:
Jammer dat Jack Plooij er niet meer isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Gasly heeft een tandarts nodig als hij doorrijdt met die banden
Zei niemand ooit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Jack Plooij er niet meer is
Dat komt omdat Lewis Zuid-Amerikaans is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat Mercedes overduidelijk het betere materiaal aan Russell geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Jack Plooij er niet meer is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat komt omdat Lewis Zuid-Amerikaans is.Nog steeds ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Anders wel een smoelsmid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebben
In Mexico loop je wel het risico dat ze daar het verkeerde bekken mee bedoelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebben
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Jane het volgende:
De burrito's zijn klaar.![]()
Ff met het bord op schoot nu.
Klopt, heeft daar bizar veel fans. Evenals in Amerika natuurlijk. En Singapore, en op heel veel plekken op de planeet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Brazilië is toch ook wel een beetje Hamilton land, denk ik?
Zou heel goed kunnen. Hij wou daar toch een paspoort? Of iets in die geest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Brazilië is toch ook wel een beetje Hamilton land, denk ik?
Daarom moeten er vrouwen in de F1quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ik vind de Mercedes toch weer behoorlijk bouncen
Nou, 9 tienden langzamer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell zal wel gewaagd zijn aan Lewis. Vergeet nooit dat Lewis altijd 3 tienden in z'n broekzak verstopt. Komt er altijd pas Q1/Q3 uit.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Dat is geilquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom moeten er vrouwen in de F1
We zijn nog niet met kwali bezig hčquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, 9 tienden langzamer...
Bring de the gridgirls backquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom moeten er vrouwen in de F1
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Wie luistert ook Viapleequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Neem een shot elke keer als je 'ijle lucht' hoort.
Nou, hij moet nu toch oefenen voor de kwalificatie hč.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn nog niet met kwali bezig hč
GMTAquote:
Kusjekroel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hadden Zhou en Sainz met elkaar
Wad Shjeg je? *hic*quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
GMTAquote:
Is toch ook ijle lucht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dan blijf ik nuchter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Klopt, oefenen dus. Na de kwali zien we het pas echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij moet nu toch oefenen voor de kwalificatie hč.
Max gaat op Hard Mode spelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij moet nu toch oefenen voor de kwalificatie hč.
Hardcore Mode natuurlijk. Zonder respawns.quote:
Met respawnsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hardcore Mode natuurlijk. Zonder respawns.
Gaat voor de wiki "only driver to have won a gp without attending all practice sessions"quote:
@Whiskers2009 en @Starflyer kom er maar inquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Gaat voor de wiki "only driver to have won a gp without attending all practice sessions"
inb4 iemand die me er op wijst dat dit al is gebeurd.
Illegale vloertjequote:
Bezig met een comeback!quote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezig met een comeback!
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Whiskers2009 en @:Starflyer kom er maar in
Waren ze echt het haasje!quote:
Ach. Wel leukquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Perez aanmoedigen in verkeerde kleuren
Die zijn echt het haasjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waren ze echt het haasje!
Even mijn geweer pakken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn echt het haasje
Daar gaan ze een straf voor krijgen
Ik eigenlijk ook wel, Max moet naar Ferrariquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mexicanen helemaal klaar met RBR
Meestal is een haas en een wiel nooit watquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, Max moet naar Ferrari
Deze onzinquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Dit lijkt mij gewoon mooi.quote:
Ja, RB saboteert Checo constant, dus dan trek je liever een shirt aan van een team dat z'n coureurs altijd gelijk behandelt en ook nooit valsspeelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Perez aanmoedigen in verkeerde kleuren
Kleurtjesquote:
Was dit niet gewoon DTS seizoen 1?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meestal is een haas en een wiel nooit wat
Alle kleuren afgevinktquote:
Ik ken niet alle statistieken uit mijn hoofdquote:
Ferrari is een zooitje ongeregeld en een slangenkuil waar Max zich nooit aan gaat branden. En terecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Dit lijkt mij gewoon mooi.
Max kan dat omdraaien, 100%quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ferrari is een zooitje ongeregeld en een slangenkuil waar Max zich nooit aan gaat branden. En terecht.
Eens. Als die met 2 teams kampioen wordt dan zou dat echt meesterlijk zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is er met RIC aan de hand? Is de auto zo verbeterd? Heeft hij aan yoga gedaan? Van bil geweest? Date hij soms nu met die muts, hoe heet ze ook alweer, zangeres, wereldberoemd enzo?quote:
Dan zal hij ook nooit GOAT wordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ferrari is een zooitje ongeregeld en een slangenkuil waar Max zich nooit aan gaat branden. En terecht.
Daar geloof ik ook wel in, maar dan moeten bij ferrari mensen wegquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in, maar dan moeten bij ferrari mensen weg
Copy.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max heeft meerdere malen verspreid over zo'n 10 jaar aangegeven Ferrari een stel cheaters te vinden waar hij niks mee te maken wilt hebbenquote:
Sowieso nog tot het nieuwe regelement ingaat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ook aangegeven dat hij er wel voor open staatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:02 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Max heeft meerdere malen verspreid over zo'n 10 jaar aangegeven Ferrari een stel cheaters te vinden waar hij niks mee te maken wilt hebben
Dat denk ik ook inderdaad, en zou geen onsterfelijk maken.quote:
Dus eigenlijk RB rebranden naar Ferrari.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Red Ferrari Bull.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk RB rebranden naar Ferrari.
Please confirm.quote:
Yuki rijdt als een natte krant rondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat is er met RIC aan de hand? Is de auto zo verbeterd? Heeft hij aan yoga gedaan? Van bil geweest? Date hij soms nu met die muts, hoe heet ze ook alweer, zangeres, wereldberoemd enzo?
Tekko is niet goed genoegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk toch wel dat Max hier pole pakt straks, ook al is Checo wel goed bezig dit weekend.
Kan ie niet meer bij de pedalen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yuki rijdt als een natte krant rond
EN GP moet ook meequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja maar hoort een Alpha Tauri zo hoog? En dan nog op medium band?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yuki rijdt als een natte krant rond
Hij moet wel!quote:
Horner, Hannah, iedereen in de fabriek, en Newey uiteraard.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Horner, Hannah, iedereen in de fabriek, en Newey uiteraard.
Dat gaat alleen werken als Max Horner, Hannah en Lambiase oid mee kan nemen, en dan net als Schumacher dat team van binnenuit heropbouwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari Red Bull Racingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Horner, Hannah, iedereen in de fabriek, en Newey uiteraard.
Hij houdt ook van een uitdagingquote:
Ik denk van niet, hij heeft inmiddels de ervaring en weet precies hoe hij het wil hebben.quote:
Moet Ferrari dat ook willen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hij heeft inmiddels de ervaring en weet precies hoe hij het wil hebben.
Probleem isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hij heeft inmiddels de ervaring en weet precies hoe hij het wil hebben.
Dat weten Sainz en Leclerc ook wel, maar dat kan niet op tegen italiaanse incompetentiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat er heeeeel wat italianen nachtmerries gaan krijgen als het maar een idee zou zijn.quote:
Is dat zo? Ik heb juist het idee dat-ie er nu van geniet dat het eindelijk loopt zoals-ie altijd al had gewild dat het gaat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij houdt ook van een uitdaging
Nee, ik vroeg laatst iets aan een Italiaan en hij gaf niet eens antwoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Probleem is
Die italianen luisteren voor geen meter
Wat is Tekko?quote:
Ik denk dat als je als team Max binnen kan halen dat je al heel blij moet zijn, garantie voor succes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet Ferrari dat ook willen.
Eens. Italianen zijn gewoon stronteigenwijs.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je als team Max binnen kan halen dat je al heel blij moet zijn, garantie voor succes.
Die hebben nog niets gepresteerd in hun carričre, met drie wereldtitels en de manier waarop kom je toch anders binnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:08 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat weten Sainz en Leclerc ook wel, maar dat kan niet op tegen italiaanse incompetentie
Je hebt het over het team dat een WDC's aan elkaar rijgende Schumacher aan de kant gooide omdat die al teveel z'n eigen wil had naar hun meningquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je als team Max binnen kan halen dat je al heel blij moet zijn, garantie voor succes.
Ja, logisch, elk weekend generfd worden door de complete incompetentie van hun eigen teamquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hebben nog niets gepresteerd in hun carričre, met drie wereldtitels en de manier waarop kom je toch anders binnen.
En wiens schuld is dat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hebben nog niets gepresteerd in hun carričre
Ook van het team ja, inderdaad.quote:
Dat geeft hem wel het ultieme GOAT statusquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:11 schreef Jane het volgende:
Laat Lewis het eerst maar eens proberen bij Ferrari.
quote:
Zie het hem liever bij elk ander team dan Ferrari of MB doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat geeft hem wel het ultieme GOAT status
Sympathiek dat je er van uitgaat dat hij daar dan ook WDC wordt. Ik ben daar zelf niet van overtuigd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat geeft hem wel het ultieme GOAT status
Als hem lukt, is dat wel een hele prestatiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Sympathiek dat je er van uitgaat dat hij daar dan ook WDC wordt. Ik ben daar zelf niet van overtuigd.
Komt straks nog wel een ander.quote:
Aardig ingestort vanaf sector 2quote:
Of waarschijnlijker met een flinke burnout voortijdig een einde aan z'n carrieré maakt. Maar goed, de kans dat hij daar heen gaat is vrijwel 0, gelukkig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hem lukt, is dat wel een hele prestatie
Geen idee, dat zijn je eigen woorden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan dus alleen presenteren met een perfecte auto en valsspelen.
🤨quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan dus alleen presteren met een perfecte auto en valsspelen.
Dacht dat dit nog de vrije training is?quote:
Nog even en die Mercedes maakt groeven in het asfalt.quote:
Ik zou die toon ook niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
Die engineer van Russell neemt hem niet zo serieus.
Kwalificatie run, zit redelijk ver van Russell af.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dacht dat dit nog de vrije training is?
Werd die engineer maar eens goed genomen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
Die engineer van Russell neemt hem niet zo serieus.
Groot feestquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig juichen @:DombohetOlifantje1 en ik voor Albon dit weekend
Mjah, ham heeft wel vaker het achterste van zijn tong nog niet laten zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwalificatie run, zit redelijk ver van Russell af.
Alboss!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Track dominance van Albon op Russell
Is misschien wel wat voor Red Bull, die gozerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groot feest
Albon the Goat
Dat is waar ja, hoop dat hij er later vanavond goed bij zit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, ham heeft wel vaker het achterste van zijn tong nog niet laten zien.
Maar Perez gaat daar echt niet weg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is misschien wel wat voor Red Bull, die gozer
Ooit welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Perez gaat daar echt niet weg.
Dus het kan nog snellerquote:
1e sector was paars ja.quote:
Ik vind hem best goed gaan eigenlijkquote:
Beter dan de afgelopen 10 GP'squote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem best goed gaan eigenlijk
Gras is groen.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:25 schreef SiGNe het volgende:
Dat zou ook lullig zijn morgen, als Perez van Albon verliest op z'n thuiscircuit
Voor zijn doen wel, maar niet voor de snelste tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem best goed gaan eigenlijk
Schuld van Haas en Aston Martin. Levensgevaarlijk.quote:
Beter dan 'That Guy'.quote:
In dit geval is This Guy zeker terechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan 'That Guy'.
Oh zeker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dit geval is This Guy zeker terecht
Ja, dat leek mij ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Dit deed Sainz ook wel een beetje zelf
Omdat Stroll in de weg reed. Moest vol in de remmen en spinde daardoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
Dit deed Sainz ook wel een beetje zelf
Wat een verrassing.quote:
Hij komt met 250 aan op iemand die midden op de racing lijn 130 rijdt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook?
Beeeetje ruim de bocht in, kerbje... gezien?
Ja, moeilijk dit, maar toch heb ik mijn twijfelsquote:
Eerst de quali maar eens afwachten. Hij zit er nu goed bij maar dat is eerder zo geweest en toen haalde hij Q3 niet.quote:
Eh, er zat net een bochtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij komt met 250 aan op iemand die midden op de racing lijn 130 rijdt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |