SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Het mooiste franstalige liedje van de laatste jaren.
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of ik wel om 22:00 uur klaar ben, zoals ik ongeveer had gedacht. Er komt straks nog een heel themablok aan. Plus nog een paar losse nummers en een verzoekje van Fogel. We gaan het zien.France Gall - Ella, Elle L'a
Wat zei je? Drie weken geen zakgeld?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummer![]()
Terwijl ik net aan het opveren was.
Voila staat bij mij op nummer 2. Daarna ben ik een beetje blanco qua modernere franstalige nummers moet ik toegevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.
Tranen als een waterval?quote:
Een paar liedjes met Waterfall in de titel die ik leuk vind. Een paar andere die ik ook ken en/of erbij heb gezocht.quote:
Tja, ze mochten natuurlijk niet ontbreken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is feitelijk de optelsom van de vorige tweeTLC - Waterfalls (single edit)
Het zijn lukraak gekozen blokjes hoor. Frans was eigenlijk maar twee nummers, maar daar kwamen er spontaan meer bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Dingen waar DJ11 bang voor is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Dat laatste klinkt als iets wat Yann Tiersen had kunnen verzinnen. La rue des cascades oid heeft ie toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Franske ulver under fossen.
Loups français sous la cascade.
Zou maar zo kunnen. Dat bovenste had ook Limburgs kunnen zijn en over Frans Timmermans kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als iets wat Yann Tiersen had kunnen verzinnen. La rue des cascades oid heeft ie toch?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Dat bovenste had ook Limburgs kunnen zijn en over Frans Timmermans kunnen gaan
Ik vind deze wel vrolijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie hele watervallen te gaan. Deze is niet zo heel bekend, maar wel leuk. Van een paar jaar geleden:The Avener feat. M.I.L.K. - Under The Waterfall
Ik beloof dat de volgende weer een stuk bekender is
Rhys Lewis, maar ik kan me geen waterval-liedje van hem herinneren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste uit dit blokje.Wendy & Lisa - Waterfall
Wie de afgelopen maanden een beetje heeft opgelet, weet wat zo het laatste nummer is(hint: ik heb de naam van de artiest in kwestie vanavond al laten vallen)
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys Lewis, maar ik kan me geen waterval-liedje van hem herinneren.
Bobby dus? of Bobbie. Daar heb ik wel een waterval-link mee.quote:
Ja, het is mooi. Ik vind het wel een beetje verdrietig liedje, hoewel ik geen idee heb waar het over gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje blijft me mateloos intrigeren. Die hele sound, de instrumentatie, bijna alleen maar mineur-akkoorden, het old soul-gevoel, de mooie zang.
Ik ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is mooi. Ik vind het wel een beetje verdrietig liedje, hoewel ik geen idee heb waar het over gaat.
Heel ander jasje wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga door tot ongeveer 22:30 uur. Nu een 90s hit in een iets ander jasjeAce of Base - The Sign (Luke Mornay SOS mix)
Ik vind het heel grappig gedaan. De man heeft ook geweldige updates gemaakt van Kim Wilde-nummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |