SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Het mooiste franstalige liedje van de laatste jaren.
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of ik wel om 22:00 uur klaar ben, zoals ik ongeveer had gedacht. Er komt straks nog een heel themablok aan. Plus nog een paar losse nummers en een verzoekje van Fogel. We gaan het zien.France Gall - Ella, Elle L'a
Wat zei je? Drie weken geen zakgeld?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummer![]()
Terwijl ik net aan het opveren was.
Voila staat bij mij op nummer 2. Daarna ben ik een beetje blanco qua modernere franstalige nummers moet ik toegevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.
Tranen als een waterval?quote:
Een paar liedjes met Waterfall in de titel die ik leuk vind. Een paar andere die ik ook ken en/of erbij heb gezocht.quote:
Tja, ze mochten natuurlijk niet ontbreken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is feitelijk de optelsom van de vorige tweeTLC - Waterfalls (single edit)
Het zijn lukraak gekozen blokjes hoor. Frans was eigenlijk maar twee nummers, maar daar kwamen er spontaan meer bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Dingen waar DJ11 bang voor is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Dat laatste klinkt als iets wat Yann Tiersen had kunnen verzinnen. La rue des cascades oid heeft ie toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Franske ulver under fossen.
Loups français sous la cascade.
Zou maar zo kunnen. Dat bovenste had ook Limburgs kunnen zijn en over Frans Timmermans kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als iets wat Yann Tiersen had kunnen verzinnen. La rue des cascades oid heeft ie toch?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Dat bovenste had ook Limburgs kunnen zijn en over Frans Timmermans kunnen gaan
Ik vind deze wel vrolijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie hele watervallen te gaan. Deze is niet zo heel bekend, maar wel leuk. Van een paar jaar geleden:The Avener feat. M.I.L.K. - Under The Waterfall
Ik beloof dat de volgende weer een stuk bekender is
Rhys Lewis, maar ik kan me geen waterval-liedje van hem herinneren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste uit dit blokje.Wendy & Lisa - Waterfall
Wie de afgelopen maanden een beetje heeft opgelet, weet wat zo het laatste nummer is(hint: ik heb de naam van de artiest in kwestie vanavond al laten vallen)
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys Lewis, maar ik kan me geen waterval-liedje van hem herinneren.
Bobby dus? of Bobbie. Daar heb ik wel een waterval-link mee.quote:
Ja, het is mooi. Ik vind het wel een beetje verdrietig liedje, hoewel ik geen idee heb waar het over gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje blijft me mateloos intrigeren. Die hele sound, de instrumentatie, bijna alleen maar mineur-akkoorden, het old soul-gevoel, de mooie zang.
Ik ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is mooi. Ik vind het wel een beetje verdrietig liedje, hoewel ik geen idee heb waar het over gaat.
Heel ander jasje wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga door tot ongeveer 22:30 uur. Nu een 90s hit in een iets ander jasjeAce of Base - The Sign (Luke Mornay SOS mix)
Ik vind het heel grappig gedaan. De man heeft ook geweldige updates gemaakt van Kim Wilde-nummers.quote:
En wat voor staartje… dit staat nu op stand burenruzie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond ShiiJe kunt nog net een staartje meepakken
Ja hoopte ik al, nog eventjes meegenieten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond ShiiJe kunt nog net een staartje meepakken
Ik had me jou altijd vrijstaand wonend voorgesteld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
En wat voor staartje… dit staat nu op stand burenruzie.
Hij woont vrijstaand, kun je nagaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me jou altijd vrijstaand wonend voorgesteld.
Maar dan nog kunnen je buren er last van hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Volhouden is het probleem niet, maar ik moet denk ik wel iets eerder afhaken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan er nog wel een kwartiertje bij aan knopen, als jullie dat volhoudenBen dan rond 22:45 uur klaar, i.p.v. 22:30
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar dan nog kunnen je buren er last van hebben.
Dat klopt. Moet je nagaan welk volumequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nergens heenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan er nog wel een kwartiertje bij aan knopen, als jullie dat volhoudenBen dan rond 22:45 uur klaar, i.p.v. 22:30
Ik zit mee te zingen dus blijkbaar ken ik hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Eens kijken of deze naam in Huize Fogel bekend is. Het is niet zomaar een nummer: het stond in 2016 op #1 in mijn jaarlijst.dePresno - Hide and Seek
Lekker nummer ditquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Dit moest ooit een stevig rocknummer worden. De producer dacht er anders over. De zanger werd - geheid tot z'n eigen verbijstering - een discoheld:Patrick Hernandez - Born To Be Alive
Ik zie niks ongewoons aan de instellingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
Het voelt alsof Born to be alive ook in de versnelling staat? Of het was in mijn herinnering iets minder adhd, dat kan natuurlijk ook.
Bedankt voor het luisteren; tot snel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik moet er vandoor DJ11. Dank je wel voor de leuke show met verrassende thema's!
Marc Almond.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Voor de liefhebber: Marc Almond heeft een door Trevor Horn geproduceerde cover van Love Is A Battlefield uitgebracht. Ik houd het even op deze eerdere samenwerking tussen beiden:Marc Almond - Jacky (single mix)
Nog volop actief hoor, zowel met Soft Cell als soloquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Marc Almond.![]()
Tears run rings is ook mooi en Torch enz. Maar deze was ik even vergeten, mooi om weer te horen.
Vorig jaar zag ik dat hij in Tivoli optrad (of alweer een jaar daarvoor). Ik kon toen niet, maar misschien toch maar eens in de gaten houden of ie nog eens naar Nederland komt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nog volop actief hoor, zowel met Soft Cell als soloVorig jaar was er ook nog een samenwerking tussen Soft Cell en de Pet Shop Boys.
Mooi.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit nog nooit gedraaid, terwijl de originele ABBA-versie in mijn top 5-allertijden staat. Meesterwerkje, hoe je het ook uitvoert. De componist, op piano:Benny Andersson - The Day Before You Came
Verzoekje van Fogel
Aaah zo maak ik je niet zo vaak mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:32 schreef Fogel het volgende:
Mijn enige probleem met dit nummer is dat ik zo weer mijn tranen moet drogen, maargoed, dat is waard.
Dan heb je de laatste tijd niet opgeletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Lekker nummer als afsluiting.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Een mooi liedje uit 2020, uit Noorwegen. Vandaag als slotsong:Violet Road - A New Day Begins
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd niet opgeletSorry dan, was niet vervelend bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben er ook niet altijd.
Heb het niet gemerkt in het andere topic waar ik je meemaak, laat ik het dan zo zeggen.
Was niet vervelend opgevatquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Sorry dan, was niet vervelend bedoeld.En ben er ook niet altijd.
Heb het niet gemerkt in het andere topic waar ik je meemaak, laat ik het dan zo zeggen.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en voor de leuke interactie. Tot morgenavond bij Melting
Ben je nu dronken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:39 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen!
Of ja, goede......
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij aan het snorkelen was.quote:
Nou.... een katertje zullen we maar zeggen. Gelukkig geen hoofdpijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij aan het snorkelen was.
Zwaar bier, zwaar hoofd…quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... een katertje zullen we maar zeggen. Gelukkig geen hoofdpijn.
Gisteren een maat op bezoek gehad. En er zijn nogal wat zware biertjes doorheen gegaan.
quote:
Nou, eigenlijk niet, maar ik geloof je graag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Barrel aged biertjes. Dus dan weet je het wel.
Dat zijn biertjes die vaak op rum- of whiskyvaten zijn gerijpt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, maar ik geloof je graag.
Waar was mijn uitnodiging!?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Barrel aged biertjes. Dus dan weet je het wel.
Jij was niet in Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was niet in Nederland.
Kom de volgende keer gerust langs.
Die is leuk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond pas laat bij. Ik ga naar het theater. Een cabaretvoorstelling van Pieter Derks.
Benieuwd hoe lang ik het vol houd.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang ik het vol houd.
Vanochtend griepspuit gehad en heb al bijna de hele dag liggen slapen
Bij mijn huisarts wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh?
Wist trouwens niet dat ze die ook op zaterdag zetten?
Ik mag deze dinsdag gaan halen.
Mooi dat je hem al hebt kunnen halen.quote:
Ja. had het ook via mijn werk kunnen doen. Maar omdat ik sinds vorig jaar ben toegevoegd aan de risicogroep doe ik het gewoon zo..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi dat je hem al hebt kunnen halen.
Weet ik nog niet. Heb de vorige prikken wel gehaald...quote:Ga je ook voor de coronaprik?
Ik heb wel een afspraak gemaakt voor de coronaprik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. had het ook via mijn werk kunnen doen. Maar omdat ik sinds vorig jaar ben toegevoegd aan de risicogroep doe ik het gewoon zo..
[..]
Weet ik nog niet. Heb de vorige prikken wel gehaald...
Snap ik. Ik ga denk ik straks of morgen even regelen. Doe ik wel via de telefoon want daar zit de digiD app op.. Die zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel een afspraak gemaakt voor de coronaprik.
Na de ellende die ik heb meegemaakt, wil ik het risico niet nog een keer lopen.
Klopt. Die heb je nodig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga denk ik straks of morgen even regelen. Doe ik wel via de telefoon want daar zit de digiD app op.. Die zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
turn Turn turn van The Byrds
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed hoesje wel voor een slechte plaat
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Some like it hot The Power Station
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dot is een goed plaatje voor een Rorschach test
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ontvangst, bedankt
Dat is het melodietje van het speeldoosje.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is het melodietje van het speeldoosje.
Ik ken deze plaat wel, maar weet even niet hoe het heet
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ontvangst, bedankt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
We got the whole world in our hANDS
Leuk plaat vind ik dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Paper Lace met de spelers van Nottingham Forest
City Groundquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, je zit meteen in een stadion, leuk sfeertje
Tja.... zij kon die lage tonen niet halen.quote:
Ik weet even niet wat dan het oorspronkelijke nummer was?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Deze kan in je slipstream show DJ11
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij schijnt - bij goed gedrag - over 5 jaar vrij te komen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
The Timelords - Doctorin' The Tardis(beter bekend als The KLF)
Tonightquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat dan het oorspronkelijke nummer was?
See you tonight.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tonightquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, eerlijk gezegd. Ik zal het eens opzoeken. Edit: beide nummers even opgeslagenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als een pauzemuziekje dat in 1987 voor aanvang van het eerste televisieprogramma werd gedraaid, nadat de zender de lucht in ging.
Eigenlijk is dit soort muziek alleen leuk als je het zelf maakt.quote:
Lekker pielen. Ik heb deze week ook weer een bijzonder raar werkje gehoord. Irritant en knap tegelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit soort muziek alleen leuk als je het zelf maakt.
Gewoon net op de opnameknop drukken
1986 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik gok half/eind jaren 80, 87 ofzo
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Moloko - Sing It Back (Boris Dlugosh remix)
Als je jezelf in die tijd Flip noemde, nodigde je je fans uit om vooral naar de b-kanten te luisterenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je jezelf in die tijd Flip noemde, nodigde je je fans uit om vooral naar de b-kanten te luisteren
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik wél, maar geen idee wie het zingt.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit niet maar ze heeft een kikker ingeslikt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit niet maar ze heeft een kikker ingeslikt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou toch denken dat de onbekende liedjes eens op zouden raken
Er zijn gewoon heel veel nummers die niet verder kwamen dan de onderste regionen van de Top 40quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou toch denken dat de onbekende liedjes eens op zouden raken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel nummers die niet verder kwamen dan de onderste regionen van de Top 40![]()
En als Melting daar ooit klaar mee is, komt er een nieuw programma: Silver Oldies. Met alleen muziek die in de Tipparade bleef steken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Belinda Carlisle Circles in the sand
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel nummers die niet verder kwamen dan de onderste regionen van de Top 40![]()
En als Melting daar ooit klaar mee is, komt er een nieuw programma: Silver Oldies. Met alleen muziek die in de Tipparade bleef steken
mijn bouwjaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft in 1981 de 27e plaats behaald.
Ik was er bij, ben alleen vergeten om de titel op de floppy op te slaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft in 1981 de 27e plaats behaald.
Helemaal bovenaan zelfs. En dat 7 weken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze stond toch wel redelijk bovenaan in de top40 ?![]()
Nummer 1.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze stond toch wel redelijk bovenaan in de top40 ?![]()
Ik denk ik ook. Heb nog HJ Weizen liggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo maar eens een biertje inschenken
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
DIt liedje zal wel Amor heten.
Ik heb verschillende blikjes en flesjes meegenomen vandaag. Ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. Heb nog HJ Weizen liggen
Goede avond en welkom.quote:
Het was wel een try-out en dat merkte je nog goed. Er moet nog wel echt aan geschaafd worden, maar ik heb zeker gelachenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Uitgelachen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo overschakelen naar de F1 kwalificatie.
We nemen afscheid met Jason Donavan Sealed with a kiss
Dank Melting.
Fijne avond nog
Wie was er aan het try-outen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een try-out en dat merkte je nog goed. Er moet nog wel echt aan geschaafd worden, maar ik heb zeker gelachen
Klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hebben al veel talen gehad vandaag, maar dat is normaal natuurlijk
Ik mis nog slecht Engels door een Nederlander/Nederlandse, Of heb ik dat gemists?quote:
Die heb ik nog niet klaar staan. Wie weet later nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis nog slecht Engels door een Nederlander/Nederlandse, Of heb ik dat gemists?
De avond is nog langquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet klaar staan. Wie weet later nog.
Merkwaardig hoesje. Lijkt wel een soort Franse promo. Dat ze er nota bene de uitspraak bij zetten.quote:
Toch wel één van hun bekendste nummersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi dit. Kende het tbh niet. Herkende wel de stem van Crowded House
![]()
![]()
Vast wel een keer gehoord, maar kon het me niet herinneren..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch wel één van hun bekendste nummersHeeft ook een paar keer in de Top 2000 gestaan.
Ik ben al duizelig zonder te dansen en zonder alcohol ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |