Ja kan aan mij liggen hoor, maar jij bent degene die ze als 'lui' wegzet he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, als je ze al wegzet als lui enzo. Tja, dan zou ik ook niet met je om willen gaan.
Voor de mensen die hier meeknikken met werkperd de afgelopen topics. Wat vinden jullie van het dikke stukje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Werkperd het volgende:
Nou als jullie het toch graag over Turkije willen hebben dan zie ik Turkije nog als enige kans om Israel en Amerika op handrem te gooien. En dat niet in Gaza zelf maar in Noord-Syri. Massa interventie, compleet en alleen gericht op Amerikaanse terrorisme assets zoals ISIS, PKK, YPG, PYD. Gewoon noord-syrie volledig onder controle nemen en daarmee de corridor vanuit Israel naar noord-syrie compleet onderbreken. Zie maar gelijk hoe hun aandacht op Gaza zal afzwakken en zij compleet gedesorinteerd zullen raken.
Dit is een kwaliteitspost. Doe je goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijke retorte, maar helaas gebaseerd op de de nogal leugenachtige implicering dat Nederlanders inherent racistisch zouden zijn en louter uit financiele overwegingen amicaal jegens mensen met een migratie afkomst zouden acteren.
Nederland. Clowns🤡quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:05 schreef Slayage het volgende:
Omdat Nederland geen ruggengraat heeft, heeft het voor noch tegen gestemd.![]()
[ twitter ]
Dan drukken ze op een knopje en start er een radioactieve Turkse BBQ die begint in Incirlik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Werkperd het volgende:
Nou als jullie het toch graag over Turkije willen hebben dan zie ik Turkije nog als enige kans om Israel en Amerika op handrem te gooien. En dat niet in Gaza zelf maar in Noord-Syri. Massa interventie, compleet en alleen gericht op Amerikaanse terrorisme assets zoals ISIS, PKK, YPG, PYD. Gewoon noord-syrie volledig onder controle nemen en daarmee de corridor vanuit Israel naar noord-syrie compleet onderbreken. Zie maar gelijk hoe hun aandacht op Gaza zal afzwakken en zij compleet gedesorinteerd zullen raken.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja kan aan mij liggen hoor, maar jij bent degene die ze als 'lui' wegzet he?Ik heb niets tegen Turken
Hoe moet ik 'm anders lezen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
De Turken die ik ken zijn vrij ondernemend hier en werken hard voor hun centen, maar die Turken zijn dan ook niet streng moslim, misschien scheelt dat.
Als dat betekent dat ze Doner gaan bakken 'count me in!'quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan drukken ze op een knopje en start er een radioactieve Turkse BBQ die begint in Incirlik.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik 'm anders lezen?
Nou zo. Jouw woorden, niet de mijnequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, want strenge moslims zijn lui.
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Nou zo. Jouw woorden, niet de mijne
Denk heeft een doelgroep en dat is niet de roomblanke christen uit Staphorst. Dat ze denken dat dat populair is onder die groep zegt genoeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niemand te respecteren hoor, moet je zelf weten.
En Denk haalt natuurlijk de kamermeerderheid de aankomende verkiezingen.
Interessant allemaal dit. Maar Denk stelt geen reet voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denk heeft een doelgroep en dat is niet de roomblanke christen uit Staphorst. Dat ze denken dat dat populair is onder die groep zegt genoeg.
Deze Denk oproep om de profeet Mohammed te gaan castreren is trouwens wel based:
[ afbeelding ]
Is dat de move waar je al een week op hoopt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Werkperd het volgende:
3 miljoen Syrirs liken je postquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Eerst maar eens de geldstroom richting Turkije stoppen en ze uit de NAVO tiefen.
Nederlandse en Turkse Turkenquote:
Ik vraag je wat. Waarom kom je met een wedervraag?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nederlandse en Turkse TurkenZijn in mijn ervaring hard werkende en slimme ondernemende mensen zolang ze niet streng moslim zijn?
Zou het toch een Marokkaan zijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag je wat. Waarom kom je met een wedervraag?
Dat is mijn antwoord, of eigenlijk statement. Wat is je vraag dan? Ben eens duidelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag je wat. Waarom kom je met een wedervraag?
Je zou het haast denken..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou het toch een Marokkaan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |