Ik zat zelf meer te denken aan een staat die 1300 burgers waaronder kinderen op beestachtige manier afslacht. Maar hey, als jij lekker Isral de schuld van dit wilt geven, you do you.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met terreurstaat Israel bedoelt
Hoeveel heeft israel er inmiddels afgemaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan een staat die 1300 burgers waaronder kinderen op beestachtige manier afslacht. Maar hey, als jij lekker Isral de schuld van dit wilt geven, you do you.
Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoeveel heeft israel er inmiddels afgemaakt
Israel is niks meer dan een proxy staat voor staatstereur gefinancierd door de VS.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Israel is geboren uit terreur te denken aan 't ontspringen van de holocaust
is dit 'n ban waardig ?
De nachtkrijgers.quote:
't is 'n soort terror virus als je er 'n tijdje over nadenkt en de tijdlijn van de geschiedenis volgt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is niks meer dan een proxy staat voor staatstereur gefinancierd door de VS.
Alleen een paar westerse cucks staan er nog achter
Klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is niks meer dan een proxy staat voor staatstereur gefinancierd door de VS.
Alleen een paar westerse cucks staan er nog achter. Die graag voor de joodse heilstaat willen betalen:N
Wat moet je daar sowieso als Nederlander.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:14 schreef Perrin het volgende:
Nederlanders moeten wegwezen uit de hele regio daar.
[ twitter ]
Ik heb over 4 weken overstap in Jordani. RIP mequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat moet je daar sowieso als Nederlander.
We zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon overtuigd Hamas aanhanger zijn.
Zeggen ze al uren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:17 schreef Jippie het volgende:
Volgens CNN zijn er momenteel honderdduizenden Isralische soldaten bezig in en aan de grenzen in Gaza
Reisadvies laatst gewijzigdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:14 schreef Perrin het volgende:
Nederlanders moeten wegwezen uit de hele regio daar.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Reisadvies laatst gewijzigd
Laatst gewijzigd op: 21-07-2023
Toedelsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik heb over 4 weken overstap in Jordani. RIP me
Dapper.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik heb over 4 weken overstap in Jordani. RIP me
Joh. Dat was al uren bekend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:19 schreef Jippie het volgende:
BBC: de hevigste aanval op Gaza tot nu toe
Nee ze willen nog een keer benadrukken dat je daar echt moet wegwezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Herhaling van reisadvies, geen wijziging.
Ik denk niet dat Irak gisteren op groen stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |