Voor een potentiële race win.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende: Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
![]()
quote:“I would take the disqualification running for a race win and seeing the performance, rather than ending P3 and 25 seconds adrift…. Every day of the week I would take the disqualification!”
Laat ie ze straks in de race ook zolang wachten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:40 schreef R-woud93 het volgende:
Perez mag wel eens de baan op, is leuk voor die fans joh.
Thanks.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ie ze straks in de race ook zolang wachten?
Ik hoop zo dat Mercedes wordt gepakt voor de budgetplafond overschrijding van dit jaar. Zoveel updates kan gewoon meer dan het budgetplafond zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor een potentiële race win.
[..]
Goeie brommerquote:
Nostalgische redenen.quote:
Perez heeft dit seizoen wel wat momenten van overconcentratie gehad dus wie weet gaat ie nog iets onhandigs doen. Dan heeft ie morgen wel een leuke inhaalrace - ook leuk voor de fansquote:
Ik hoop dat hij op P1 blijftquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nostalgische redenen.
😍quote:
Helaas.quote:
Russell heeft ook een lage plank geëist deze race!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:43 schreef Zorro het volgende:
Russell laat even zien hoe de verhoudingen liggen.
Wat een deceptiequote:
En weer klaar.quote:
Afgehandeldquote:
Is dit ESF1?quote:
Jammer dat Jack Plooij er niet meer isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Gasly heeft een tandarts nodig als hij doorrijdt met die banden
Zei niemand ooit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Jack Plooij er niet meer is
Dat komt omdat Lewis Zuid-Amerikaans is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat Mercedes overduidelijk het betere materiaal aan Russell geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Jack Plooij er niet meer is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat komt omdat Lewis Zuid-Amerikaans is.Nog steeds ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Anders wel een smoelsmid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebben
In Mexico loop je wel het risico dat ze daar het verkeerde bekken mee bedoelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik neem aan dat ze in Mexico-Stad wel een bekkenbeul hebben
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Jane het volgende:
De burrito's zijn klaar.![]()
Ff met het bord op schoot nu.
Klopt, heeft daar bizar veel fans. Evenals in Amerika natuurlijk. En Singapore, en op heel veel plekken op de planeet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Brazilië is toch ook wel een beetje Hamilton land, denk ik?
Zou heel goed kunnen. Hij wou daar toch een paspoort? Of iets in die geest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Brazilië is toch ook wel een beetje Hamilton land, denk ik?
Daarom moeten er vrouwen in de F1quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ik vind de Mercedes toch weer behoorlijk bouncen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |