Dit is de eredivisie hè, niet de Premier League.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:42 schreef thedeedster het volgende:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zulke prutsers kampioen zouden worden…
Dat zie ik van de 17e plek niet meer gebeuren hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:42 schreef thedeedster het volgende:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zulke prutsers kampioen zouden worden…
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef Zorro het volgende:
Zo te zien zijn er mensen die denken dat Ramalho niet speelt.
Of geloven die echt dat PSV met hem de 0 gaat houden?
Al besproken.quote:
Jongen toch, denk je werkelijk dat PSV punten gaat verspelen vandaag?quote:
Dombo is al de hele dag een grote act aan het opvoerenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij beoordelen hem gewoon op zijn gebrek aan scorend vermogen.
De duistere dealtjes van Klaas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
TOTO ziet de bui al hangen en wil mij 19 euro uitbetalen nu al hahaaha
Ophalen achter benzinestationquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb het wel met hem te doen eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef De_Kraam het volgende:
Even serieus.
Brobbey kan er echt geen reet van.
8,75 slaat ook echt nergens opquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gewoon verliezen tegen Volendamquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:48 schreef Zorro het volgende:
En woensdag gaat ajax het weer ongelofelijk moeilijk krijgen tegen Volendam. Echt he...
dat is een quotering wat excelsior meestal krijgt als ze tegen psv spelen inderdaadquote:
Dat is ook niet zo moeilijk hè, als ze drie keer de bal succesvol over tien meter hebben weten te passen heb je al meteen hun beste wedstrijd te pakken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:48 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is het beste Ajax wat ik dit seizoen heb zien spelen.
Bij een beetje tegenstand dondert dat team in elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |