Jazeker, van @Karzai godquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef ondeugend het volgende:
Zag ik nou vongole in het vorige topic?
Zag er heerlijk uit!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en left-over chinees van gisteravond
Zuidamquote:
De hand van de meesterquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde groenten, verse tahoe, rijst, pindasaus.
Toe spekkoek in felle kleuren, helaas niet gedacht aan een foto.
Ach jee. Elizabeth? Veel sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Als ik t niet red heb ik blik kaviaar over 125 gram, kreeft, langoustines :p
Een maand?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Vettige laag op je gehemelte?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Hachee uit de diepvries, gerilde blokjes knolselderij en aardappelpuree. Best lekker. Ik vraag me alleen af waarom mijn aardappelpuree soms zich nogal moeilijk laat doorslikken. Te machtig? (Het was een mooie, door de roerzeef gehaalde puree aangemaakt met melk en boter en wat mosterd). Ik heb dat niet altijd maar ik maak het te weinig om conclusies te kunnen trekken.
Neem dat blik kaviaar lekker mee! Ter garnering of als crisishapje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pfff, ik een maand? Ik vond een nacht al meer dan genoegquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Help dat is lang! En zo snel na de vorige keer. Poeh, veel sterkte (herstel ze)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:34 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Pfff, een maand? Ik vond een week al meer dan genoeg
Dat wordt dus als groente erbij in de oven geroosterde wortels met sjalotten, zout, peper, knoflook, karwijzaad, basilicum, honing en seamzaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
Vanavond overgebleven zelfgemaakte viskoeken met groente of salade.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:33 schreef golfer het volgende:
Dat wordt dus als groente erbij in de oven geroosterde wortels met sjalotten, zout, peper, knoflook, karwijzaad, basilicum, honing en seamzaad.
heerlijk weer, ik zie dat jij ook altijd die lekkere franse mayonaise hebtquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Kleine zondagse lunch, we eten vanavond nog uitgebreid dus nu niet te veel.
[ afbeelding ]
Ik rij er tweemaal per jaar speciaal voor even van de tolweg af op de route Spanje - Nederlandquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk weer, ik zie dat jij ook altijd die lekkere franse mayonaise hebt![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er super gezellig uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Kleine zondagse lunch, we eten vanavond nog uitgebreid dus nu niet te veel.
[ afbeelding ]
Als je ook van Spaans houdt is dit ook een aanrader met kikkererwtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo eens chili concarne met kikkererwten fabriceren. .
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ook van Spaans veel vlees houdt is dit ook een aanrader met kikkererwten
https://partaste.com/worl(...)-garbanzo-bean-stew/
Klinkt goedquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ook van Spaans houdt is dit ook een aanrader met kikkererwten
https://partaste.com/worl(...)-garbanzo-bean-stew/
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef golfer het volgende:
Straks: kip, patat en appelmoes... oftewel gebakken krokante kipschnitzels, friethoes uit de aitfryer en appelcompote.
Koreaansquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:53 schreef Karzai het volgende:
Ik ga hier lunchen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mandu, Green tea en dumplings genomen
[ afbeelding ]
Valt mee. Patat en daarna een broodjequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:23 schreef Kanaroe het volgende:
Een ongezond dagje hier![]()
Vanmiddag in België frietjes met Belse mayo en een dikke versgemaakte shaslick.
Zodadelijk een broodje Steak&Cheese van Subway, met paprika, tomaat en sla.
Verdunde mayo?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:04 schreef oppiedoppie het volgende:
Rijst met erop gekruid gehakt, een avocado, tomatenblokjes, tortilla's en mexicaans gekruide verdunde mayo erover. Heerlijk.
Ja dat vind ik ook maar het is soms net wat ik in huis heb en de biologische creme fraiche is regelmatig uitverkocht en dan doe ik er maar mayo op.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Verdunde mayo?
Is crème fraiche niet lekkerder erop?
Mayo is niet viesquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook maar het is soms net wat ik in huis heb en de biologische creme fraiche is regelmatig uitverkocht en dan doe ik er maar mayo op.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:53 schreef golfer het volgende:
Er staat rundersucade met winterpeen en kastanjechampignons en allerlei lekkere kruiden uren te pruttelen om vanavond, samen met gekookte kruimige aardappels, als draadjesvlees te eten.
Oeh, zou mij te pittig zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond Samyang 3x spicy met prei, ui en edamame.
Toe kwark, banaan, 2 mandarijnen en speculaaskruiden.
Had Duroc karbonades bij de Boerenmarkt gekocht. Werkelijk WOW, geen vergelijking tot Karbos van de Slager of laat staan supermarkt. Een kompleet ander product. Supermals en sappig. Met stip op 1 bij de beste Karbonades die ik ooit at, en heb heel wat varkensvleessoorten geprobeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Karbonade van Durocvarken uit de wei, gestoofde spitskool met vadouvan en rozijnen, peterselieaardappelen
Wok groenten apart en als noedels bijna klaar zijn roer ik dat nog even meequote:Op maandag 30 oktober 2023 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oeh, zou mij te pittig zijn![]()
Maar jij pimpt die instant noedels op met verse groenten.
Wok je de groenten dan eerst, of kook je ze mee?
ik zou dit even doorlezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:30 schreef borbit het volgende:
Ik krijg morgen een airfryer. Ik snap dat je hierin een frikandel kan maken en wat friet kan maken. Maar dan moet je wel speciale friet en frikandellen voor kopen ofzo?
Als ik op youtube kijk zie ik ook mensen gezondere dingen maken. Ik zoek dus goede recepten voor AVG'tje met vis of vlees, genoeg groente en wat patat. En dat ik dus alles in 1 keer in de airfryer gooi, liefst direct vanuit de vriezer.
Ik haat koken, max 5 minuten groente snijden is eventueel wel acceptabel.
Heel lekker vleesras dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had Duroc karbonades bij de Boerenmarkt gekocht. Werkelijk WOW, geen vergelijking tot Karbos van de Slager of laat staan supermarkt. Een kompleet ander product. Supermals en sappig. Met stip op 1 bij de beste Karbonades die ik ooit at, en heb heel wat varkensvleessoorten geprobeerd.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Bami gemaakt met zoetzure komkommer
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:38 schreef Karzai het volgende:
Lamsspiesjes met ui, knoflook en naan brood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Jezus man!!!! Dit ziet er allemaal veel te lekker uitquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Orzo met kruidenbouillon en -uit de vriezer- die ragu-eske saus die ik pas gemaakt had (rund), een handje kaas en op het laatst wat tomaat en een klont boter
[ afbeelding ]
Niks mis met restjesquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Jezus man!!!! Dit ziet er allemaal veel te lekker uit
Ik had zielige restjes voer vandaag, en voel me nu verwaarloosd![]()
Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:16 schreef Kanaroe het volgende:
Winterwortelsoep volgen ongeveer dit recept https://www.jumbo.com/rec(...)ken-sjalotjes-501171
Met zelfgemaakt naanbrood om te soppen.
Was weer lekker!
Salade ziet er lekker uit, maar wat is nagelhout?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:44 schreef sigme het volgende:
Vooraf:
[ afbeelding ]
Lauwwarme salade met peen, olijven, tomaten, tortelinni, nagelhout, pesto
Daarna een bak snert en als toetje fruit (rode bes, kaki, banaan) met kwark & slagroom.
Ja!quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker vleesras dat ja
Goeie, morgen weer eens karbonades halen bij mij favo slager hier
Wellicht wel spruitjesstampot erbij, is er wel weer voor
Hoe is het daaro?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Lijkt op rookvlees; maar het is niet gerookt maar gedroogd rund: Nagelhout, genoemd naar het feit dat een aan een nagel (spijker) aan de wiemel hing. Een paar maanden lang. Het is lokale specialiteit (Saksisch), maar ook in wat andere landen wel bekend:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Salade ziet er lekker uit, maar wat is nagelhout?
Zo lekker he datquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijkt op rookvlees; maar het is niet gerookt maar gedroogd rund: Nagelhout, genoemd naar het feit dat een aan een nagel (spijker) aan de wiemel hing. Een paar maanden lang. Het is lokale specialiteit (Saksisch), maar ook in wat andere landen wel bekend:
In het Frans heet het ‘viande de brési’, Zwitsers Bündnerfleisch, Italiaans bresaola. Het Duitse Nagelholz is dan weer geen Nagelhout.
[ afbeelding ]
Wordt gemaakt door mijn favoriete slager: https://waddenslager.nl/slagerij/
Aha, dank voor de uitleg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijkt op rookvlees; maar het is niet gerookt maar gedroogd rund: Nagelhout, genoemd naar het feit dat een aan een nagel (spijker) aan de wiemel hing. Een paar maanden lang. Het is lokale specialiteit (Saksisch), maar ook in wat andere landen wel bekend:
In het Frans heet het ‘viande de brési’, Zwitsers Bündnerfleisch, Italiaans bresaola. Het Duitse Nagelholz is dan weer geen Nagelhout.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:15 schreef golfer het volgende:
Straks: pasteitjes met kalfsragout en daarbij een salade met ei, komkommer, tomaat en een honing-mosterd dressing.
Ik dronk vanmiddag een HJ Bock. Was ookquote:Op woensdag 1 november 2023 20:57 schreef Molo het volgende:
Had vanmiddag rode bietjes, linzen en feta.
Vanavond (nu) bordje patat met een schnitzel
En een Hertog Jan Grand Prestige
Goed bezig jij!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dronk vanmiddag een HJ Bock. Was ook
De leef!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:10 schreef foodlover het volgende:
Plan was hier in het dorp wat eten. Feestdag hier en de olijven moeten van de boom af en naar de oliepers.
Tot na donker door geplukt en maar een pizza in de oven gestopt. Wijntje erbij.
Morgen ook maar plukken en vrijdag naar de oliepers en daarna hapje eten dorp verderop
Bijna Rocky Roadquote:Op woensdag 1 november 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
Koffie met troostfood in het AVL:
'Rockblok' van koek, pure chocolade, speculaas, cranberry en gezouten caramel![]()
![]()
![]()
-met @:golfer
[ afbeelding ]
Oh mss heette het ook wel zo hoor, niet onthouden iig.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijna Rocky RoadDat is nog met marshmallow en noten.
Hoop dat t ok gaat met jullie @:golfer
Waarom heet dat tegenwoordig napakool ipv Chinese kool?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Schoonouders op bezoek dus niet uitgebreid foto's gemaakt. Szechuan gekookt;
- witte rijst
- Fish fragrant eggplant (stoofpot 'in saus voor bij de vis', aubergine met varkensgehakt, zoet-zuur)
- Garlic bacon maar niet met bacon maar oesterzwam (crispy chili oil, gewokte/geblakerde napakool onderop)
- Suan la aardappel
Lunch soepen van de soepfabriek met eigen brood.
Ja geen idee, is hetzelfde. Is het rettich of daikon?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom heet dat tegenwoordig napakool ipv Chinese kool?
Ik moest m opzoeken, nog nooit als napakool gezien.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja geen idee, is hetzelfde. Is het rettich of daikon?
Ik heb bij "chinese " (insert product) altijd mijn tante in mijn hoofd die lychees "chinese aardbei" noemt. Denk dat ik daarom de voorkeur heb voor het ontwijken van die benaming.
Hoor Napakool voor het eerst, wie noemt dat zo?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom heet dat tegenwoordig napakool ipv Chinese kool?
Oh geinigquote:Op donderdag 2 november 2023 16:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoor Napakool voor het eerst, wie noemt dat zo?
Grappig, ik lees net dat Chinese kool een natuurlijke hybride is (waarschijnlijk) van knolraap (meiraap) en paksoi
Mijn zus was op bezoek de vorige week, at voor het eerst knolraatjes. Had ze nog niet gegeten, vond ze erg lekker.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh geinig
Vind het allemaal lekker en snap nu de smaak ook wel, is idd ook knolraapsmaak erbij
Nog nooit??quote:Op donderdag 2 november 2023 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn zus was op bezoek de vorige week, at voor het eerst knolraatjes. Had ze nog niet gegeten, vond ze erg lekker.
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: friethoes patat, gegrilde romainesla en vissticks.
Nog brood erbij?quote:
uiteraardquote:
Ja maar ik wilde een pokebowl manquote:
Heel benieuwd hoe jullie het vonden..quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef Blues het volgende:
Vanaaf eten bij net nieuw geopend restaurant
https://rongastrobar.nl/restaurants/ron-gastrobar-bij-de-c
Proost.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:04 schreef Molo het volgende:
Na wat bier en whisky nu broodje speklap
Heb helaas geen katjangsaus dus nu maar zoete chilisaus met wat sriracha
Helaas ook geen Amsterdamse uien in huisquote:
Dank! Dat was het ook. Of is het ook, want ik heb nog een portie curry in de koelingquote:
Zuurkool met vette Jus, Soep vooraf, ja dat is mijn menu voor vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwanehals gevuld met druiven!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op zondag 5 november 2023 13:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zuurkool met vette Jus, Soep vooraf, ja dat is mijn menu voor vandaag.
De jus moet dik en vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwanehals gevuld met druiven!![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise heeft de curry geclaimed als ontbijt
Wow top gedaan! Die chapati's zijn ook echt goedquote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond (de afbeeldinguploader lag er uit dus nu pas de fotos):
[[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Chapati (door Ise), raita en aardappel masala over van eerder deze week, ik heb Butter Chicken gemaakt, met witte rijst.
Gecombineerd (met peper en zout) is het nóg lekkerder (vind ik)quote:Op zondag 5 november 2023 11:26 schreef Blues het volgende:
Ik deed een lekker ontbijt. 2 VK boterhammen 1 met gekookt ei, 1 met avocado.
Met thee, water en nu een bakkie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 14:56 schreef Blues het volgende:
Voor vanavond maak ik dit:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/broodje-pulled-oesterzwam/
Met gewone yoghurt en van een restje gehakt maak ik klein een plat hamburgertje als extra laagje op t broodje
Proost! Geniet ervanquote:Op zondag 5 november 2023 19:51 schreef stavromulabeta het volgende:
De hele dag met nieuwe radiatoren met ondoorgrondelijke installatieinstructies lopen kutten klussen, en tussendoor even de deur open gedaan voor @:Sarabi . Dus nu dit:
[ afbeelding ]
Ja ik vergeet altijd dat ik ze hebquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 17:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: roerbak kip en groenten in een zelfgemaakte zwarte pepersaus met noedels. Volgens dit recept.
Dat is niet zoveel pastaquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:00 schreef Karzai het volgende:
Voor vanavond nog een bordje spaghetti
[ afbeelding ]
Heerlijk, die gezouten ei stoombroodjes. Uit de vriezer of zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:23 schreef Molo het volgende:
Ziet er weer goed uit Karzai!
Ik ga zo eens koffie proberen te hosselen, vanmiddag op congres eten dus dat is naar afwachten wat er is
Vanavond iig noodles met groenten en deze als toetje, de gezoute variant
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
2 mini-appelflappen zijn inmiddels opgegeten
[ link | afbeelding ]
ook lekker, biefstukquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:31 schreef Magica het volgende:
Ik had salade met gegrilde peer, biefstuk en stokbroodje
Vriezerquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel pasta
[..]
Heerlijk, die gezouten ei stoombroodjes. Uit de vriezer of zelfgemaakt?
Drie ook echtquote:
Ze bezorgen ook thuis als je genoeg bestelt, tipjequote:Op dinsdag 7 november 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zet op lijstje van AO als ik ooit eens de moeite neem om de trein naar Breda te pakken
ze zijn helaas niet te vreten, een krentje geproefd, voer ze maar aan de drijfsijzen wellicht hebben zij nog een leuke tijd danquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Drie ook echt![]()
![]()
Hier vanmiddag één of andere smerige vegan lunch. En ook nog eens tjokvol koriander![]()
Uiteindelijk op de weg naar huis koekjes en een appel gegeten.
En vanavond lekker een paratha, rijst, gebakken eieren en groenten met sesam gemaakt. Dat was een stuk beter gelukkig
Ik ben gezegend met erg veel in huis hebben. Wil vooral bakkeljauw. Waar ik in Delft daar eurootje of ¤4 voor betaalde, hier bij de enige toko ¤9quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bezorgen ook thuis als je genoeg bestelt, tipje
Koriander.....ik lust het ook niet helaas.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Drie ook echt![]()
![]()
Hier vanmiddag één of andere smerige vegan lunch. En ook nog eens tjokvol koriander![]()
Uiteindelijk op de weg naar huis koekjes en een appel gegeten.
En vanavond lekker een paratha, rijst, gebakken eieren en groenten met sesam gemaakt. Dat was een stuk beter gelukkig
Oh wat shit zeg, dan idd maar die vette sijzen mee blij makenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn helaas niet te vreten, een krentje geproefd, voer ze maar aan de drijfsijzen wellicht hebben zij nog een leuke tijd dan
Ja absoluut, superlekker dat in die combinatiequote:Op dinsdag 7 november 2023 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Koriander.....ik lust het ook niet helaas.
Je diner klinkt goed! Platbrood als vehikel voor warme gerechten; altijd lekker
friethoes?? Hoe durf jequote:Op woensdag 8 november 2023 16:37 schreef golfer het volgende:
Straks: patat van het friethoes, een Oosterse salade en gebakken Duitse biefstukjes.
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 16:37 schreef golfer het volgende:
Straks: patat van het friethoes, een Oosterse salade en gebakken Duitse biefstukjes.
Ja Haarlemse oorsprong. Wat begon als de eerste hipsterpatatzaak in Haarlem is inmiddels uitgegroeid tot een leverancier van patat aan heul veul zaken en supermarkten in onze regio. Alleen die naam is een beetje jammerquote:
Oeh, vlakbij.... Ook maar eens langsrijdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raar he dat ze nu zo groot zijn terwijl hun snackbar echt ieniemienie isquote:Op donderdag 9 november 2023 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja Haarlemse oorsprong. Wat begon als de eerste hipsterpatatzaak in Haarlem is inmiddels uitgegroeid tot een leverancier van patat aan heul veul zaken en supermarkten in onze regio. Alleen die naam is een beetje jammer
Ontbijt met een twee knäckebröd. Geitenkaas en salami. Voorts een appel en mandarijn. En een glas karnemelk
Ik moest beide opzoeken. Hubkes doen me denken aan de Amerikaanse dinner rollsquote:
De Fabriek staat in de Waarderpolder.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Raar he dat ze nu zo groot zijn terwijl hun snackbar echt ieniemienie is
Die moest ik even opzoeken maar aan het plaatje te zien lijkt het inderdaad er wel op ja. Vind Hubkes toch zo erg lekker, zooooo fluffy ook dat deegquote:Op donderdag 9 november 2023 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik moest beide opzoeken. Hubkes doen me denken aan de Amerikaanse dinner rolls
Water loopt me in de mondquote:Op donderdag 9 november 2023 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Bol (focaccia la place) met ham, augurk, kaas, tomaat, ei.
Haal vooral de gekookte ham! Spectaculair lekker (vind ik). Gewoon echt *precies* wat ham moet zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, vlakbij.... Ook maar eens langsrijden
Snap wel dat je die diepvries shit patat noemt... Dat is echt geen friet. Hoop wel dat het gesmaakt heeftquote:Op donderdag 9 november 2023 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Na al het gedoe over patat de afgelopen anderhalve week had ik er zo erg trek in. Dus terwijl ik eigenlijk huiswerk moest maken ben ik de patatpan maareens schoon gaan maken.
Wat een kutklus. Dat is gewoon mannenwerk!
[ link | afbeelding ]
Maar wat heb ik net genoten
Met dank aan oa @:molo @:Un_Chien_Andalou @:Frutsel @:sp3c @:loveyoulongtime
quote:Op donderdag 9 november 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap wel dat je die diepvries shit patat noemt... Dat is echt geen friet. Hoop wel dat het gesmaakt heeft
Daarom ben ik op 100 meter van een FRIETbakker gaan wonen die tot 0:00 open is 7 dagen in de week. Maar sinds ik dat jaren geleden gedaan heb kom ik er 1x in de 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 9 november 2023 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Was allang blij dat die kutpan eindelijk schoon was en ik überhaupt war had
Altijd via postimg posten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik hoop dat dit qua foto werkt want imgbb heeft issues![]()
[ afbeelding ]
Eergister had ik de prei met miso. Ik had daar een miso-bouillon-boter-mirin mengsel over, daar heb ik paddestoelen in gebakken en een deel gebruikt in een marinade voor kip (gember, soja, mirin toegevoegd nog).
Erwtjes er bij, gegeten met rijst.
Fijn! Nu kun je ook snacks erin gooienquote:Op donderdag 9 november 2023 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Na al het gedoe over patat de afgelopen anderhalve week had ik er zo erg trek in. Dus terwijl ik eigenlijk huiswerk moest maken ben ik de patatpan maareens schoon gaan maken.
Wat een kutklus. Dat is gewoon mannenwerk!
[ link | afbeelding ]
Maar wat heb ik net genoten
Met dank aan oa @:molo @:Un_Chien_Andalou @:Frutsel @:sp3c @:loveyoulongtime
Kun je bij La Place die broodjes los kopen, of zijn ze bij Jumbo te koop?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Bol (La Place, focaccia) met tonijnsalade. De olie van de tonijn gebruikt voor de mayo, eitje er door, en augurk. Tonijn van Ortiz.
Jumboquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn! Nu kun je ook snacks erin gooien
[..]
Kun je bij La Place die broodjes los kopen, of zijn ze bij Jumbo te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |