Met dank aan de vriendelijke boys van Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En duizenden onschuldige Palestijnse burgers.
Wat dacht je van samen een ticket kopen?quote:
Toch is genocide wat anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oorlogsrecht die aan de lopende band geschonden wordt. Een dichtbevolkt gebied roekeloos bombarderen. Vervolgens de bevolking zonder water, gas, elektriciteit, telecommunicatie, medicatie etc. laten.
Maar soms kom je op het punt dat het onvermijdbaar en nodig is. Dan is het in een eerder stadium uiteraard al misgelopen.quote:
Het lafjes schuilen van Hamas tussen de Palestijnen is pas ziekmakend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou, als ik hier de reacties lees dan is het duidelijk dat Israël geen voldoening heeft bereikt en door moet gaan totdat elke burger dood is want elk levend wezen in Gaza dood betekent Hamas weg.
Ziekmakend dit.
Natuurlijk wel, niemand daar support Hamas blijkbaar, dus als Israël als overwinnaars op hun tanks straks door de Gaza rijden zullen we rijen dik de onschuldige burgers zien staan met Israël vlaggetjes hun redders toejuichen. Eindelijk verlost van die jarenlange onderdrukking door Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:29 schreef capricia het volgende:
Dit gaat toch nooit meer goedkomen, mensen?
Ik hoor dit al sinds ik leef en de "palavolking" is x3 gegaan in die tijd. Slechtste genocide ooit of de jongen die iets te vaak wolf riep. We gaan er de komende weken achter komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We staan aan de vooravond van de Palacaust. De wereld kijkt toe. Israë l doet wat het wilt en veegt haar roestige achterwerk af aan de wereld.²
Moeilijk voor te stellen inderdaad maar als dit conflict over is dan zal Netanhayu (en zijn partij) snel de macht verliezen. Dan zijn de wonden een beetje geheeld en krijgt Israël een wat minder rechtse regering die wel beseft dat er gekeken moet worden naar de lange termijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:29 schreef capricia het volgende:
Over welke lopende genocide heb je het nu?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:27 schreef Werkperd het volgende:
2023 en we zijn ooggetuigen van een genocide. Wie had dat nog gedacht.
Oh, is het alleen dan een genocide. Je doet exact hetzelfde..., maar dan de andere kant op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Want Israël doet een tapijtbombardement op het zuiden van de Gazastrook? Schiet burgers in open veld overhoop?
De term genocide heeft echt enorme deflatie doorgemaakt
Wil je een lift naar Schiphol?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:07 schreef Werkperd het volgende:
Wil weg uit dit land. Voorgoed.
[ twitter ]
Eens, net als het lafjes steeds meer naar voren schuiven van burgerkolonisten om land te jatten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Het lafjes schuilen van Hamas tussen de Palestijnen is pas ziekmakend.
Ik noem maar gewoon wat. Israël pleegt geen genocide. Dat ze zich verder schandalig gedragen, staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, is het alleen dan een genocide. Je doet exact hetzelfde..., maar dan de andere kant op.
nee geloof ik ook niet, denk dat er alleen maar meer ellende van gaat komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:29 schreef capricia het volgende:
Dat weten we helemaal niet. Niemand weet wat er nu gaande is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik noem maar gewoon wat. Israël pleegt geen genocide. Dat ze zich verder schandalig gedragen, staat buiten kijf.
Dat denk ik ook. Al hoop ik nog steeds op een wonder waardoor er iets verandert en verbetert. Hoe naïef gedacht ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou al een klein wonder zijn als het daar over een paar maanden rustiger is dan nu.
Hamas kan toch gewoon aan de eisen van Israël voldoen? Je klaagt echt over de verkeerde partij kerel, de klachtencommissie van Hamas is waar je moet wezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oorlogsrecht die aan de lopende band geschonden wordt. Een dichtbevolkt gebied roekeloos bombarderen. Vervolgens de bevolking zonder water, gas, elektriciteit, telecommunicatie, medicatie etc. laten.
Juichen voor onderdrukking van andere partij lijkt me ook niet heel realistisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, niemand daar support Hamas blijkbaar, dus als Israël als overwinnaars op hun tanks straks door de Gaza rijden zullen we rijen dik de onschuldige burgers zien staan met Israël vlaggetjes hun redders toejuichen. Eindelijk verlost van die jarenlange onderdrukking door Hamas.
Dus moet werkperd z'n mond houden over genocide. Of gaan we nu al genocides voor het plaatsvinden benoemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet. Niemand weet wat er nu gaande is.
Moet jij ook je mond houden over geen genocide. En het gewoon houden bij: we weten het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus moet werkperd z'n mond houden over genocide. Of gaan we nu al genocides voor het plaatsvinden benoemen.
Ja dat heb je in een oorlog. Moeten ze maar even boos kijken naar hun vertegenwoordigers die een oorlog tegen Israël hebben gestart.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En duizenden onschuldige Palestijnse burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |