Welk land?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel zou kunnen overwegen te stoppen met andermans land te bezetten
Open anti-semitische acties, we zijn weer terug aan het gaan naar 1940.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relletje rond het Crown Inn Hotel te Eindhoven dat een reservering van een Israli annuleerde met een nare motivatie.
Dit leest alsof een Israeli wilde annuleren maar geen refund krijgt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relletje rond het Crown Inn Hotel te Eindhoven dat een reservering van een Israli annuleerde met een nare motivatie.
Israel hoort niet te bestaan, daar doen de acties van wie dan ook niets aan af.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welk land?
Dat land waaruit hamas burgers op gruwelijke wijze verminkt verkracht en vermoord?
Jamaaaaar israel. Hou toch op man.
Hamas heeft in feite miljoenen gijzelaars op het moment, de meesten verblind door hun stockholmsyndroom.quote:
Nou hier.quote:
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit leest alsof een Israeli wilde annuleren maar geen refund krijgt?
Het feit dat Isral een aaneenschakeling van ceasefire violations heeft vergeten we even?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou hier.
Ajb iedereen, hoeveel moet er nog van hamas kant afkomen voordat iedereen en zn botte harses gaat zien dat het israel niet is?
Daarboven wil diegene een refund.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.
en dan gisteren nog de tweet van hamas dat ze de internationale gemeenschap oproept om israel er van te overtuigen om te stoppen met bombaderenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Hamas heeft in feite miljoenen gijzelaars op het moment, de meesten verblind door hun stockholmsyndroom.
Aaaah, daarom vind je dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel hoort niet te bestaan, daar doen de acties van wie dan ook niets aan af.
Isral heeft de Westbank op Jordani veroverd, die hadden de Westbank bezet in 1948 na het uitroepen van de staat Isral. Dus tja, het is allemaal niet zo simpel en zwartwit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel zou kunnen overwegen te stoppen met andermans land te bezetten
Misschien heeft hij te laat geannuleerd. Dan krijg ik m’n geld ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.
Je gaat zakdoekjes nodig hebben de komende tijd, want jouw niet-bestaande land gaat hard kont schoppen (en is daar al een tijdje mee bezig).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Diegene heeft volgens het hotel een non refundable booking inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij te laat geannuleerd. Dan krijg ik m’n geld ook niet meer terug.
Isral bestond duizenden jaren geleden al.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet of dat is omdat ze zelf hebben geannuleerd of omdat de reservering geannuleerd is door het hotel, wat de bewering is.quote:
Zionisten die dood en verderf als kont schoppen zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je gaat zakdoekjes nodig hebben de komende tijd, want jouw niet-bestaande land gaat hard kont schoppen (en is daar al een tijdje mee bezig).
Jamaar israel, jamaar israel jamaaar israel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het feit dat Isral een aaneenschakeling van ceasefire violations heeft vergeten we even?
Dat is minder relevant omdat die gezellige kiboetzen er niet hoorde te zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jamaar israel, jamaar israel jamaaar israel.
Dat hamas even complete kibbutzen en festivals heeft uitgemoord doet er verder niet toe natuurlijk.
Dat klinkt niet alsof ze zich teruggetrokken hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Deze ochtend in Gaza. Nog steeds geweervuur (en zwaarder geschut) te horen.
Beetje misplaatst gezien welke prijs de Palestijnse burgerbevolking nu betaalt voor de stomme spelletjes van Hamas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is minder relevant omdat die gezellige kiboetzen er niet hoorde te zijn
Play stupid games, win stupid prizes
Goeie bijdrage.quote:
Isralhaters die lopen te huilen over zogenaamd die arme Palestijnen.quote:die dood en verderf als kont schoppen zien.
What else is new.
Isral ligt prima waar het ligt. Op basis waarvan vind jij dat Isral niet hoort te bestaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh laten we alle volkeren die ergens duizenden jaren geleden woonde hun land teruggeven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Isral bestond duizenden jaren geleden al.
Nope. Op GeenStijl werd al geschetst dat n van de mogelijke scenario's is om helemaal niet grootschalig binnen te vallen maar gewoon sector na sector te consolideren. In de loop van de dag zal wel duidelijk worden of ze nog weggaan of dat dit het bruggenhoofd inderdaad is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof ze zich teruggetrokken hebben.
Schijnbaar niet want ze jammeren continu dat ze omringt zijn door vijanden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Isral ligt prima waar het ligt. Op basis waarvan vind jij dat Isral niet hoort te bestaan?
Waaw. Ok. Ik stop hier de discussie met jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar ik haat Cananefaten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh laten we alle volkeren die ergens duizenden jaren geleden woonde hun land teruggeven.
“Had de Gazastrook er maar niet moeten zijn, play stupid games win stupid prizes”quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Beetje misplaatst gezien welke prijs de Palestijnse burgerbevolking nu betaalt voor de stomme spelletjes van Hamas.
Waarom is het eenzijdig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn geheel gelezen.
[..]
Goed, dan is het geen opiniestuk, maar dan noemen we het eenzijdig. Ook goed. Het beschrijft inderdaad behoorlijk goed hoe de afwegingen in het oorlogsrecht in elkaar zitten en hoe moeilijk die te maken zijn, daar heb je helemaal gelijk in. En tussen de regels door lees je in bijna iedere alinea dat de schrijvers vinden dat Isral te ver gaat.
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ze jammeren continu dat ze omringt zijn door vijanden.
Terwijl ze er toch vrijwillig en met geweld zijn gaan wonen
Je wordt hier toch niet serieus genomen als je niet blind voor het carpetbomben van alle niet-Joden bent. Dus achquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?
Dat zegt putin nou ook over de krim... en bedient zich van vergelijkbare sadistische mensonterende tactieken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zul je zien dat die het land wr volleggen met die stomme heuveltjesquote:
Wacht wacht, hij geeft een mooi inkijkje in de nogal bijzondere retoriek van de gemiddelde Midden-Oosten bewoner, laten we dat vooral koesteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?
Je hebt helaas gelijk. Ik zei er laatst het volgende over:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat Isral nu doet is geheel in lijn met de formele beschrijving van genocide.
quote:Laxeer tegen de ventilator. Ik vrees het ook. Het voelt nu als een soort stilte voor de storm. Mijn medeleven gaat uit naar al die onschuldige mensen wiens leven onmogelijk wordt gemaakt of zelfs wordt beindigd. Harteloos, notabene uitgevoerd door een volk die de roomloze matsekoekmond vol heeft van leed en Holocaust.
Het wordt je niet in dank afgenomen en ze zetten je weg als Holocaust ontkenner. Terwijl het juist komt uit een goed hart en je hetzelfde niet nog een keer weer zien.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.
Ik raak hier lichtelijk opgewonden van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijk. Ik zei er laatst het volgende over:
[..]
[..]
Het wordt je niet in dank afgenomen en ze zetten je weg als Holocaust ontkenner. Terwijl het juist komt uit een goed hart en je hetzelfde niet nog een keer weer zien.
Bansheeboy: "Tijdens deze oorlog wordt er aardig wat kolfmelk verspild."
Fok!ker: "Dus je wilt met je grijpgrage handjes maar al te graag aan die boezem zitten!!???"
Zo gaat dat hier.
Met als verschil dat Putin de agressor is en de palestijnen met de beste wil van de wereld niet meer is dan een door schijnende onderdrukking ontstane wanhoops terreurgroep.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat zegt putin nou ook over de krim... en bedient zich van vergelijkbare sadistische mensonterende tactieken...
Jij staat anders ook niet bekend om je ijzersterke argumenten. Jij zegt dat Isral niet hoort te bestaan, omdat Isral wordt omringd door vijanden. Hoort Oekrane niet bestaan, omdat het wordt omringd door Rusland en Belarus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je wordt hier toch niet serieus genomen als je niet blind voor het carpetbomben van alle niet-Joden bent. Dus ach
Ik ben juist trots Europeaan dus niet zo'n voorstander van de trucjes van Isral op onze kostenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht wacht, hij geeft een mooi inkijkje in de nogal bijzondere retoriek van de gemiddelde Midden-Oosten bewoner, laten we dat vooral koesteren.
Ik denk eerder dat Hamas die al lang heeft verwacht en heel goed voorbereid is op dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Cuendillar het volgende:
Het kan natuurlijk goed zijn dat de aanval van vannacht (en die nog bezig is) een soort test was, om te kijken of de methoden en middelen die ze hebben ontwikkeld ook werken.
Laten we hopen dat de test geslaagd is.
De tering mensen.... Deze man.... Supporter van kinderverkrachters en vrouwenopenknippers....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
kan israel zowel hamas als hezbollah tegelijk aanvallen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hamas die al lang heeft verwacht en heel goed voorbereid is op dit.
Dit is speculeren maar ik denk dus dat ze Isral willen bezighouden en goed diep Gaza binnen willen trekken.
Dan als Isral vast zit in Gaza dat Hezbollah aanvalt.
Dat zal een reactie van de VS uitlokken, wat weer een reactie van Iran zal uitlokken.
Hopelijk heb ik het mis.
Ja ja BNW is verderop
In welke zin?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat Isral nu doet is geheel in lijn met de formele beschrijving van genocide.
quote:een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen door 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep.
Niet alleen. Ik denk dat het grondoffensief vertraagd is om te wachten op de carriergroups van de VS.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan israel zowel hamas als hezbollah tegelijk aanvallen?
Zo lees ik het niet. Ik lees het als dat hij al het terreur veroordeeld aan beide zijden. Zou toch als een hele normale reactie beschouwd moeten worden. Zelfs voor een hondje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De tering mensen.... Deze man.... Supporter van kinderverkrachters en vrouwenopenknippers....
Bijzonder zorgwekkend gestoord
Misschien wordt het tijd dat we eens een keer de conversatie gaan voeren dat als je al decennialang zo erg in een hoekje wordt gedreven je geen andere keus hebt dan geweld gebruiken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:55 schreef descon het volgende:
[..]
Dit was simpel te voorkomen geweest...als Hamas zich een beetje had gedragen.
Wat is jou voorstel om dit op te lossen ? Foei van Israel en weer door alsof het een klein pesterijtje is?
Hamas heeft bewust op deze reactie aangestuurd en hoopt nu dat de rest van de wereld hun support.
Ik denk dat je een eind in de goede richting zit, maar ik denk ook dat Hezbollah geen schijn van kans maakt bij een aanval en dat ook wel weet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hamas die al lang heeft verwacht en heel goed voorbereid is op dit.
Dit is speculeren maar ik denk dus dat ze Isral willen bezighouden en goed diep Gaza binnen willen trekken.
Dan als Isral vast zit in Gaza dat Hezbollah aanvalt.
Dat zal een reactie van de VS uitlokken, wat weer een reactie van Iran zal uitlokken.
Hopelijk heb ik het mis.
Ja ja BNW is verderop
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De tering mensen.... Deze man.... Supporter van kinderverkrachters en vrouwenopenknippers....
Je draait de zaken mooi om.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat we eens een keer de conversatie gaan voeren dat als je al decennialang zo erg in een hoekje wordt gedreven je geen andere keus hebt dan geweld gebruiken.
Palestijnen hebben al jaren geweld tegen zich moeten verdragen. Waarom wordt er dan van Hamas verwacht dat ze daar niet op terugreageren? Is het leven van een Isralier dan meer waard dan dat van een Palestijn?
ik had denk ik ook voor iets anders gekozenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind het behoorlijk treurig voor het deel van de joodse bevolking die de laatste 75 jaar deze worst is voorgehouden. De worst dat Isral een veilig land is voor de Joodse bevolking.
De realiteit is dat het een staat is die leeft bij gratie van Europa en de VS. Israeli een dienstplicht hebben en continu in oorlogsvrees zitten vanwege omringende landen. Niet eens zozeer voor Palestijnen, want dat is peanuts voor Isral zoals we zien.
Ik vind het een behoorlijk dom spel om daar met z'n allen te gaan wonen.
Hamas maakt ook geen schijn van kans tegen Isral. Ze weten dat ze dit niet alleen kunnen winnen. Dat maakt ook Hezbollah geen zak uit want ze zijn lid van de doodscultus waar het martelaarschap het hoogst haalbare is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een eind in de goede richting zit, maar ik denk ook dat Hezbollah geen schijn van kans maakt bij een aanval en dat ook wel weet.
Hamas heeft zich natuurlijk ingegraven de afgelopen jaren, maar ook Isral heeft niet stilgezeten. Daarom denk ik ook dat dit een laatste "acceptatietest" was van nieuwe technieken, nieuwe middelen en nieuwe tactieken.
En ik geloof steeds meer dat Hezbollah en Iran met hun broek op de enkels zaten op 6 oktober en dat ze zich hier echt niet op voorbereid hebben. Anders was de aanval ook wel van meer fronten gekomen.
Is BNW leuk?
Ja als je gewoon alle gruwlijkheden van hamas negeert zijn ze best wel lief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Met als verschil dat Putin de agressor is en de palestijnen met de beste wil van de wereld niet meer is dan een door schijnende onderdrukking ontstane wanhoops terreurgroep.
Vriend in Europa gingen wappies al rellen toen ze een paar weken savonds binnen moesten blijven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ja als je gewoon alle gruwlijkheden van hamas negeert zijn ze best wel lief.
BNW is godvergeten heerlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een eind in de goede richting zit, maar ik denk ook dat Hezbollah geen schijn van kans maakt bij een aanval en dat ook wel weet.
Hamas heeft zich natuurlijk ingegraven de afgelopen jaren, maar ook Isral heeft niet stilgezeten. Daarom denk ik ook dat dit een laatste "acceptatietest" was van nieuwe technieken, nieuwe middelen en nieuwe tactieken.
En ik geloof steeds meer dat Hezbollah en Iran met hun broek op de enkels zaten op 6 oktober en dat ze zich hier echt niet op voorbereid hebben. Anders was de aanval ook wel van meer fronten gekomen.
Is BNW leuk?
Maar Isral pleegt toch genocide, dus dan zijn er geen toekomstige terroristen meer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vriend in Europa gingen wappies al rellen toen ze een paar weken savonds binnen moesten blijven.
Als jij jaren een volk opsluit dan kweek je je toekomstige terroristen. Zoals ze nu weer gaan doen als ze blijven hangen in hun wraak pavlov.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:53 schreef oblo het volgende:
Woordvoerder van het leger nu:
- vannacht zijn er meerdere commandanten van hamas uitgeschakeld
- het leger is nog steeds in gaza en gaat door met invallen
- geen slachtoffers vanuit israel
- trucks met hulpgoederen blijven gaza inkomen
Waar heb ik het over genocide. Mij geen woorden in de mond leggen amicequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar Isral pleegt toch genocide, dus dan zijn er geen toekomstige terroristen meer.
Vreemde manier van genocide plegen als je je vermeende doelwit in korte tijd vijf keer zoveel populatie laat krijgen inderdaad en voorziet van grondstoffen. De Hamas-propganda heeft sinds de jaren ‘90 in ieder geval zeer goed gewerkt als ik deze reeks een beetje volg. Het standaard moslim-antisemitisme kan ik nog begrijpen, want religie, maar behoorlijk wat useful idiots te vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Joh kom op man jij komt met het prul dat Isral op de een of andere manier Hamas nodig heeft voor een Genocide op een land dat ze jaren hebben voorzien van water, brandstof en voedsel.
Als Isral genocide op de Palestijnen wil plegen heeft ze daar alle kansen voor gehad en is dit wel krankzinnig omslachtig.
Als Hamas maar 10% van de vuurkracht van Isral had gehad was Isral al lang van de kaart geveegd. Met goedkeuring van de Arabische wereld en inclusief die genetisch gemankeerde neefjes van je die hier staan te hossen van bloeddorst.
Maar goed, blijf me vooral vermaken met je achterlijke theorietjes, ik smul wel hoor
Een van de weinige lichtpuntjes aan genocide is dat ze nooit helemaal lukken. De Armenirs, Tutsi's en Bengalen kunnen erover meepraten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar Isral pleegt toch genocide, dus dan zijn er geen toekomstige terroristen meer.
Vind je verder best leuke user.... maar ehm... deze woordkeus is wel heel merkwaardig heurquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes aan genocide
Met die raketten win je geen oorlog. Je doodt er burgers mee, maar dat is ook alles. Iron Dome is juist om burgers te beschermen, maar als Hezbollah wil aanvallen krijgen ze met het IDF te maken en niet met de burgers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hamas maakt ook geen schijn van kans tegen Isral. Ze weten dat ze dit niet alleen kunnen winnen. Dat maakt ook Hezbollah geen zak uit want ze zijn lid van de doodscultus waar het martelaarschap het hoogst haalbare is.
Hezbollah is veel sterker dan Hamas en heeft voldoende raketten om de Iron Dome te overloaden.
Ik blijf hopen dat dat niet nodig zal zijn... en Iran heeft met de dood van dat meisje (die mishandeld is door de religieuze politie) hopelijk wat anders aan z'n hoofd.quote:De VS zal dan ingrijpen. Dat hebben ze al gezegd. Iran blaft wel daar heb je gelijk in maar we zullen zien of ze actief mee gaan doen. Zo niet dan hebben zowel Hamas als Hezbollah hun graf bezegeld.
En dat een flink deel van die families alle verbinding met de overheid verliest. Dat zijn de volgende gekkies die op de Westoever Palestijnen neerknallen en de eigen politici omleggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Ik vrees dat voor die gijzelaars weinig hoop is.
Sorry Floris.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar heb ik het over genocide. Mij geen woorden in de mond leggen amice
Nee dat is pas morgen, en het is maar 1 uurquote:
Hij is ook heel zuur met opzet. Maar het is een beetje troost dat het nooit lukt een heel volk uit te roeien bedoelde ik. Zo beter?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Vind je verder best leuke user.... maar ehm... deze woordkeus is wel heel merkwaardig heur
ietsje...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij is ook heel zuur met opzet. Maar het is een beetje troost dat het nooit lukt een heel volk uit te roeien bedoelde ik. Zo beter?
Het israelische leger kan zich niet veroorloven om te liegen tegen hun eigen bevolking en daar staan ze ook niet bekend om. Iedereen hier kent vrienden en kennissen die nu in gaza zijn of bij de grens staan. Als er israelische slachtoffers zijn gevallen dan komen we daar over een paar uur achter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Woordvoerder van Hamas:
-de aanval is op drie fronten mislukt
-Isral heeft zware verliezen geleden
-still no Americans in Baghdad
Nee even serieus, we gaan eens zien wie er betrouwbaarder is qua cijfers en beweringen. Ik zet mijn geld in elk geval niet in op Hamas, maar ik hang me ook niet op aan wat Isral meldt.
Waar die gare Humus hoofden nu mee bezig zijn is zo ontzettend onlogisch vanuit het perspectief van een normaal denkend iemand:quote:
Ik bedoelde ook dat het denk ik nogal onmogelijk is om nu al te kunnen melden of iedereen veilig is teruggekomen/nog rondloopt in Gaza.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:08 schreef oblo het volgende:
[..]
Het israelische leger kan zich niet veroorloven om te liegen tegen hun eigen bevolking en daar staan ze ook niet bekend om. Iedereen hier kent vrienden en kennissen die nu in gaza zijn of bij de grens staan. Als er israelische slachtoffers zijn gevallen dan komen we daar over een paar uur achter.
Random hond: waterhond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar die gare Humus hoofden nu mee bezig zijn is zo ontzettend onlogisch vanuit het perspectief van een normaal denken iemand:
• Deze acties garandeert de dood van het restant van de gijzelaars
• Deze acties zorgen voor good will vanuit de hele wereld voor de Palestijnen
• Deze acties zorgen voor een nieuwe injectie verse en onversneden haat bij de Palestijnen en creert daarmee de Hamas leden van morgen
Zo dom zijn ze niet, dus moet er wel een agenda achter zitten. Mooie hond die mij van deze gedachte afbrengt.
https://israelpalestine.l(...)-the-families-of-311quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:53 schreef oblo het volgende:
Woordvoerder van het leger nu:
- vannacht zijn er meerdere commandanten van hamas uitgeschakeld
- het leger is nog steeds in gaza en gaat door met invallen
- geen slachtoffers vanuit israel
- trucks met hulpgoederen blijven gaza inkomen
Dit is hoe wij elkaar bejegenen hier.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Die wordt ook echt met het uur gekker
edit:
wacht ff... volgens mij is het satire
vond hem nog genadig wegkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is hoe wij elkaar bejegenen hier.
Dat zou een slachtpartij geweest zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://israelpalestine.l(...)-the-families-of-311
The Israeli army: The ground incursion into Gaza continues and began from 3 axes
The Israeli Army: Informing the families of 311 soldiers of their deaths
Meestal is livemap wel betrouwbaar. Klinkt alsof er 311 israelische soldaten zijn omgekomen?
Dankjewel, fijn om jou ook hier weer te zien.quote:
Nog zorgwekkender dat het gewoon open en bloot mag blijven staan hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nee man, mooi voor het nageslachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog zorgwekkender dat het gewoon open en bloot mag blijven staan hier.
Eens, ik wacht nog op andere bronnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zou een slachtpartij geweest zijn.
Ik kan me het niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |