Jazeker, van @Karzai godquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef ondeugend het volgende:
Zag ik nou vongole in het vorige topic?
Zag er heerlijk uit!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en left-over chinees van gisteravond
Zuidamquote:
De hand van de meesterquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde groenten, verse tahoe, rijst, pindasaus.
Toe spekkoek in felle kleuren, helaas niet gedacht aan een foto.
Ach jee. Elizabeth? Veel sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Als ik t niet red heb ik blik kaviaar over 125 gram, kreeft, langoustines :p
Een maand?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Vettige laag op je gehemelte?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Hachee uit de diepvries, gerilde blokjes knolselderij en aardappelpuree. Best lekker. Ik vraag me alleen af waarom mijn aardappelpuree soms zich nogal moeilijk laat doorslikken. Te machtig? (Het was een mooie, door de roerzeef gehaalde puree aangemaakt met melk en boter en wat mosterd). Ik heb dat niet altijd maar ik maak het te weinig om conclusies te kunnen trekken.
Neem dat blik kaviaar lekker mee! Ter garnering of als crisishapje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pfff, ik een maand? Ik vond een nacht al meer dan genoegquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Help dat is lang! En zo snel na de vorige keer. Poeh, veel sterkte (herstel ze)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:34 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Pfff, een maand? Ik vond een week al meer dan genoeg
Dat wordt dus als groente erbij in de oven geroosterde wortels met sjalotten, zout, peper, knoflook, karwijzaad, basilicum, honing en seamzaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
Vanavond overgebleven zelfgemaakte viskoeken met groente of salade.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:33 schreef golfer het volgende:
Dat wordt dus als groente erbij in de oven geroosterde wortels met sjalotten, zout, peper, knoflook, karwijzaad, basilicum, honing en seamzaad.
heerlijk weer, ik zie dat jij ook altijd die lekkere franse mayonaise hebtquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Kleine zondagse lunch, we eten vanavond nog uitgebreid dus nu niet te veel.
[ afbeelding ]
Ik rij er tweemaal per jaar speciaal voor even van de tolweg af op de route Spanje - Nederlandquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk weer, ik zie dat jij ook altijd die lekkere franse mayonaise hebt![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er super gezellig uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Kleine zondagse lunch, we eten vanavond nog uitgebreid dus nu niet te veel.
[ afbeelding ]
Als je ook van Spaans houdt is dit ook een aanrader met kikkererwtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo eens chili concarne met kikkererwten fabriceren. .
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ook van Spaans veel vlees houdt is dit ook een aanrader met kikkererwten
https://partaste.com/worl(...)-garbanzo-bean-stew/
Klinkt goedquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ook van Spaans houdt is dit ook een aanrader met kikkererwten
https://partaste.com/worl(...)-garbanzo-bean-stew/
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef golfer het volgende:
Straks: kip, patat en appelmoes... oftewel gebakken krokante kipschnitzels, friethoes uit de aitfryer en appelcompote.
Koreaansquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:53 schreef Karzai het volgende:
Ik ga hier lunchen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mandu, Green tea en dumplings genomen
[ afbeelding ]
Valt mee. Patat en daarna een broodjequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:23 schreef Kanaroe het volgende:
Een ongezond dagje hier![]()
Vanmiddag in België frietjes met Belse mayo en een dikke versgemaakte shaslick.
Zodadelijk een broodje Steak&Cheese van Subway, met paprika, tomaat en sla.
Verdunde mayo?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:04 schreef oppiedoppie het volgende:
Rijst met erop gekruid gehakt, een avocado, tomatenblokjes, tortilla's en mexicaans gekruide verdunde mayo erover. Heerlijk.
Ja dat vind ik ook maar het is soms net wat ik in huis heb en de biologische creme fraiche is regelmatig uitverkocht en dan doe ik er maar mayo op.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Verdunde mayo?
Is crème fraiche niet lekkerder erop?
Mayo is niet viesquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook maar het is soms net wat ik in huis heb en de biologische creme fraiche is regelmatig uitverkocht en dan doe ik er maar mayo op.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:53 schreef golfer het volgende:
Er staat rundersucade met winterpeen en kastanjechampignons en allerlei lekkere kruiden uren te pruttelen om vanavond, samen met gekookte kruimige aardappels, als draadjesvlees te eten.
Oeh, zou mij te pittig zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond Samyang 3x spicy met prei, ui en edamame.
Toe kwark, banaan, 2 mandarijnen en speculaaskruiden.
Had Duroc karbonades bij de Boerenmarkt gekocht. Werkelijk WOW, geen vergelijking tot Karbos van de Slager of laat staan supermarkt. Een kompleet ander product. Supermals en sappig. Met stip op 1 bij de beste Karbonades die ik ooit at, en heb heel wat varkensvleessoorten geprobeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Karbonade van Durocvarken uit de wei, gestoofde spitskool met vadouvan en rozijnen, peterselieaardappelen
Wok groenten apart en als noedels bijna klaar zijn roer ik dat nog even meequote:Op maandag 30 oktober 2023 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oeh, zou mij te pittig zijn![]()
Maar jij pimpt die instant noedels op met verse groenten.
Wok je de groenten dan eerst, of kook je ze mee?
ik zou dit even doorlezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:30 schreef borbit het volgende:
Ik krijg morgen een airfryer. Ik snap dat je hierin een frikandel kan maken en wat friet kan maken. Maar dan moet je wel speciale friet en frikandellen voor kopen ofzo?
Als ik op youtube kijk zie ik ook mensen gezondere dingen maken. Ik zoek dus goede recepten voor AVG'tje met vis of vlees, genoeg groente en wat patat. En dat ik dus alles in 1 keer in de airfryer gooi, liefst direct vanuit de vriezer.
Ik haat koken, max 5 minuten groente snijden is eventueel wel acceptabel.
Heel lekker vleesras dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had Duroc karbonades bij de Boerenmarkt gekocht. Werkelijk WOW, geen vergelijking tot Karbos van de Slager of laat staan supermarkt. Een kompleet ander product. Supermals en sappig. Met stip op 1 bij de beste Karbonades die ik ooit at, en heb heel wat varkensvleessoorten geprobeerd.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Bami gemaakt met zoetzure komkommer
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:38 schreef Karzai het volgende:
Lamsspiesjes met ui, knoflook en naan brood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Jezus man!!!! Dit ziet er allemaal veel te lekker uitquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Orzo met kruidenbouillon en -uit de vriezer- die ragu-eske saus die ik pas gemaakt had (rund), een handje kaas en op het laatst wat tomaat en een klont boter
[ afbeelding ]
Niks mis met restjesquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Jezus man!!!! Dit ziet er allemaal veel te lekker uit
Ik had zielige restjes voer vandaag, en voel me nu verwaarloosd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |