Welk land?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel zou kunnen overwegen te stoppen met andermans land te bezetten
Open anti-semitische acties, we zijn weer terug aan het gaan naar 1940.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relletje rond het Crown Inn Hotel te Eindhoven dat een reservering van een Israli annuleerde met een nare motivatie.
Dit leest alsof een Israeli wilde annuleren maar geen refund krijgt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relletje rond het Crown Inn Hotel te Eindhoven dat een reservering van een Israli annuleerde met een nare motivatie.
Israel hoort niet te bestaan, daar doen de acties van wie dan ook niets aan af.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welk land?
Dat land waaruit hamas burgers op gruwelijke wijze verminkt verkracht en vermoord?
Jamaaaaar israel. Hou toch op man.
Hamas heeft in feite miljoenen gijzelaars op het moment, de meesten verblind door hun stockholmsyndroom.quote:
Nou hier.quote:
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit leest alsof een Israeli wilde annuleren maar geen refund krijgt?
Het feit dat Isral een aaneenschakeling van ceasefire violations heeft vergeten we even?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou hier.
Ajb iedereen, hoeveel moet er nog van hamas kant afkomen voordat iedereen en zn botte harses gaat zien dat het israel niet is?
Daarboven wil diegene een refund.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.
en dan gisteren nog de tweet van hamas dat ze de internationale gemeenschap oproept om israel er van te overtuigen om te stoppen met bombaderenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Hamas heeft in feite miljoenen gijzelaars op het moment, de meesten verblind door hun stockholmsyndroom.
Aaaah, daarom vind je dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel hoort niet te bestaan, daar doen de acties van wie dan ook niets aan af.
Isral heeft de Westbank op Jordani veroverd, die hadden de Westbank bezet in 1948 na het uitroepen van de staat Isral. Dus tja, het is allemaal niet zo simpel en zwartwit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel zou kunnen overwegen te stoppen met andermans land te bezetten
Misschien heeft hij te laat geannuleerd. Dan krijg ik m’n geld ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Jammer dat die tekst erboven niet leesbaar is.
Je gaat zakdoekjes nodig hebben de komende tijd, want jouw niet-bestaande land gaat hard kont schoppen (en is daar al een tijdje mee bezig).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Diegene heeft volgens het hotel een non refundable booking inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij te laat geannuleerd. Dan krijg ik m’n geld ook niet meer terug.
Isral bestond duizenden jaren geleden al.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet of dat is omdat ze zelf hebben geannuleerd of omdat de reservering geannuleerd is door het hotel, wat de bewering is.quote:
Zionisten die dood en verderf als kont schoppen zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je gaat zakdoekjes nodig hebben de komende tijd, want jouw niet-bestaande land gaat hard kont schoppen (en is daar al een tijdje mee bezig).
Jamaar israel, jamaar israel jamaaar israel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het feit dat Isral een aaneenschakeling van ceasefire violations heeft vergeten we even?
Dat is minder relevant omdat die gezellige kiboetzen er niet hoorde te zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jamaar israel, jamaar israel jamaaar israel.
Dat hamas even complete kibbutzen en festivals heeft uitgemoord doet er verder niet toe natuurlijk.
Dat klinkt niet alsof ze zich teruggetrokken hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Deze ochtend in Gaza. Nog steeds geweervuur (en zwaarder geschut) te horen.
Beetje misplaatst gezien welke prijs de Palestijnse burgerbevolking nu betaalt voor de stomme spelletjes van Hamas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is minder relevant omdat die gezellige kiboetzen er niet hoorde te zijn
Play stupid games, win stupid prizes
Goeie bijdrage.quote:
Isralhaters die lopen te huilen over zogenaamd die arme Palestijnen.quote:die dood en verderf als kont schoppen zien.
What else is new.
Isral ligt prima waar het ligt. Op basis waarvan vind jij dat Isral niet hoort te bestaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh laten we alle volkeren die ergens duizenden jaren geleden woonde hun land teruggeven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Isral bestond duizenden jaren geleden al.
Nope. Op GeenStijl werd al geschetst dat n van de mogelijke scenario's is om helemaal niet grootschalig binnen te vallen maar gewoon sector na sector te consolideren. In de loop van de dag zal wel duidelijk worden of ze nog weggaan of dat dit het bruggenhoofd inderdaad is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof ze zich teruggetrokken hebben.
Schijnbaar niet want ze jammeren continu dat ze omringt zijn door vijanden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Isral ligt prima waar het ligt. Op basis waarvan vind jij dat Isral niet hoort te bestaan?
Waaw. Ok. Ik stop hier de discussie met jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is minder relevant omdat die gezellige kiboetzen er niet hoorde te zijn
Play stupid games, win stupid prizes
Maar ik haat Cananefaten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh laten we alle volkeren die ergens duizenden jaren geleden woonde hun land teruggeven.
“Had de Gazastrook er maar niet moeten zijn, play stupid games win stupid prizes”quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Beetje misplaatst gezien welke prijs de Palestijnse burgerbevolking nu betaalt voor de stomme spelletjes van Hamas.
Waarom is het eenzijdig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn geheel gelezen.
[..]
Goed, dan is het geen opiniestuk, maar dan noemen we het eenzijdig. Ook goed. Het beschrijft inderdaad behoorlijk goed hoe de afwegingen in het oorlogsrecht in elkaar zitten en hoe moeilijk die te maken zijn, daar heb je helemaal gelijk in. En tussen de regels door lees je in bijna iedere alinea dat de schrijvers vinden dat Isral te ver gaat.
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ze jammeren continu dat ze omringt zijn door vijanden.
Terwijl ze er toch vrijwillig en met geweld zijn gaan wonen
Je wordt hier toch niet serieus genomen als je niet blind voor het carpetbomben van alle niet-Joden bent. Dus achquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?
Dat zegt putin nou ook over de krim... en bedient zich van vergelijkbare sadistische mensonterende tactieken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zul je zien dat die het land wr volleggen met die stomme heuveltjesquote:
Wacht wacht, hij geeft een mooi inkijkje in de nogal bijzondere retoriek van de gemiddelde Midden-Oosten bewoner, laten we dat vooral koesteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hoe denk jij serieus te worden genomen met dit soort berichten?
Je hebt helaas gelijk. Ik zei er laatst het volgende over:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat Isral nu doet is geheel in lijn met de formele beschrijving van genocide.
quote:Laxeer tegen de ventilator. Ik vrees het ook. Het voelt nu als een soort stilte voor de storm. Mijn medeleven gaat uit naar al die onschuldige mensen wiens leven onmogelijk wordt gemaakt of zelfs wordt beindigd. Harteloos, notabene uitgevoerd door een volk die de roomloze matsekoekmond vol heeft van leed en Holocaust.
Het wordt je niet in dank afgenomen en ze zetten je weg als Holocaust ontkenner. Terwijl het juist komt uit een goed hart en je hetzelfde niet nog een keer weer zien.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.
Ik raak hier lichtelijk opgewonden van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijk. Ik zei er laatst het volgende over:
[..]
[..]
Het wordt je niet in dank afgenomen en ze zetten je weg als Holocaust ontkenner. Terwijl het juist komt uit een goed hart en je hetzelfde niet nog een keer weer zien.
Bansheeboy: "Tijdens deze oorlog wordt er aardig wat kolfmelk verspild."
Fok!ker: "Dus je wilt met je grijpgrage handjes maar al te graag aan die boezem zitten!!???"
Zo gaat dat hier.
Met als verschil dat Putin de agressor is en de palestijnen met de beste wil van de wereld niet meer is dan een door schijnende onderdrukking ontstane wanhoops terreurgroep.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat zegt putin nou ook over de krim... en bedient zich van vergelijkbare sadistische mensonterende tactieken...
Jij staat anders ook niet bekend om je ijzersterke argumenten. Jij zegt dat Isral niet hoort te bestaan, omdat Isral wordt omringd door vijanden. Hoort Oekrane niet bestaan, omdat het wordt omringd door Rusland en Belarus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je wordt hier toch niet serieus genomen als je niet blind voor het carpetbomben van alle niet-Joden bent. Dus ach
Ik ben juist trots Europeaan dus niet zo'n voorstander van de trucjes van Isral op onze kostenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht wacht, hij geeft een mooi inkijkje in de nogal bijzondere retoriek van de gemiddelde Midden-Oosten bewoner, laten we dat vooral koesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |