heb je 'n bril nodig ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik ben nog bezig met bijlezen
samenlevingscontract is ook mogelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vraag jij dat ja? Mij boeit dat dus echt niet. Ik ben niet met mijn collega's getrouwd.
hopen doe je doorgaans niet op fok! of zie ik dat verkeerdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:35 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wel iets waar hij op hoopt.
quote:
is vast wel ergens 'n aanbieding, zuinige steelstofzuiger met draaiende borstel in de zuigmondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ze geen troep maken en af en toe wat stofzuigen
Dat gevoel wanneer hoeren meer moreel besef hebben dan een zionistquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:01 schreef damsco het volgende:
[..]van die oude hoeren die zich helemaal druk maken om het wel en wee van een terreurstaat
België is ook 'n totaal andere cultuur, friet&patatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Totaal andere cultuur ook. En regime.
mooi concept, dat gaat volgens mij richting 'tiny house'quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had iedereen maar gewoon een veilig plekje op deze aardkloot zoals wij dat hebben in oa west-europa
Wensendenken...
heb je 'n bril nodig ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
klodder is niet de enige die nog moet bijlezen.
humanitair ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:40 schreef koos_vriendloos het volgende:
Als Israel op een beduidend humanere manier had gereageerd was hij nu vrienden met bijna alle islamitische landen terwijl diezelfde islamitische landen eerder geneigd zouden zijn om Hamas te veroordelen. Dit had vele malen sterker in het voordeel van Israel kunnen werken dan wat er nu gebeurd tenzij er op de achtergrond andere dingen gaande zijn.
Voorbeeld: Erdogan was in het begin erg terughoudend en neigde zelfs naar het veroordelen van Hamas, echter begon Israel met de carpet-bombing van Gaza waardoor Erdogan zijn worden snel weer heeft ingeslikt.
quote:
in die regio wordt echt hard gefokt, gezinnen van 5 kids zijn daar normaal, stel dat de helft overlijdt, wat vinden de moeders daar van, denken ze daar over na voordat ze zwanger worden of is dat 'go with the flow', interessant psychologisch onderwerp om universitair te onderzoeken met bijbehorende testen, toetsen en vragen gevolgd door conclusies tbv 't totaliseren van 'vul zelf in 'quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:42 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Preventief kindertjes vermoorden blijkt een prima oplossing voor wereldvrede, want daar doen we het voor. /s
Een kortingsbon voor Hamas in Qatar.quote:
ondertussen is dat wel aan de hand.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt maar staat niet in relatie tot mijn post.
google heeft superveel foto'squote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:45 schreef koos_vriendloos het volgende:
Aan de hand van de weinige foto's
Wtf?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:06 schreef sturmpie het volgende:
[..]
in die regio wordt echt hard gefokt, gezinnen van 5 kids zijn daar normaal, stel dat de helft overlijdt, wat vinden de moeders daar van, denken ze daar over na voordat ze zwanger worden of is dat 'go with the flow', interessant psychologisch onderwerp om universitair te onderzoeken met bijbehorende testen, toetsen en vragen gevolgd door conclusies tbv 't totaliseren van 'vul zelf in '
Geen idee wat dat betekent. Maar mijn post was vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mooi concept, dat gaat volgens mij richting 'tiny house'
Nee, alleen de vrouwen in mijn (directe) familie hebben een bril. Een sterk mannelijk genquote:
Nee gewoon te veel gezopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik ik nu een extreem-links kutje door voorgaande post? So be it.
Armeense genocide. Koerdische genocide.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef Werkperd het volgende:
Knettergekke psychopaten respecteren de VN niet eens en noemen de resolutie ''verachtelijk'':
[ twitter ]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon overtuigd Hamas aanhanger zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Keihard onderdrukt en murw gemaakt door Hamas en Israël, een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |