Mooi statement.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heilig. Ga wel eens over de schreef. Altijd ben ik @:tong80 blijven verdedigen en ik krijg dit als bedankje. Vanaf nu neem ik afstand van het gedrag van tong.
Het groepje is steeds kleiner aan het worden. Dat is dan wel weer typisch voor een borderliner met alcoholmisbruikquote:
Op een klein plekje na schoon geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
@:Pisces29 hoe is het met je vernaggelde sneakers?
Trots op jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op een klein plekje na schoon geworden.
Mooi!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewonnen, 0-2
Matig duel zo na 2 weken geen voetbal. Ook een klote tijd om te spelen, in de middag. Jr. 0 goals 2 assists
@:Caland
@:lange_lans (waar blijven jouw updates???)
@:maxi-mus
shmoopy. En het is Tong en tong80.quote:
Typisch dat @Typisch en @SCH nooit meer posten. Ligt aan Tong.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het groepje is steeds kleiner aan het worden. Dat is dan wel weer typisch voor een borderliner met alcoholmisbruik
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op een klein plekje na schoon geworden.
Herkende de alcoholist die tegen zichzelf in beschreming had moeten worden genomen bij de reünie. Maar alles voor de kijkcijfers. Heel dat fucking Friends was alles wat ik haat in humor. Veiliger kan niet. Geen onvertogen woord. 40 man als scriptschrijvers, en toch weten ze niet dat er negers bestaan. Laat staan homofiele kleurlingen. Wel goed getyptecast van het bureau dat ook een friends scoute bij The Wonder Years, Married With Children en een actrice van het podium bij Bruce sleurde voordat ze een bijrolletje had als vriendin van Michael J. Fox in Familie Ties. Hopen dat Michael nog iets langer onder ons blijft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Al die series heb ik gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkende de alcoholist die tegen zichzelf in beschreming had moeten worden genomen bij de reünie. Maar alles voor de kijkcijfers. Heel dat fucking Friends was alles wat ik haat in humor. Veiliger kan niet. Geen onvertogen woord. 40 man als scriptschrijvers, en toch weten ze niet dat er negers bestaan. Laat staan homofiele kleurlingen. Wel goed getyptecast van het bureau dat ook een friends scoute bij The Wonder Years, Married With Children en een actrice van het podium bij Bruce sleurde voordat ze een bijrolletje had als vriendin van Michael J. Fox in Familie Ties. Hopen dat Michael nog iets langer onder ons blijft.
Wonder Years TOP-10 allertijden. Married with children legendarisch fout. Dat kan tegenwoordig niet meer.quote:
Twente, Volendam, PSV en NECquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar begrijp ik goed dat we vandaag voor Volendam juichen?
Voor mij precies deze niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente, Volendam, PSV en NEC
quote:
Uiteraard. Ik gun @3rr0r en mezelf een fijne zondag.quote:
Wat lief. Duidelijk niet chagrijnig door de wintertijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik gun @:3rr0r en mezelf een fijne zondag.
Ik.maak.even aantekeningen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente, Volendam, PSV en NEC
Nou ik wil dit geen voetbal noemen.quote:
Wintertijd is genot.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat lief. Duidelijk niet chagrijnig door de wintertijd.
Niks extra slaap, gewoon beroerd vroeg wakkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het uurtje extra slaap wel.
Maar wel in het donker naar werk en in het donker terug
De eerste keer van 2 tot 3?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet nu dus niet hoeveel en zo ik geslapen heb.
Ik heb zon slim horloge, maar hij is best dom...
Dat de tijd veranderd is weet hij wel, maar laat daardoor in de slaapgegevrns gewoon een uur weg. Maar welk uur???
Dat is dus de vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |