Je moet het niet omdraaien he?! Dat is niet wat ik zei! Dat jij het omdraait, is jouw tekortkomingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij een vraagteken lees ik een vraag. En je statement is omgekeerd beredeneerd: Turken die streng moslims zijn werken niet hard voor hun centen.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die zien natuurlijk ook in dat dit het einde van Isral, hun kleine peetzoon kan betekenen.
Ja dat idd, en je woonkamer waar vast wel 3 miljoen Syrirs in passenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit nu moet ik gaan nadenken ook nog.
Ik denk dat ze dan blij zijn omdat de Amerikaanse luchtmachtbases in Turkije verdwijnen?
Het zit 'm in je eigen tekst: 'zolang ze niet'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet het niet omdraaien he?! Dat is niet wat ik zei! Dat jij het omdraait, is jouw tekortkoming
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:28 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom gaat het berhaupt over Turkije?
Als ik het vergelijk met Rusland bijv, dan zien we daar toch vrij veel individuele protesten tegen de oorlog, en ook kleine groepen. Nu wel wat minder dan in het begin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn. Hamas martelt en vermoord Palestijnen ook.
Amerika vraagt om te ‘heroverwegen’. Er is geen strenge afkeuring, geen stok achter de deur, geen sterke woorden. Alleen maar iets van ‘je kan het veel beter op deze manier doen!’quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:23 schreef Newone82 het volgende:
Amerika vindt het ook waanzin wat Isral aan het doen is.
VS dringt aan op heroverwegen van Isralische plannen voor groot grondoffensief
De regering van de Joe Biden dringt er bij Isral op aan om zijn plannen voor een groot grondoffensief in de Gazastrook te heroverwegen. Ze willen dat het Isralisch leger in plaats daarvan kist voor een meer "chirurgische operatie" waarbij vliegtuigen en speciale operatietroepen worden ingezet. Deze troepen kunnen dan nauwkeurige, gerichte aanvallen uitvoeren op waardevolle Hamas-doelen en -infrastructuur. Dat zeggen vijf Amerikaanse functionarissen die bekend zijn met de discussies.
De regering is bezorgd over de mogelijke gevolgen van een volledige grondaanval. Hoewel de Verenigde Staten eerder "volledig achter Isral" zei te staan, zijn ze steeds meer aan het twijfelen of met de plannen van Isral wel het elimineren van Hamas zou worden bereikt. Ze zijn ook bezorgd dat een mogelijk offensief over de vrijlating van ruim tweehonderd gijzelaars in de weg komt te staan.
Ik mag aannemen dat hij weet dat die miljoenen Syrische vluchtige dan hierheen komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:24 schreef Selenophilia het volgende:
@:uitstraling aangezien je mijn post liked, snap je wel wat ik bedoel?
Nee, ik vraag altijd vol vertrouwen aan collega's of er achter mijn rug om wordt geroddeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken. Wij lachen er zelfs om.
Vraag jij dat ja? Mij boeit dat dus echt niet. Ik ben niet met mijn collega's getrouwd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, ik vraag altijd vol vertrouwen aan collega's of er achter mijn rug om wordt geroddeld.
Denk sowieso dat het voor een man lastig is om over gevoelens te praten (al zal bv. Zuid-Europa weer anders zijn dan Oost-Europa), maar ik kan me voorstellen dat het in de islamitische cultuur helemaal uit den boze is.
Blijkbaar is dat wel iets waar hij op hoopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij weet dat die miljoenen Syrische vluchtige dan hierheen komen.
Keihard onderdrukt en murw gemaakt door Hamas en Isral, een optie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met Rusland bijv, dan zien we daar toch vrij veel individuele protesten tegen de oorlog, en ook kleine groepen. Nu wel wat minder dan in het begin.
Uit Gaza zien/zagen we dat niet, is dat omdat de protesten er berhaupt niet zijn, omdat Hamas ze keihard onderdrukt, omdat de media er niet over berichten? Dat vind ik nou interessant eigenlijk.
Zolang ze geen troep maken en af en toe wat stofzuigenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja dat idd, en je woonkamer waar vast wel 3 miljoen Syrirs in passen
Dan wordt het een mukbang stream.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:32 schreef Dutch_view het volgende:
Aardappelhoofd is nog steeds aan het eten![]()
Kan dat niet gewoon tijdens de stream
Had iedereen maar gewoon een veilig plekje op deze aardkloot zoals wij dat hebben in oa west-europaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:35 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wel iets waar hij op hoopt.
klodder is niet de enige die nog moet bijlezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vraag jij dat ja? Mij boeit dat dus echt niet. Ik ben niet met mijn collega's getrouwd.
Preventief kindertjes vermoorden blijkt een prima oplossing voor wereldvrede, want daar doen we het voor. /squote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had iedereen maar gewoon een veilig plekje op deze aardkloot zoals wij dat hebben in oa west-europa
Wensendenken...
Geen idee waar je het nu over hebt maar staat niet in relatie tot mijn post.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:42 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Preventief kindertjes vermoorden blijkt een prima oplossing voor wereldvrede, want daar doen we het voor. /s
325,- Lira is dan ook wel echt een koopje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als die Turken ze nou echt wat konden schelen. Maar het is enkel om andere Moslims tegen de schenen te trappen.
Maar ja, ga er maar aan staan. Een all-in vakantie voor 325,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |