Past wel in deze topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt maar staat niet in relatie tot mijn post.
Wat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:40 schreef koos_vriendloos het volgende:
Als Israel op een beduidend humanere manier had gereageerd was hij nu vrienden met bijna alle islamitische landen terwijl diezelfde islamitische landen eerder geneigd zouden zijn om Hamas te veroordelen. Dit had vele malen sterker in het voordeel van Israel kunnen werken dan wat er nu gebeurd tenzij er op de achtergrond andere dingen gaande zijn.
Voorbeeld: Erdogan was in het begin erg terughoudend en neigde zelfs naar het veroordelen van Hamas, echter begon Israel met de carpet-bombing van Gaza waardoor Erdogan zijn worden snel weer heeft ingeslikt.
Lekker wegkijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:45 schreef koos_vriendloos het volgende:
Aan de hand van de weinige foto's die naar buiten komen kan ik zeggen dat het er echt tering slecht aan toe gaat in Gaza nu. Beelden lijken rechtstreeks te komen uit fallout films. Onbegrijpelijk dat dit niet met de strengste woorden wordt veroordeeld in het Westen.
Ik vind van wel. Want daar doen we het toch voor? Een leefbaardere omgeving. Dan moeten de kwade kindjes doodquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ok? Maar doe het wel op een post waarbij het correct is. Dit was nu niet het geval.
Wat gaan ze doen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Britse jets stijgen vanuit Turkije
Altijd handig om die aan je kant te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:49 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Want daar doen we het toch voor? Een leefbaardere omgeving. Dan moeten de kwade kindjes dood
Zullen we de focus on-topic houden? Ellende genoeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij denkt, ik kom ook even lekker trollen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh je meende echt iets bij te dragen aan het topic.
quote:Meer aanvallen op Gaza, maar volgens Isral is grondoffensief nog niet gestart
Isral voert vrijdagavond de aanvallen op de noordelijke helft van de Gazastrook "op zeer aanzienlijke wijze" op. Maar deze "uitgebreide" operaties van de Isralische landmacht in het gebied zijn volgens Isral niet het begin van een grondoorlog.
Madquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hoe is het anders dan? Leg mij dat eens uit. Gaza is omgevormd tot een openlucht gevangenis. Wat is het verschil tussen een openlucht gevangenis en een kamp? Daarnaast rekening houdend met het feit dat zoals eerder vernoemd is, men compleet onthouden van zijn primaire levensbehoeften. Gewoon de fucking basis behoeften die mensen nodig hebben om in leven te blijven. Dan heb ik de roekeloze massabombardementen van Isral waar duizend kinderen aan dood zijn gegaan nog niet eens opgenoemd.
WAAR LIGT DE FUCKING GRENS?
Volgens mij zien men nog steeds niet in dat zij verantwoording moeten afleggen aan geschiedenis. MAW, men die achter deze gruweldaden van Israel staat is direct of indirect in morele zin medeplichtig aan deze genocide.
Wellicht vat je dat verkeerd op dan. Niet zo bedoelt. Doe toch niet zo moeilijk manquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zit 'm in je eigen tekst: 'zolang ze niet'.
Als je er meer dan een miljoen afmaakt weet je het iig zeker.quote:
met hierheen bedoel je Nederland ? of Europa ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij weet dat die miljoenen Syrische vluchtige dan hierheen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |