abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:52:33 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211111554
https://www.telegraaf.nl/(...)hoogste-functie-navo

Demissionair premier Mark Rutte is beschikbaar voor een nieuwe functie als secretaris-generaal bij de NAVO. Dat zegt Rutte zaterdag in het Haagse radioprogramma Spuigasten. Daarin vertelt de VVD’er ook dat hij eerder had moeten stoppen als minister-president omdat zijn ’effectiviteit’ is afgenomen.

Rutte zinspeelde eerder in een interview met De Telegraaf al op een internationale baan. Zaterdag kleurt hij dat iets verder in: de functie van hoogste baas bij de NAVO noemt hij ’heel interessant’ en daarin zou hij ook ’nog wat kunnen bijdragen’. Hoewel Rutte meteen aangeeft dat het ook goed zou zijn als een vrouw die functie vervult en er ’zelf niet voor gaat lobbyen’ zegt hij wel beschikbaar te zijn.

Rutte: ’Ik sluit het niet 100% uit’
Om kans te maken op de hoogste baan binnen de NAVO is van belang dat de Verenigde Staten als grootste financier daarover goedkeuring geven. Haagse ingewijden melden aan De Telegraaf dat Rutte zowel door voormalig president Donald Trump alsook door de huidige president Joe Biden is gepolst voor de belangrijke functie (als opvolger van Jens Stoltenberg, wiens termijn in oktober 2024 afloopt) binnen het militaire samenwerkingsverband. „Als het mijn kant op rolt: misschien ja”, aldus Rutte zaterdag.

Yesilgöz zal erfenis Rutte niet slopen
Rutte wil in elk geval ’geen commissaris’ bij een bedrijf worden of ’speeches gaan geven over mijn tijd als premier’. „Dat vind ik allemaal heel treurig”, zegt Rutte. Ook een functie in Brussel ziet hij vooralsnog niet zitten.

Rutte reageerde zaterdag ook op een uitspraak van VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz. Zij vindt ’terugkijkend’ en ’met de kennis van nu’ dat Rutte na de coronapandemie het stokje beter had kunnen overdragen aan een ander, zei ze tegen het AD. Rutte, de langszittende Nederlandse premier ooit, zegt dat hij Yesilgöz gelijk geeft. „Je merkt dat als je het lang doet, uiteindelijk de effectiviteit ook afneemt.”

Rutte reageert op kandidaatstelling Yeşilgöz als VVD-leider
Rutte zegt dat er -sinds zijn premierschap in 2010- ook grote fouten zijn gemaakt, waaronder de toeslagenaffaire en de crisis in Groningen. „Het is logisch dat dat aan mij kleeft”, zegt hij. Daarnaast erkent Rutte dat het sluiten van het laatste coalitieakkoord met D66, CDA en CU ’ten koste is gegaan van het profiel van mijn eigen club’. Volgens Rutte gaat dat ’niet meer gebeuren’ onder de leiding van Dilan Yesilgöz. „Zij is uit ander hout gesneden”, zegt hij. „Zij gaat niet zo ver als ik gegaan ben.”
pi_211111571
Ik ben nooit echt een grote fan van Rutte geweest, maar als ik zie hoe hij om is gegaan met steun aan Oekraďne lijkt hij mij een prima persoon voor deze functie.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 29-10-2023 18:12:27 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211111633
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben nooit echt een grote fam van Rutte geweest, maar als ik zie hoe hij om is gegaan met steun aan Oekraďne lijkt hij mij een prima persoon voor deze functie.
Het gerucht Rutte naar de Navo speelt al jaren.

Toen Nederland zo'n voortrekkers rol ging spelen bij de steun aan Oekraďne heb ik altijd gedacht dat Rutte dit baantje in z'n achterhoofd had.
pi_211111646
Prima, mijn zegen heeft ie.
pi_211111647
Neemt u mevrouw Sophie Hermans mee met u?
Dan kan zij secretaris zijn en u generaal.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_211111670
Ik vind hem totaal ongeschikt voor deze functie. Hij praat wel vlot met buitenlandse leiders, maar is te snel in zijn reacties en conclusies bij moeilijke vraagstukken.
pi_211111690
Ik had hem eerder bij de VN verwacht. Maar een gladde prater bij de NAVO is ook niet verkeerd.

Dat ie alleen maar les zou geven geloofde toch al niemand.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:12:03 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211111695
Tja, hij heeft natuurlijk een boel internationale politieke ervaring. Laat hem maar die kant op gaan. Maar het zal me eigenlijk worst wezen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211111727
Hij bukt al sinds jaar en dag voor de VS, dus deze functie is hem op het lijf geschreven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211111753
Laten we 't maar niet doen, bedankt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211111791
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211111805
Naar het strafhof met die crimineel!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:50:08 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211112006
"Nee absoluut geen NAVO. Nee, totaal niet mijn ambitie. Ik denk dat ik hierna het onderwijs in ga. Dat is het mooiste vak. En heel belangrijk."

:')
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:52:59 #14
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_211112032
Waren inderdaad ooit zijn woorden ;), maar uiteindelijk andere inzichten.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:20:59 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112309
Mooi.
Neem gewoon lekker de hele VVD fractie mee als personeel.

:W
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211112350
Mooi, dat zou goed nieuws zijn voor Oekraďne.
pi_211112467
Vieze leugenaar
pi_211112478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
"Nee absoluut geen NAVO. Nee, totaal niet mijn ambitie. Ik denk dat ik hierna het onderwijs in ga. Dat is het mooiste vak. En heel belangrijk."

Wat boeit Rutte nou wat hij in het verleden gezegd heeft. Hij heeft er toch geen actieve herinneringen aan.
pi_211112495
quote:
Ik ben nooit echt een grote fam van Rutte geweest, maar als ik zie hoe hij om is gegaan met steun aan Oekraďne lijkt hij mij een prima persoon voor deze functie.
Mee eens, ik ben echt van mening dat hij dit kan.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:38:47 #20
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_211112498
quote:
HAHHAHAH - jeetje die tekst.
pi_211112532
Ik vind het knap van Rutte en VVD. Dat ze vanaf 2009 al roeptoeteren dat ze een stop op asiel willen. Maar daarentegen al 14 jaar in de praktijk precies het tegenovergestelde doen. En vrijwel niemand viel het op! Ook hun stemmers niet!
pi_211112618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:22 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Jammer.
Maar nee ik krijg geen gratis geld
En altijd gewerkt.
Daarna als oudvuil met grof vuil gezet .
En door gelieg en bedrog word zelfs mijn afkeur tegen gehouden.
Terwijl de uwv duidelijk staat dat ik chronische ziek bent en geen verbetering mogelijk is.

Dus voor je op de man afstapt eens denken waarom iemand zo reageert.

Omdat onder vvd hun leider schap letterlijk alles is gesloopt.
Erger nog, het is een neerwaartse spiraal geworden die zelfs van de week nog actief was, knettergek noemende Omtzigt het van de week.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211112630
Dit is echt supertoevallig, ik ben ook beschikbaar voor die functie.

Ze kunnen daar heus een onschendbare gladjanus gebruiken, ik denk dat hij zich daar prima zal manifesteren.
-nee-
pi_211112632
Oh leuk
Eerst NL vernacheld en nu straks de NAVO :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2023 17:52:59 ]
pi_211112756
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef Emmerdeur het volgende:
Oh leuk
Eerst NL vernacheld en nu straks de NAVO :')
En wat kan hij daar precies vernachelen?
pi_211112762
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef Marsenal het volgende:
Dit is echt supertoevallig, ik ben ook beschikbaar voor die functie.

Ze kunnen daar heus een onschendbare gladjanus gebruiken, ik denk dat hij zich daar prima zal manifesteren.
Jij bent ongeschikt
pi_211112773
Nee, niet doen.
De vorige keer toen CDA Jaap de Hoop Scheffer deze baan gekregen heeft is deze betaald met de levens van tientallen gesneuvelde nederlandse militairen.
Met zo'n functie voor een landgenoot moet je laten zien dat je met de grote jongens mee doet, en dat wordt met bloed betaald.
-
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:08:52 #29
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_211112795
Ow ja we hebben dat land helemaal kapot gebombardeerd. Maar ik heb er geen actieve herinnering aan. Dus eigenlijk is het toch niet gebeurd.
pi_211112805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Jij bent ongeschikt
Nochtans houd ik mij aanbevolen.
-nee-
pi_211113326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:26 schreef Nober het volgende:
Naar het strafhof met die crimineel!
Dat zal ook een overweging zijn. Denk maar niet dat hij als NAVO SG nog op komt dagen om onder ede te verklaren in de corona enquete en hij zal ook wel immuniteit hebben tegen strafrechtelijke vervolging tegen zijn vele ambtsmisdrijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211113350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hermans was de tassendrager van Rutte en Rutte wordt de tassendrager van Biden.
Dus Rutte is zeer geschikt voor deze functie :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_211113362
Liegen kan hij ook bij de navo, blij dat hier op rot als MP, waardeloos
pi_211113536
Of hij er geschikt voor is laat ik in het midden maar het komt mij onwaarschijnlijk voor dat Nederland wederom (zou de 4e maal van de 14 in totaal zijn) een SecGen van de NAVO gaat leveren, ik denk dat de animo van de Oostelijke NAVO landen daar niet erg groot voor is.
pi_211113606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
En wat kan hij daar precies vernachelen?
Hij verzint wel weef iets..
pi_211113624
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En zn tas dragen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211113790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En zn tas dragen.
dus 1$ fooi krijgen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_211120052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik herinner me dat nog ja. Mark heeft nog steeds last van 'geheugenverlies'.
pi_211120178
Aap komt uit de mouw.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 12:04:28 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211120299
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:06 schreef quo_ het volgende:
Nee, niet doen.
De vorige keer toen CDA Jaap de Hoop Scheffer deze baan gekregen heeft is deze betaald met de levens van tientallen gesneuvelde nederlandse militairen.
Met zo'n functie voor een landgenoot moet je laten zien dat je met de grote jongens mee doet, en dat wordt met bloed betaald.
dat doet Nederland sowieso altijd

maar goed, secretaris generaal is een beetje een melkertbaan bij de NAVO, een goedmaker voor de Europeanen dat ze geen supreme allied commander mogen leveren

beetje leuk doen bij de bondgenoten en interessante speeches geven dat iedereen nu echt moet investeren in defensie en dat was het wel weer ... als we ff alle actieve herinneringen aan het defensiebeleid van de kabinetten Rutte laten varen dan moet hij dat prima kunnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211120985
Reactie op TT :

ik ook
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 29 oktober 2023 @ 14:15:53 #42
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_211122125
Er moet een nieuwe definitie komen van hypocriet, om het gedrag van Rutte te duiden. Hij doet Nederland al decennialang in de uitverkoop voor zijn eigen belangen. Zelfs z'n overleden moeder was maar een bijzaak. Mark Rutte is de schaamte compleet voorbij. En het gepeupel vind het maar prima.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_211123228
Ik vond het wel typisch dat Rute beaamde dat hij te lang premier was geworden
Puur vanwege de verdunde VVD-standpunten maar niet vanwege de rol als minister zelf.
pi_211123394
Rutte: Ik verlaat de politiek, ben er klaar mee. Ik ga fulltime het onderwijs in.
Ook Rutte: Kabinet is gevallen, ik profileer me de komende maanden in het internationale politieke veld, zodat ik goed voorbereid ben op mijn NAVO sollicitatie.

Ook Rutte: Heb er geen actieve herinnering an.
pi_211123417
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef VeX- het volgende:
Er moet een nieuwe definitie komen van hypocriet, om het gedrag van Rutte te duiden. Hij doet Nederland al decennialang in de uitverkoop voor zijn eigen belangen. Zelfs z'n overleden moeder was maar een bijzaak. Mark Rutte is de schaamte compleet voorbij. En het gepeupel vind het maar prima.
Hoe zou hij anders gereageerd moeten hebben op het overlijden van zijn moeder?
pi_211123891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:42 schreef Gunnter het volgende:
Ik vind het knap van Rutte en VVD. Dat ze vanaf 2009 al roeptoeteren dat ze een stop op asiel willen. Maar daarentegen al 14 jaar in de praktijk precies het tegenovergestelde doen. En vrijwel niemand viel het op! Ook hun stemmers niet!
Dat valt iedereen op. Maar wat is het alternatief dan? Andere partijen regeren überhaupt niet of zijn op voorhand al gematigder op asielbeleid. Het laatste kabinet is er nota bene op gevallen toen Rutte door de VVD achterban "gedwongen" werd om voet bij stuk te houden.

Zolang de grootste partij niet de absolute meerderheid heeft (= 76 zetels) heb je altijd te maken met een compromis waardoor je op standpunten met afzwakken. Makkelijk om op zo'n beleidspunt dan naar één partij te wijzen, maar dan moet je wijzen naar alle partijen die in die periode in een coalitie met VVD hebben gezeten.
pi_211124241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:42 schreef Gunnter het volgende:
Ten eerste betwijfel ik zeer of ze dat echt zo en dan ook al vanaf 2009 zo roepen. Daar zou ik graag bronnen van zien.
Ten tweede zegt dit natuurlijk vooral veel over de mensen die daar dan voor vallen. Iedere politicus die sprookjes over een asielstop probeert te verkopen is immers een leugenaar of compleet achterlijk.
pi_211125408
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat valt iedereen op. Maar wat is het alternatief dan? Andere partijen regeren überhaupt niet of zijn op voorhand al gematigder op asielbeleid. Het laatste kabinet is er nota bene op gevallen toen Rutte door de VVD achterban "gedwongen" werd om voet bij stuk te houden.

Zolang de grootste partij niet de absolute meerderheid heeft (= 76 zetels) heb je altijd te maken met een compromis waardoor je op standpunten met afzwakken. Makkelijk om op zo'n beleidspunt dan naar één partij te wijzen, maar dan moet je wijzen naar alle partijen die in die periode in een coalitie met VVD hebben gezeten.
13 jaar in de regering en de grootste partij maar het ligt niet aan de VVD ook erg gemakkelijk
pi_211125475
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:49 schreef Cupfighter het volgende:
13 jaar in de regering en de grootste partij maar het ligt niet aan de VVD ook erg gemakkelijk
Dat staat er niet.
pi_211125493
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat staat er niet.
Dan trek ik de verkeerde conclusie uit jou verhaal, mijn excuus
pi_211125512
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat staat er niet.
Nee, het ligt vooral niet aan die ene constante factor.
  Forum Admin zondag 29 oktober 2023 @ 16:59:57 #52
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_211125550
Nouja dan zal ik wel weer bedanken voor die job, ook zo zielig als Mark zonder werk komt te zitten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_211125594
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nee, het ligt vooral niet aan die ene constante factor.
Sorry maar daar ben ik het echt niet mee eens
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:05:52 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211125612
quote:
Dit ja!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_

Rutte bij de NAVO *O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:07:12 #55
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211125630
Meestal doen politici dit soort uitspraken pas als het eigenlijk al in kannen en kruiken is.
We zullen zien.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:09:29 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211125656
(Refrein)
Oh, Mark Rutte in the sky,
Secretaris-generaal oh so high!
Met zijn charme en diplomatiek,
Brengt hij vrede heel artistiek!

(Couplet 1)
Vanuit Den Haag naar Brussel gevlogen,
Als leider van het internationale bogen.
In zijn handen draagt hij onze stem,
Bijdragen aan wereldvrede, kijken we hem.

(Bridge)
Mark staat altijd klaar met een lach,
Diplomatisch talent is wat hij mag.
Samenwerken en onderhandelen als geen ander,
Rutte zet Nederland op 's werelds kalender.

(Refrein)

(Couplet 2)
Op topconferenties vol optimisme daarheen gekomen
Onze premier heeft zichzelf overstegen tot grote stromingen
Bespreekt veiligheid, defensie en meer
De NAVO erkent: deze man brengt sfeer

(Bridge)
Met zijn sprankelende persoonlijkheid aan boord,
Versterkt hij bondgenootschappen met woord.
Samen bouwen we aan een vredesfront,
Mark Rutte maakt ons trots en gezond.

(Refrein)
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 17:26:40 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211125811
Deze man
pi_211125844
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:09 schreef Starhopper het volgende:
(Refrein)

(Couplet 1)

(Bridge)

(Refrein)

(Couplet 2)

(Bridge)

(Refrein)
Asjeblieft zeg een lofzang over die eikel ook nog :r
pi_211125845
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:09 schreef Starhopper het volgende:
(Refrein)

(Couplet 1)

(Bridge)

(Refrein)

(Couplet 2)

(Bridge)

(Refrein)
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:33:05 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211125897
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Asjeblieft zeg een lofzang over die eikel ook nog :r
Je kunt dit nummer zingen op de melodie van "Can't Stop the Feeling!" van Justin Timberlake. Het vrolijke ritme en de catchy tune passen goed bij de positieve boodschap van het liedje. ^O^
pi_211126073
quote:
84s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je kunt dit nummer zingen op de melodie van "Can't Stop the Feeling!" van Justin Timberlake. Het vrolijke ritme en de catchy tune passen goed bij de positieve boodschap van het liedje. ^O^
Vreselijk gewoon
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:57:13 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211126215
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Vreselijk gewoon
Bedankt voor je eerlijke mening! Iedereen heeft natuurlijk verschillende smaken in muziek. Jammer dat het liedje niet jouw smaak was, maar hopelijk geniet je van andere nummers die wel bij jou passen!
pi_211126260
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bedankt voor je eerlijke mening! Iedereen heeft natuurlijk verschillende smaken in muziek. Jammer dat het liedje niet jouw smaak was, maar hopelijk geniet je van andere nummers die wel bij jou passen!
Het is mijn smaak muziek niet en ik vind dat Rutte geen lofzang verdient

Ik geniet zeker wel van andere muziek
pi_211129172
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jouw partij is ook niet bepaald gecharmeerd van Rutte, dus wat dat betreft ;)
pi_211129747
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:26 schreef sp3c het volgende:
Deze man
Ja wat? Deze man loopt voortdurend te schateren. De lach van Rutte.
Om kotsmisselijk van te worden.

:r :r :r :r :r :r :r :r
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 21:58:21 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211130634
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja wat? Deze man loopt voortdurend te schateren. De lach van Rutte.
Om kotsmisselijk van te worden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:r :r :r :r :r :r :r :r
doe ik ook altijd
pi_211130671
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
doe ik ook altijd
Wat? Schateren of kotsen?
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 22:02:33 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211130760
bij mij is het meer giebelen

echt zo van 'tihihihi'

maar wel echt all the time
pi_211132300
Hoe krijgt hij het voor elkaar.
Ik ging even jaar uitrusten denk ik
pi_211132304
Als er één persoon niet gekwalificeerd is voor zo'n publieke internationale functie dan is het wel Mark Rutte. Zijn Engels, vooral uitspraak is belabberd; daar heb ik mij al jaren over verbaasd. En charisma is ook niet één van zijn sterkste kanten.
  zondag 29 oktober 2023 @ 23:13:09 #71
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211132447

Zo een andere top baan in dansen
pi_211132462
Natuurlijk, laten we de grootste schandvlek uit de NL history hoofd van de navo maken :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_211136083
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 23:05 schreef Ponsai het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar.
Ik ging even jaar uitrusten denk ik
Op dezelfde manier waarop jij niks presteert. Hij kan het gewoon. :Y
pi_211136472
Mooi hij gaat de boel daar maar verneuken.
pi_211136484
Dit is echt wel een gevalletje: surprised pikachu face

Wie zag dat nou aankomen?!
pi_211136721
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit is echt wel een gevalletje: surprised pikachu face

Wie zag dat nou aankomen?!
Ik ben er vrijwel zeker van dat dit de echte reden is dat ie opeens geen lijsttrekker meer wilde zijn. Die melding kwam toen iets onverwacht en na een korte periode van radiostilte. Veel te toevallig dat ie nu waarschijnlijk een ambitieuze baan gaat vervullen.

Dat ie om deze reden het kabinet heeft laten vallen gaat me even te ver, dat dan weer wel hoewel je dat ok niet moet uitsluiten. Het kabinet viel zeer bewust door zijn toedoen.
pi_211136993
Als ze willen dat de boel ook internationaal totaal verkloot wordt moeten ze dat vooral doen.
  maandag 30 oktober 2023 @ 15:13:01 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211137068
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
Of hij er geschikt voor is laat ik in het midden maar het komt mij onwaarschijnlijk voor dat Nederland wederom (zou de 4e maal van de 14 in totaal zijn) een SecGen van de NAVO gaat leveren, ik denk dat de animo van de Oostelijke NAVO landen daar niet erg groot voor is.
Misschien niet, maar aan de andere kant zijn wij klein en relatief neutraal, dus dat brengt met zich mee dat we geen groot gevaar voor andere partijen zijn.
Er is natuurlijk een reden dat we al 3 van de 13 geleverd hebben, en ik denk dat je dat in die redenen kunt zoeken.
Als wij dreigende taal gaan uitslaan dan is dat niet echt indrukwekkend, want iedereen weet dat we dat alleen maar kunnen waarmaken als we andere landen mee hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')