abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211107397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef marsan het volgende:

[..]
Is dat de move waar je al een week op hoopt?
Scenario zojuist opgedoken. De toren op het schaakbord gaat nu niet meer naar links maar naar rechts.
pi_211107400
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat is mijn antwoord, of eigenlijk statement. Wat is je vraag dan? Ben eens duidelijk
Jij stelt letterlijk een vraag in die post. Als antwoord op mijn vraag.
pi_211107405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:18 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Scenario zojuist opgedoken. De toren op het schaakbord gaat nu niet meer naar links maar naar rechts.
Ok. De kraai draait 3x in t zuiden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211107408
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Jij stelt letterlijk een vraag in die post. Als antwoord op mijn vraag.
Waar stel ik precies een vraag?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211107409
quote:

[..]
Fantasierijk ben je wel, dat moeten we je nageven :Y
pi_211107412
quote:

[..]
Kan natuurlijk een rokade zijn he
pi_211107413
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Pfff. natuurlijk!!!!!!!! "Nee, jij niet. Jij bent een goeie!" Ik vraag me af of ik die "goeie" ook ben als ze aan de bittergarnituur zitten als ik er niet bij zit.

:{²
Denk vooral dat je dient af te komen van die onzekerheid. Uit eigen ervaring weet ik dat dit moeilijk is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211107418
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Waar stel ik precies een vraag?
Maak je nu een grap?
pi_211107429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk vooral dat je dient af te komen van die onzekerheid. Uit eigen ervaring weet ik dat dit moeilijk is.
Heeft daar niets mee te maken. Wij lachen er zelfs om.
pi_211107433
Amerika vindt het ook waanzin wat Israël aan het doen is.

VS dringt aan op heroverwegen van Israëlische plannen voor groot grondoffensief
De regering van de Joe Biden dringt er bij Israël op aan om zijn plannen voor een groot grondoffensief in de Gazastrook te heroverwegen. Ze willen dat het Israëlisch leger in plaats daarvan kist voor een meer "chirurgische operatie" waarbij vliegtuigen en speciale operatietroepen worden ingezet. Deze troepen kunnen dan nauwkeurige, gerichte aanvallen uitvoeren op waardevolle Hamas-doelen en -infrastructuur. Dat zeggen vijf Amerikaanse functionarissen die bekend zijn met de discussies.

De regering is bezorgd over de mogelijke gevolgen van een volledige grondaanval. Hoewel de Verenigde Staten eerder "volledig achter Israël" zei te staan, zijn ze steeds meer aan het twijfelen of met de plannen van Israël wel het elimineren van Hamas zou worden bereikt. Ze zijn ook bezorgd dat een mogelijk offensief over de vrijlating van ruim tweehonderd gijzelaars in de weg komt te staan.
pi_211107435
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Maak je nu een grap?
Nee, ik stel jou nergens een vraag zover ik kan zien hoor... Kun je dat even quoten?
pi_211107436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
ik DENK dat dit niet veel zal helpen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211107437
@UitStraling aangezien je mijn post liked, snap je wel wat ik bedoel? :')
pi_211107445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee, ik stel jou nergens een vraag zover ik kan zien hoor... Kun je dat even quoten?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nederlandse en Turkse Turken :? Zijn in mijn ervaring hard werkende en slimme ondernemende mensen zolang ze niet streng moslim zijn?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:25:51 #165
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211107448
Ik vraag mij af wat Hamas millitanten denken te bereiken door in deze fase/situatie door te gaan met hun (oorlog)handelingen. Laat staan nog steeds raketten af te vuren.
quote:
bron:bbc
Hamas's military wing says it is clashing with Israeli forces in northern Gaza, and also targeting two southern Israeli cities with "intense missile barrages"
De gedachte dat Hamas hier denkt te kunnen winnen, lijkt mij naïef of iig de denkwijze van een psychisch gestoorde die dan uit is om als soort van zelfkastijding; elders zieltjes te winnen van mensen die ze strijders of martelaars gaan noemen.

Inmiddels ook hoog tijd dat mensen daar in Gaza Noord beseffen dat ze voor hun eigen (beetje meer aan) veiligheid zsm naar het zuiden van Gaza moet (ver)trekken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211107451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:23 schreef Newone82 het volgende:
Amerika vindt het ook waanzin wat Israël aan het doen is.

VS dringt aan op heroverwegen van Israëlische plannen voor groot grondoffensief
De regering van de Joe Biden dringt er bij Israël op aan om zijn plannen voor een groot grondoffensief in de Gazastrook te heroverwegen. Ze willen dat het Israëlisch leger in plaats daarvan kist voor een meer "chirurgische operatie" waarbij vliegtuigen en speciale operatietroepen worden ingezet. Deze troepen kunnen dan nauwkeurige, gerichte aanvallen uitvoeren op waardevolle Hamas-doelen en -infrastructuur. Dat zeggen vijf Amerikaanse functionarissen die bekend zijn met de discussies.

De regering is bezorgd over de mogelijke gevolgen van een volledige grondaanval. Hoewel de Verenigde Staten eerder "volledig achter Israël" zei te staan, zijn ze steeds meer aan het twijfelen of met de plannen van Israël wel het elimineren van Hamas zou worden bereikt. Ze zijn ook bezorgd dat een mogelijk offensief over de vrijlating van ruim tweehonderd gijzelaars in de weg komt te staan.
Die zien natuurlijk ook in dat dit het einde van Israël, hun kleine peetzoon kan betekenen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:26:07 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_211107454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 23:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ach hoeveel jaar Rutte hebben wij al gehad?
Kan je wel zeggen maar het leven is hier beter dan in Turkije. Al heb je een tyfushekel aan Rutte.
graag op anoniem
pi_211107458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
[..]

Dat is geen vraag, dat is een ervaring/statement. Als in; mijn ervaring met (niet streng moslim) Turken is over het algemeen zeer goed

Wellicht dat het vraagteken (?) je verwart
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:26:44 #169
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211107461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat een tranentrekkerij zeg, helemaal geen sprake van dat palestijnen als inferieur geclassificeerd worden, en een doorzichtige vieze poging om zichzelf in de rol van de joden tijdens de holocaust te manoeuvreren. De palestijnen hebben zich al decennia niet met hun verlies kunnen verzoenen en recent tijdens een democratisch proces gekozen om vertegenwoordigt te worden door een terreurgroep. Dan moet je daar ook maar de vrij onvermijdelijke gevolgen van dragen. Dat hoort wmb ook bij democratie, is niet vrijblijvend, daar moet je verantwoordelijkheid voor nemen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211107463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Kan je wel zeggen maar het leven is hier beter dan in Turkije. Al heb je een tyfushekel aan Rutte.
En hier heeft nooit een meerderheid op rutte gestemd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:28:04 #171
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211107473
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:25 schreef Vallon het volgende:
psychisch gestoorde
hamas is psychisch gestoord.
zonder provocatie, staken ze de grens over
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211107476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:24 schreef Selenophilia het volgende:
@:uitstraling aangezien je mijn post liked, snap je wel wat ik bedoel? :')
Shit nu moet ik gaan nadenken ook nog.

Ik denk dat ze dan blij zijn omdat de Amerikaanse luchtmachtbases in Turkije verdwijnen? :{
pi_211107478
Waarom gaat het überhaupt over Turkije?
pi_211107480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat is geen vraag, dat is een ervaring/statement. Als in; mijn ervaring met (niet streng moslim) Turken is over het algemeen zeer goed

Wellicht dat het vraagteken (?) je verwart
Bij een vraagteken lees ik een vraag. En je statement is omgekeerd beredeneerd: Turken die streng moslims zijn werken niet hard voor hun centen.
pi_211107488
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:26 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat een tranentrekkerij zeg, helemaal geen sprake van dat palestijnen als inferieur geclassificeerd worden, en een doorzichtige vieze poging om zichzelf in de rol van de joden tijdens de holocaust te manoeuvreren. De palestijnen hebben zich al decennia niet met hun verlies kunnen verzoenen en recent tijdens een democratisch proces gekozen om vertegenwoordigt te worden door een terreurgroep. Dan moet je daar ook maar de vrij onvermijdelijke gevolgen van dragen. Dat hoort wmb ook bij democratie, is niet vrijblijvend, daar moet je verantwoordelijkheid voor nemen.
Wat een rare post, helemaal als je de complete historische ogenschouw in context neemt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')