Nou ja, we weten wat er met de Israelische vlag gebeurd tegenwoordig (en elk land die hen steunt zal hetzelfde lot beschoren zijn maak ik hieruit op).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ieder kan voor zichzelf kiezen of hij/zij/het de vlag laat wapperen toch.
Hoe is het anders dan? Leg mij dat eens uit. Gaza is omgevormd tot een openlucht gevangenis. Wat is het verschil tussen een openlucht gevangenis en een kamp? Daarnaast rekening houdend met het feit dat zoals eerder vernoemd is, men compleet onthouden van zijn primaire levensbehoeften. Gewoon de fucking basis behoeften die mensen nodig hebben om in leven te blijven. Dan heb ik de roekeloze massabombardementen van Isral waar duizend kinderen aan dood zijn gegaan nog niet eens opgenoemd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch is genocide wat anders.
Ja, en de Palestijnse vlag mag je ook al niet ophangen van Woonstad. Het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nou ja, we weten wat er met de Israelische vlag gebeurd tegenwoordig (en elk land die hen steunt zal hetzelfde lot beschoren zijn maak ik hieruit op).quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ieder kan voor zichzelf kiezen of hij/zij/het de vlag laat wapperen toch.
Tot voor een paar uur terug was er geen genocide. Isral heeft Gaza meermalen binnengevallen en nooit genocide gepleegd. Nu hebben ze echt niet binnen een paar uur de halve Gazastrook omgelegd hoor. Gewoon geen genocide so far. En ik zie het ook niet gebeuren ivm verleden en vooral internationale druk uiteindelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij ook je mond houden over geen genocide. En het gewoon houden bij: we weten het niet.
Tis wat met die Turken-fetish.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien was de genocide van de Turken op de Armenen ook wel geen genocide. Ik bedoel..er was geen internet. Waarom zou je de geschiedenisboekjes geloven?
Dat je het niet ziet gebeuren maakt niet dat het niet aan het gebeuren is. We weten het niet. Hoe ingewikkeld is het om gewoon zaken af te wachten in plaats van meteen te roepen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tot voor een paar uur terug was er geen genocide. Isral heeft Gaza meermalen binnengevallen en nooit genocide gepleegd. Nu hebben ze echt niet binnen een paar uur de halve Gazastrook omgelegd hoor. Gewoon geen genocide so far. En ik zie het ook niet gebeuren ivm verleden en vooral internationale druk uiteindelijk.
Man man man..
Vind je het gek. Al 2 decennia laven ze zich aan Turkse pizza's "met alles er op en er aan, sambal apart" voor 1,50 als avondeten.quote:
Nee, jullie dan met je zionisten-fetish.. Arabieren en Turken.. emotioneel volkje, niet bijster intelligent en aan zelfreflectie hebben ze nog nooit gedaan.quote:
Ik zie nu al 3 topics lang mensen huilen over Turken en de Armeense genocide... in een Palestina-Israeltopic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je het gek. Al 2 decennia laven ze zich aan Turkse pizza's "met alles er op en er aan, sambal apart) voor 1,50 als avondeten.
Ik zie dat je echt wat hebt tegen wijzen naar de ander.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eens, net als het lafjes steeds meer naar voren schuiven van burgerkolonisten om land te jatten.
Oke, dank voor je zeer doordachte, nuchtere en niet-emotionele mening.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, jullie dan met je zionisten-fetish.. Arabieren en Turken.. emotioneel volkje, niet bijster intelligent en aan zelfreflectie hebben ze nog nooit gedaan.
Ja, net als met dat ziekenhuis zeker? Even wachten met je oordeel..eerst de feiten checken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe ingewikkeld is het om gewoon zaken af te wachten in plaats van meteen te roepen.
Provoceren. Off-topic gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nu al 3 topics lang mensen huilen over Turken en de Armeense genocide... in een Palestina-Israeltopic.
Die Burek is ze naar hun hoofd gestegen. Iets te vaak bij Ekmekci gegeten.
En als die Turken ze nou echt wat konden schelen. Maar het is enkel om andere Moslims tegen de schenen te trappen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nu al 3 topics lang mensen huilen over Turken en de Armeense genocide... in een Palestina-Israeltopic.
Die Burek is ze naar hun hoofd gestegen. Iets te vaak bij Ekmekci gegeten.
Precies mijn punt ja, je leert het wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, net als met dat ziekenhuis zeker? Even wachten met je oordeel..eerst de feiten checken.
Groot gelijk broer. De genocide op Hamas moet stoppen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Provoceren. Off-topic gaan.
Bewust die lui aan het negeren.
Ik altijd maar denken dat het totale gebrek aan zelfreflectie bij moslims op fok kwam door een enorme plaat voor de kop.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Provoceren. Off-topic gaan.
Bewust die lui aan het negeren.
Emotioneel? Individuen zijn verschillend maar over het algemeen heb ik geen hoge pet op van een bepaald soort volk, dat staat los van wat er in Gaza gebeurt hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, dank voor je zeer doordachte, nuchtere en niet-emotionele mening.
Even op Fok! kankeren op moslims - en dan tussen de abi's een all-inclusive Shoarma'tje meepakken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als die Turken ze nou echt wat konden schelen. Maar het is enkel om andere Moslims tegen de schenen te trappen.
Maar ja, ga er maar aan staan. Een all-in vakantie voor 325,-
Nou, wees er trots op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Emotioneel? Individuen zijn verschillend maar over het algemeen heb ik geen hoge pet op van een bepaald soort volk, dat staat los van wat er in Gaza gebeurt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |