En dat een flink deel van die families alle verbinding met de overheid verliest. Dat zijn de volgende gekkies die op de Westoever Palestijnen neerknallen en de eigen politici omleggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Ik vrees dat voor die gijzelaars weinig hoop is.
Sorry Floris.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar heb ik het over genocide. Mij geen woorden in de mond leggen amice
Nee dat is pas morgen, en het is maar 1 uurquote:
Hij is ook heel zuur met opzet. Maar het is een beetje troost dat het nooit lukt een heel volk uit te roeien bedoelde ik. Zo beter?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Vind je verder best leuke user.... maar ehm... deze woordkeus is wel heel merkwaardig heur
ietsje...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij is ook heel zuur met opzet. Maar het is een beetje troost dat het nooit lukt een heel volk uit te roeien bedoelde ik. Zo beter?
Het israelische leger kan zich niet veroorloven om te liegen tegen hun eigen bevolking en daar staan ze ook niet bekend om. Iedereen hier kent vrienden en kennissen die nu in gaza zijn of bij de grens staan. Als er israelische slachtoffers zijn gevallen dan komen we daar over een paar uur achter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Woordvoerder van Hamas:
-de aanval is op drie fronten mislukt
-Isral heeft zware verliezen geleden
-still no Americans in Baghdad
Nee even serieus, we gaan eens zien wie er betrouwbaarder is qua cijfers en beweringen. Ik zet mijn geld in elk geval niet in op Hamas, maar ik hang me ook niet op aan wat Isral meldt.
Waar die gare Humus hoofden nu mee bezig zijn is zo ontzettend onlogisch vanuit het perspectief van een normaal denkend iemand:quote:
Ik bedoelde ook dat het denk ik nogal onmogelijk is om nu al te kunnen melden of iedereen veilig is teruggekomen/nog rondloopt in Gaza.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:08 schreef oblo het volgende:
[..]
Het israelische leger kan zich niet veroorloven om te liegen tegen hun eigen bevolking en daar staan ze ook niet bekend om. Iedereen hier kent vrienden en kennissen die nu in gaza zijn of bij de grens staan. Als er israelische slachtoffers zijn gevallen dan komen we daar over een paar uur achter.
Random hond: waterhond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar die gare Humus hoofden nu mee bezig zijn is zo ontzettend onlogisch vanuit het perspectief van een normaal denken iemand:
• Deze acties garandeert de dood van het restant van de gijzelaars
• Deze acties zorgen voor good will vanuit de hele wereld voor de Palestijnen
• Deze acties zorgen voor een nieuwe injectie verse en onversneden haat bij de Palestijnen en creert daarmee de Hamas leden van morgen
Zo dom zijn ze niet, dus moet er wel een agenda achter zitten. Mooie hond die mij van deze gedachte afbrengt.
https://israelpalestine.l(...)-the-families-of-311quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:53 schreef oblo het volgende:
Woordvoerder van het leger nu:
- vannacht zijn er meerdere commandanten van hamas uitgeschakeld
- het leger is nog steeds in gaza en gaat door met invallen
- geen slachtoffers vanuit israel
- trucks met hulpgoederen blijven gaza inkomen
Dit is hoe wij elkaar bejegenen hier.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Die wordt ook echt met het uur gekker
edit:
wacht ff... volgens mij is het satire
vond hem nog genadig wegkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is hoe wij elkaar bejegenen hier.
Dat zou een slachtpartij geweest zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://israelpalestine.l(...)-the-families-of-311
The Israeli army: The ground incursion into Gaza continues and began from 3 axes
The Israeli Army: Informing the families of 311 soldiers of their deaths
Meestal is livemap wel betrouwbaar. Klinkt alsof er 311 israelische soldaten zijn omgekomen?
Dankjewel, fijn om jou ook hier weer te zien.quote:
Nog zorgwekkender dat het gewoon open en bloot mag blijven staan hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De tering mensen.... Deze man.... Supporter van kinderverkrachters en vrouwenopenknippers....
Bijzonder zorgwekkend gestoord
nee man, mooi voor het nageslachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog zorgwekkender dat het gewoon open en bloot mag blijven staan hier.
Eens, ik wacht nog op andere bronnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zou een slachtpartij geweest zijn.
Ik kan me het niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |