abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211087272


Emma Wortelboer en Maarten van Rossem reizen in Wortelboer en Van Rossem samen door het land en geven hun uitgesproken mening over een keur van zaken. Zo kijkt de 27-jarige presentatrice totaal anders tegen relaties aan dan de tachtigjarige historicus.

Emma Wortelboer en Maarten van Rossem vormen vanaf deze week met afstand het opvallendste televisieduo van dit seizoen. In Wortelboer en Van Rossem rijden ze samen door Nederland om thema's te bespreken, te beginnen met relaties.

De 27-jarige presentatrice en de tachtigjarige historicus leerden elkaar kennen toen Wortelboer meedeed aan De Slimste Mens waar Van Rossem als jurylid aan meewerkt. Ze bleken een klik te hebben en de notoir norse Van Rossem kon zelfs smakelijk om haar lachen.

In gesprek met tijdschrift Zin zei Van Rossem al: "Ik ben opgegroeid in de jaren 40 en 50, in een totaal ander Nederland dan waarin Emma is geboren. Merkwaardig genoeg blijkt dat we aanzienlijke overeenkomsten in opvattingen hebben, maar ook in genoeg dingen afwijken."

Wortelboer & Van Rossem is vanaf 27 maart 2025 iedere donderdag om 20:25 uur te zien bij BNNVARA op NPO3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 27-03-2025 17:27:17 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211087302
Van Rossem op tv altijd goed *O*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:26:44 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211087559
Ben zelf juist een beetje afgeknapt op van Rossem en zijn voorspelbaarheid, ben dus wel benieuwd naar de dynamiek van dit duo.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:30:30 #4
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_211089355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef Dutch_view het volgende:
Van Rossem op tv altijd goed *O*
Ja mooie keerl
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211089508
Ik ben ook wel fan van Emma, zolang ze maar niet hysterisch gaat gillen vind ik haar wel een tof mens.
pi_211090060
Is ze zwanger van hem?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211090104
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:45 schreef superniger het volgende:
Is ze zwanger van hem?
Hilarisch weer. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211090459
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:45 schreef superniger het volgende:
Is ze zwanger van hem?
Hij lijkt eerder zwanger :P
pi_211092526
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:26 schreef Magica het volgende:

[..]
Hij lijkt eerder zwanger :P
Zijn broer Vincent lijkt dan hoogzwanger van een drieling :7
pi_211092887
Had Rossem redelijk hoog zitten, maar wat hij mij nu flikt is m.i. onvergeeflijk. Ik kan me buiten een perverse seksuele, geen motief voorstellen voor zulk een samenwerking.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:49:39 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211093268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Had Rossem redelijk hoog zitten, maar wat hij mij nu flikt is m.i. onvergeeflijk. Ik kan me buiten een perverse seksuele, geen motief voorstellen voor zulk een samenwerking.
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:16:03 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:01:45 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211102035
quote:
Premium artikel dat ik niet kan lezen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211102084
Ik vond het best vermakelijk.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:17:28 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211102200
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Premium artikel dat ik niet kan lezen. :{w
Via een omweg wel, maar die moet je zelf zien te vinden (mag hier niet geplaatst worden).
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:05:59 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211102676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:17 schreef Eightyone het volgende:

Via een omweg wel, maar die moet je zelf zien te vinden (mag hier niet geplaatst worden).
Intussen gelezen en volstrekt oneens met haar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:55:42 #17
2651 svann
night-hawk
pi_211106583
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Had Rossem redelijk hoog zitten, maar wat hij mij nu flikt is m.i. onvergeeflijk. Ik kan me buiten een perverse seksuele, geen motief voorstellen voor zulk een samenwerking.
Je hebt zeker niet gekeken?
Pervers was het zeker niet, vooral een gesprek tussen generaties.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:21:37 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211107417
Viezige meid die Emma
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:12:37 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211107747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Viezige meid die Emma
Wat is er zoal vies aan haar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:51:57 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211107930
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 01:12 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat is er zoal vies aan haar?
Haar hele overkomen ze denkt ook dat ze heel goed is terwijl ze eigenlijk niet veel kan. Beetje viezig haar ook altijd maar willen scoren met seksueel zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:58:55 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_211109449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Haar hele overkomen ze denkt ook dat ze heel goed is terwijl ze eigenlijk niet veel kan. Beetje viezig haar ook altijd maar willen scoren met seksueel zijn.
Ze zei vorige week op NPO1 dat het haar niks uitmaakte hoe ze op tv komt, als ze maar aandacht krijgt. Ze dacht zelfs dat dat voor iedereen op tv geldt. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:12:16 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211109550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ze zei vorige week op NPO1 dat het haar niks uitmaakte hoe ze op tv komt, als ze maar aandacht krijgt. Ze dacht zelfs dat dat voor iedereen op tv geldt. :{

:T
Ze heeft het weleens toegegeven, iets in de trant van "Emma geeft vooral heel veel om Emma."

Dat was in zo'n programma waarin ze met een mede-bn'er in een auto zat (Gevaarlijkste Wegen? Slechtste Chauffeur van NL?).
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:56:49 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_211115885
1e aflevering teruggekeken. Snap de kritiek niet zo. Heb me prima vermaakt. Leuke chemie tussen beiden. Dat oude stel aan het eind waren heel aandoenlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_211135338
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 22:56 schreef SonicVolcano het volgende:
1e aflevering teruggekeken. Snap de kritiek niet zo. Heb me prima vermaakt. Leuke chemie tussen beiden. Dat oude stel aan het eind waren heel aandoenlijk.
Ik heb ook genoten en voor het eerst van Rossem bedaarlijk zien en horen lachen. Die 2 waren goed aan elkaar gewaagd en vies? Nou, hooguit wat slordig en zich niets aantrekkend van wat anderen van hen vinden. Niet iedereen hoeft er als een modepop uit te zien op tv.
  maandag 30 oktober 2023 @ 11:49:36 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211135452
Ik vond het een leuke aflevering. Leuk om van Rossem in een iets andere dynamiek te zien, dan komt er ook een andere kant naar voren.
  donderdag 2 november 2023 @ 12:22:33 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211166225
Vanavond:

Maarten van Rossem heeft altijd al een broertje dood gehad aan lichaamsbeweging. De tachtigjarige historicus spreekt in deze aflevering van Wortelboer & Van Rossem met leeftijdsgenoten die menen dat geregeld sporten hen jong houdt. Tachtig zou het nieuwe zestig zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211169886
Voor een 80 jarige vind ik van Rossem er nog erg goed uitzien.
  donderdag 2 november 2023 @ 22:52:00 #28
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_211174907
Maarten die continu zit te eten _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 2 november 2023 @ 23:29:57 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211175196
Leuke aflevering weer.
pi_211183651
Ik vind Maarten leuk, luister ook vaak zijn podcast, maar ik trek Emma echt zó niet. In de eerste aflevering vond ik haar al cringe over seks (maar goed, dat zal deels mijn eigen preutsheid zijn) en in de tweede aflevering vind ik haar oerdom dat ze zich afvraagt waarom er zo'n hetze tegen roken gaande is. Nou meid, ik heb nieuws voor je. Ik dacht serieus dat haar generatie allang niet meer rookte omdat ze snappen dat je er dood aan gaat.

En wat een rare 'r' heeft ze zichzelf aangeleerd lijkt wel. Ze praat echt irritant.
Koel en donker bewaren
pi_211183675
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 01:12 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat is er zoal vies aan haar?
Als je rookt ben je gewoon af.
Koel en donker bewaren
pi_211184323
Gaat ze een dutje doen in de auto terwijl Maarten buiten op een muurtje zit.

Waarom gaat ze met kleding aan in dat ijsbad zitten?!

Wat is dit voor mens joh.
Koel en donker bewaren
pi_211184688
Het is stiekem echt een heel erg slecht programma. Wat hebben we nu eigenlijk gezien? Maarten die koekjes en chocolaatjes eet en Emma die irritant doet.

In dat verpleeghuis, zijn ze bij een oude vrouw op bezoek en Maarten zegt 10x 'wat een fijn balkon', verder zit er nul substantie in.

Maarten loopt een keer heen en weer met gewichten, (en alles wat die ouders van Arie Boomsa zeiden is er heel duidelijk uitgeknipt, wat een raar stuk was dat) Emma gaat met kleding aan in een ijsbad zitten.

Wat een slecht flutprogramma.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:27:47 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211185110
Inderdaad een rare move van Emma om met bovenkleding aan in een ijsbad te gaan zitten.
De 'running gag' is natuurlijk dat Maarten constant zit te eten van koekjes en snoep. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 november 2023 @ 13:02:34 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211189488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is stiekem echt een heel erg slecht programma. Wat hebben we nu eigenlijk gezien? Maarten die koekjes en chocolaatjes eet en Emma die irritant doet.

In dat verpleeghuis, zijn ze bij een oude vrouw op bezoek en Maarten zegt 10x 'wat een fijn balkon', verder zit er nul substantie in.

Maarten loopt een keer heen en weer met gewichten, (en alles wat die ouders van Arie Boomsa zeiden is er heel duidelijk uitgeknipt, wat een raar stuk was dat) Emma gaat met kleding aan in een ijsbad zitten.

Wat een slecht flutprogramma.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Het zijn generatie-onderwerpen.
Van ijsbad tot een verpleeghuis.
pi_211249731
Vond het wel een leuke aflevering over vakantie *O*
Maarten die niet in een bootje wilde wat toch nooit zou varen :P
  vrijdag 10 november 2023 @ 05:18:18 #37
224960 highender
Travellin' Light
pi_211250056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Als je rookt ben je gewoon af.
De exhibitionistische benchmarkburgertrut uithangen maakt je echt niet beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211251173
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:27 schreef golfer het volgende:
Inderdaad een rare move van Emma om met bovenkleding aan in een ijsbad te gaan zitten.
De 'running gag' is natuurlijk dat Maarten constant zit te eten van koekjes en snoep. _O-
Ik neem aan dat het niet verstandig is om ongetraind in zo bad te gaan zitten.

Zeker niet als je zwanger bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Gaat ze een dutje doen in de auto terwijl Maarten buiten op een muurtje zit.
Staat gewoon in het script....
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 10 november 2023 @ 21:14:15 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_211257304
Blijf het vermakelijk vinden. Lekker ontspannen en niet te veel nadenken. Helemaal prima :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_211315222
Leuk programma, leuke combinatie
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2023 @ 22:30:10 #41
862 Arcee
Look closer
pi_211318761
Wie is die voice over?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_211319238
Was weer een leuke aflevering :Y
Het blijft intrigerend om te zien hoe studenten het steeds weer voor elkaar krijgen een gigantische teringbende van hun studentenhuis te maken :D

quote:
5s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:30 schreef Arcee het volgende:
Wie is die voice over?
Klonk mij een btje in de oren als de voice over van RTL7 Idioten op de weg, Remko Hoogeveen

[ Bericht 27% gewijzigd door Dutch_view op 17-11-2023 00:15:37 ]
  vrijdag 17 november 2023 @ 00:29:15 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211319389
Jaren 50 huis kwam mij erg bekend voor. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211319438
Fantastische klik hebben die twee, ondanks al het negatief gezeik over dit programma vind ik het erg leuk. Verklap niks, maar heb vooruit gekeken en vind het een leuke serie, soms nostalgisch, soms informatief en een hoog amusement.
  vrijdag 17 november 2023 @ 12:08:35 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_211323199
quote:
5s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:30 schreef Arcee het volgende:
Wie is die voice over?
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 november 2023 @ 13:04:53 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_211323818
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)
Die was ooit zo leuk. Nu aan het musicallen en vergallen bij de commerciëlen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 november 2023 @ 10:22:24 #47
862 Arcee
Look closer
pi_211332245
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)
Ja, scherp, daar kon je wel 'es gelijk in hebben. :)

Als ik er op zoek vind ik ook dit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_211345146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is stiekem echt een heel erg slecht programma. Wat hebben we nu eigenlijk gezien? Maarten die koekjes en chocolaatjes eet en Emma die irritant doet.

In dat verpleeghuis, zijn ze bij een oude vrouw op bezoek en Maarten zegt 10x 'wat een fijn balkon', verder zit er nul substantie in.

Maarten loopt een keer heen en weer met gewichten, (en alles wat die ouders van Arie Boomsa zeiden is er heel duidelijk uitgeknipt, wat een raar stuk was dat) Emma gaat met kleding aan in een ijsbad zitten.

Wat een slecht flutprogramma.
Het zit je echt hoog he?
pi_211346143
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 09:05 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]
Het zit je echt hoog he?
Ja.
Koel en donker bewaren
pi_211480880
Leuke aflevering over auto's en verkeer. Met leuke oude herkenbare beelden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211482257
Weer heerlijk chaotische aflevering. Op random momenten dat de crew in beeld komt en Maarten die er genoeg van heeft en de opname stopt :P
Verder een leuk onderwerp, grappig om beelden te zien van de A12 die nog niet aangesloten was
  vrijdag 1 december 2023 @ 00:07:52 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211482272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 00:03 schreef Dutch_view het volgende:
Weer heerlijk chaotische aflevering. Op random momenten dat de crew in beeld komt en Maarten die er genoeg van heeft en de opname stopt :P
Verder een leuk onderwerp, grappig om beelden te zien van de A12 die nog niet aangesloten was
Volgens mij waren dat, aan de kleur en de mode te zien, beelden van de autoloze zondag uit 1973.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211485752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]
Volgens mij waren dat, aan de kleur en de mode te zien, beelden van de autoloze zondag uit 1973.
Inderdaad, beetje slordig van de redactie.
pi_213340251
En er komt een seizoen 2 volgens Tina Nijkamp *O*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 juni 2024 @ 19:59:41 #55
862 Arcee
Look closer
pi_213790025
Vanavond 21:18 uur nieuwe de eerste van een reeks herhalingen.

NPO3.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 15:58:33 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_213798116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:59 schreef Arcee het volgende:
Vanavond 21:18 uur nieuwe de eerste van een reeks herhalingen.

NPO3.
Hoe was het ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213798528
Ik zag Van Rossem laatst toevallig een keer lopen in het Wilhelminapark. Alhoewel, het was meer strompelen dan lopen wat hij deed. Vond hem er verder slecht uitzien om eerlijk te zijn, zeker 10 jaar ouder dan op tv. Ik vrees dat de man z'n beste tijd gehad heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door thabit op 05-06-2024 19:16:30 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 juni 2024 @ 20:09:29 #58
862 Arcee
Look closer
pi_213801892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoe was het ?

:T
Leuk, maar niet nog een keer gekeken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217134006
Vanaf volgende week donderdag seizoen 2. Voorstukje zag er wel leuk uit :)
  donderdag 27 maart 2025 @ 16:50:48 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217197662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef Dutch_view het volgende:
Vanaf volgende week donderdag seizoen 2. Voorstukje zag er wel leuk uit :)
Het tweede seizoen van Wortelboer en Van Rossem gaat van start. Hierin verbazen Emma Wortelboer (28) en Maarten van Rossem (81) zich weer over elkaars wereld. Ze bezoeken onder andere de Comic Con, een beurs voor liefhebbers van animatie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:38:16 #61
2651 svann
night-hawk
pi_217200209
Maarten aan de paddo's?
Nou ja, slappe tripthee.

En rijdt Emma nu onder (enige) invloed?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_217200228
Maarten ziet er met de telefooncamera een stuk ouder uit
pi_217200269
High van de thee _O- Maarten gedraagt zich wel anders idd :7
  donderdag 27 maart 2025 @ 21:20:55 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217200847
Dinky toys. Ik heb er ook nog een stel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2025 @ 21:25:48 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217200927
Dure auto waar ze in rijden.

https://www.autozine.nl/kenteken/R355SF
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217201026
Leuk programma. Ik geniet van de interactie tussen Maarten en Emma.
  donderdag 27 maart 2025 @ 21:43:20 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217201211
Die gelukscursus. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217201240
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:38 schreef svann het volgende:
Maarten aan de paddo's?
Nou ja, slappe tripthee.

En rijdt Emma nu onder (enige) invloed?
Nee je zag aan Maartens kortere haar en Emma's kleding dat het een heel andere dag was. :s)
pi_217201257
Wat is Maarten een heerlijke clown🤡😄
  donderdag 27 maart 2025 @ 21:52:40 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217201361
In memoriam voor Ruut Veenhoven. Die paar jaar die hij nog dacht te leven bleken aanmerkelijk korter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217201403
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef golfer het volgende:
In memoriam voor Ruut Veenhoven. Die paar jaar die hij nog dacht te leven bleken aanmerkelijk korter.
Ja triest, de opnames zullen vorig jaar zomer zijn gemaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 maart 2025 @ 21:57:50 #72
862 Arcee
Look closer
pi_217201479
quote:
5s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:30 schreef Arcee het volgende:
Wie is die voice over?
Dit vroeg ik me net weer af. :Y)

Paul Groot werd gezegd en door mijzelf bevestigd. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Arcee op 27-03-2025 23:12:09 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217201598
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Dinky toys. Ik heb er ook nog een stel.
Mijn broertje had Matchbox miniatuur autootjes, net een beetje goedkoper misschien ofso. Iig onverslijtbaar. Mijn kleinkinderen spelen er nu nog mee.
pi_217278873
Maarten wil meteen aan de koffie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 3 april 2025 @ 20:42:31 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217278921
Over mode.
Emma heeft een goed figuur en kan veel kleding aandoen, die haar goed staat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 3 april 2025 @ 20:50:56 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217279028
Oude nozems. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 3 april 2025 @ 20:57:22 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217279112
Die vreselijke roze kinderbeauty shop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217279166
Maarten bij een modeshow. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217279571
Wat een topaflevering weer: die gesprekken en de manier waarop ze telkens op elkaar reageren, elkaar uitlachen of corrigeren. Ik geniet echt van elke scene. Het leukst vind ik misschien wel de gelijkwaardigheid. Er lijkt geen enkele barrière te zijn. Ze voelen zich beiden vrij om tegen elkaar te zeggen wat ze willen. Ik zie hier trouwens niet de opa-kleindochtervergelijking die soms wordt gemaakt. Ja, alleen qua leeftijd, maar verder vind ik het meer vrienden die op een relaxte manier de generatieverschillen aan het beschouwen zijn zonder dat de een de ander spaart of afzeikt. En aan het eind zeggen ze allebei Ajuu :D
pi_217281272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Bladergroen het volgende:
Wat een topaflevering weer: die gesprekken en de manier waarop ze telkens op elkaar reageren, elkaar uitlachen of corrigeren. Ik geniet echt van elke scene. Het leukst vind ik misschien wel de gelijkwaardigheid. Er lijkt geen enkele barrière te zijn. Ze voelen zich beiden vrij om tegen elkaar te zeggen wat ze willen. Ik zie hier trouwens niet de opa-kleindochtervergelijking die soms wordt gemaakt. Ja, alleen qua leeftijd, maar verder vind ik het meer vrienden die op een relaxte manier de generatieverschillen aan het beschouwen zijn zonder dat de een de ander spaart of afzeikt. En aan het eind zeggen ze allebei Ajuu :D
Eens hoor, het is een aparte verhouding met die twee, geen vader-dochter toestand, maar meer nieuwsgierigheid. Wat ze samen hebben is de humor en het voortdurende relativisme. Maarten wil dolgraag bij de tijd blijven, maar moppert over vergane glorie, Wortelboer het tegenovergestelde, hunkert naar ouderwetse waarden. Hele leuke serie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 april 2025 @ 10:50:17 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_217283302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 00:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eens hoor, het is een aparte verhouding met die twee, geen vader-dochter toestand, maar meer nieuwsgierigheid. Wat ze samen hebben is de humor en het voortdurende relativisme. Maarten wil dolgraag bij de tijd blijven, maar moppert over vergane glorie, Wortelboer het tegenovergestelde, hunkert naar ouderwetse waarden. Hele leuke serie.
Toch eens (terug)kijken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 april 2025 @ 20:51:47 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217336424
Leuk om zijn kinderen eens te zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217336765
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:51 schreef golfer het volgende:
Leuk om zijn kinderen eens te zien.
Ja echt heel leuk! Ze kwamen helaas niet al te uitgebreid aan het woord trouwens.
Ik word met elke aflevering groter fan.
Emma is toch spot on in het aanstippen van Maartens eigenaardigheden. Ze leek me altijd een aansteller, maar daar moet ik van terugkomen. Ze is slim, scherp en naar mijn indruk geheel zichzelf. Plus een goed gevoel voor humor.
pi_217336840
Ik zit eerst de aflevering van vorige week nog even te kijken.
Zittend op een bankje bij het tankstation met al die foto filters vond ik wel humor :D
Gewoon een leuke chemie tussen die twee ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2025 @ 22:54:45 #85
862 Arcee
Look closer
pi_217337506
Zijn zoon lijkt op Vincent en zijn dochter op Sis.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 10 april 2025 @ 23:18:41 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217337694
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2025 22:54 schreef Arcee het volgende:
Zijn zoon lijkt op Vincent en zijn dochter op Sis.
Inderdaad. Dochter lijkt ook op de moeder van Maarten
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2025 @ 12:49:47 #87
862 Arcee
Look closer
pi_217348264
Wortelboer ontvangt 86.000 bruto per jaar voor haar tv-werkzaamheden. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217348409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 12:49 schreef Arcee het volgende:
Wortelboer ontvangt 86.000 bruto per jaar voor haar tv-werkzaamheden. :Y)
Nice. Ik gun het haar wel. Wat zou Van Rossem krijgen?
  donderdag 17 april 2025 @ 20:30:22 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217396076
Vandaag gaat het over vrije tijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 april 2025 @ 20:33:34 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217396115
Hobby trein club in Haarlem. _O_
Emma lacht zich helemaal rot.

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 17-04-2025 20:39:09 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217396189
Van Rossem met de Gandalf hoed. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 17 april 2025 @ 20:43:46 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217396230
Maarten met die hoed op als Gandalf. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 april 2025 @ 21:01:10 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217396469
Wortelboer wel een irritant meisje, maar past wel heel goed bij dit programma.
pi_217396635
Weer genoten hoor. En die hoed ja. Dat Maarten zich uberhaupt door haar heeft laten overhalen om dat ding op te zetten zegt wel iets over hun verstandhouding, dat zal niet iedereen lukken vermoed ik.
  donderdag 17 april 2025 @ 23:15:41 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217398063
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef Kreator het volgende:
Wortelboer wel een irritant meisje, maar past wel heel goed bij dit programma.
Ze stelt echt hele goede vragen.
Mijn respect voor haar neemt toe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459322
100 euro voor een pannenkoek.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217459368
Boomers met camera recht in het gezicht van Maarten en Emma. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 april 2025 @ 20:42:32 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459373
Special over eten. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459388
Eten verbrand. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 april 2025 @ 20:44:50 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:37 schreef Felagund het volgende:
100 euro voor een pannenkoek.
Belachelijke namen en prijzen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459433
Valt me op dat het maarten gedeelte volledig verdwenen is, in het vorige seizoen moest emma zich nog verdiepen in de jaren 50 van maarten.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 24 april 2025 @ 20:51:12 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459448
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:44 schreef golfer het volgende:


Belachelijke namen en prijzen.
Gevonden: https://moakpancakes.nl/pages/menu
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:49 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat het maarten gedeelte volledig verdwenen is, in het vorige seizoen moest emma zich nog verdiepen in de jaren 50 van maarten.
Nu toch ook? Ging nu over de eerste keer afhalen door Maarten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 april 2025 @ 20:55:56 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:42 schreef Felagund het volgende:
Boomers met camera recht in het gezicht van Maarten en Emma. :D
Kruipend over de grond. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 april 2025 @ 21:04:02 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459609
Daar is Maarten altijd gek op: mensen die zijn naam verkeerd schrijven.

_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459630
quote:
81s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:04 schreef golfer het volgende:
Daar is Maarten altijd gek op: mensen die zijn naam verkeerd schrijven.
[ link | afbeelding ]
_O-
Ze hadden ook venkel op het menu staan, zo vergeten is dat niet toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 april 2025 @ 21:05:51 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217459634
Fantastische aflevering wel. Begin dit duo steeds meer te waarderen.

Die chefkok stond er ook wel gezellig bij.
  donderdag 24 april 2025 @ 21:08:11 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459659
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef Kreator het volgende:
Fantastische aflevering wel. Begin dit duo steeds meer te waarderen.

Ik ga Emma steeds leuker vinden.
Ze heeft ook zo'n aanstekelijke lach.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217459691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:


Ze hadden ook venkel op het menu staan, zo vergeten is dat niet toch?
Ligt eraan hoelang je die venkel al kwijt bent.
Hihaho :D
  donderdag 24 april 2025 @ 21:13:34 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459743
Joris Bijdendijk. Het Rijks. Goede tent. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 24-04-2025 21:22:55 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 april 2025 @ 21:18:18 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459811
Emma: zwezerik is een tijdelijk orgaan. Net zoals de placenta. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 april 2025 @ 21:20:36 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217459833
Tiktok rijen. Ze zijn niet goed snik. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 april 2025 @ 10:46:50 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217498397
Heel veel deleted items zijn te vinden via
Bekijk deze YouTube-video
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:36:33 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217508209
Vanavond de laatste:

De slotaflevering van Wortelboer en Van Rossem gaat over roem. Emma en Maarten flaneren op het Televizier-Ring Gala, gaan vloggen en behandelen ook de negatieve kant van roem: de harde realiteit van de onlinehaat die beiden moeten incasseren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:46:25 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217511321
Dat pak van die fotografe. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:48:51 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217511349
Oude beelden van Maarten. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:05:38 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217511524
Leuk dat Rockmuseum. Allemaal jeugdsentiment voor mij en acadabra voor Emma.
Met Tineke. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:12:38 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217511595
Cursus sociale media voor influensers. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217511734
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:12 schreef golfer het volgende:
Cursus sociale media voor influensers. _O-
Ja dat was echt tenenkrommend _O-
  donderdag 9 april 2026 @ 15:30:55 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220540792
Emma Wortelboer en Maarten van Rossem onderzoeken de verschillen tussen hun generaties, in een nieuw seizoen van Wortelboer en Van Rossem.



In de aftrap duiken de 29-jarige presentatrice en de 82-jarige historicus in de drang naar het kopen van nieuwe spullen. Als twintiger in de jaren 60 maakte Van Rossem de opkomst van de consumptiemaatschappij mee. Steeds meer mensen kochten een televisie, waarop in 1967 voor het eerst reclame te zien was.

Dit zesdelige derde seizoen van Wortelboer en Van Rossem is ook het laatste seizoen. Vanwege bezuinigingen bij de NPO stopt het programma. “Ik betreur het enorm, maar het verbaast me niet', vertelde Van Rossem in gesprek met het ANP. “Het heeft natuurlijk politieke redenen. Nederland koerst een andere kant op en dat is geen goede kant.”

Vanavond op NPO 3 om 20:25
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220543521
Typisch boomergesprek met Maarten, hij houdt zijn gezicht heel dichtbij de camera.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 9 april 2026 @ 20:35:27 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220543583
Loodzware laserprinter... _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220543595
Dat aanrecht hadden mijn ouders ook vroeger.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 9 april 2026 @ 20:41:17 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220543630
Die nostalgische inrichting van die mensen. ^O^
Herkenbaar uit mijn jeugd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220543675
Jomanda is ook aanwezig in het repair cafe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220543703
Kapotte kabel. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220543733
Potloodventer Maarten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 9 april 2026 @ 21:06:35 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220543840
In stilte bekijken. Maarten houdt geen moment z'n mond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220543897
Blijft toch fijne slow tv *O* Emma en Maarten een mooie combi :7
Jammer dat dit seizoen de laatste is ;(
pi_220544109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jomanda is ook aanwezig in het repair cafe.
Haha dat zei ik ook :P
Jezus wat is Maarten oud zeg
  donderdag 9 april 2026 @ 21:59:36 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220544200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:45 schreef Magica het volgende:


Jezus wat is Maarten oud zeg
82.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220547177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
Blijft toch fijne slow tv *O* Emma en Maarten een mooie combi :7
Jammer dat dit seizoen de laatste is ;(
Vind het ook jammer, die 2 kunnen erg goed met elkaar en begrijpen elkaar prima. Altijd vrolijk en zelfs Maarten kan vaak zijn lach niet onderdrukken. Jammer dat het alweer afgelopen is, kijk graag naar die 2. Lag in een deuk om die laserprinter. Alleen kabeltje-stekker maar stuk en dat kreng voor niks meegebracht. Helemaal van de zolder gehaald voor Jan Doedel. Nee, leuk stel zo samen. ^O^
En die heerlijk simpele inrichting van dat stel dat alleen maar jaren-60 spullen in huis heeft. Maarten nog even vertellen dat zijn moeder zijn zus had vastgespeld aan de luier, heerlijke humor. _O-
pi_220556798
Waarom doet zo'n oude man hieraan mee? Ik heb mijn vermoedens, maar spreek ze niet uit.
pi_220559342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waarom doet zo'n oude man hieraan mee? Ik heb mijn vermoedens, maar spreek ze niet uit.
Beter je mond houden dan.
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:04:46 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220559464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:48 schreef Firuze60 het volgende:


Beter je mond houden dan.
Don't feed the troll.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220586072
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waarom doet zo'n oude man hieraan mee? Ik heb mijn vermoedens, maar spreek ze niet uit.
Gewoon omdat hij veel te vertellen heeft. :{
  donderdag 16 april 2026 @ 16:43:00 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220593913
Vanavond:

Historicus Maarten van Rossem en presentatrice Emma Wortelboer onderzoeken in Wortelboer en van Rossem hoe de relatie tussen mens en dier gedurende de afgelopen decennia veranderde. Het duo bezoekt daarbij een viering van dierendag in Rotterdam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 april 2026 @ 20:39:21 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220595526
Loes Luca in die kerk waar de dieren gezegend worden. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220595584
Marcel die ook niet weet hoe die filters werken op de telefoon :D
  donderdag 16 april 2026 @ 20:55:48 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220595679
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Marcel die ook niet weet hoe die filters werken op de telefoon :D
Marcel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze donderdag 16 april 2026 @ 20:58:05 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220595703
Oh helemaal gemist dat dit weer was begonnen. :o
Your beauty never ever scared me.
pi_220595717
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:55 schreef golfer het volgende:

[..]
Marcel?
Marcel van Rossum. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 16 april 2026 @ 21:03:26 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220595748
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:00 schreef Felagund het volgende:


Marcel van Rossum. :+
Van Rossum is al sinds de middeleeuwen dood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220595778
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:03 schreef golfer het volgende:

[..]
Van Rossum is al sinds de middeleeuwen dood.


Zag hem recent nog op tv. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220595799
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:55 schreef golfer het volgende:

[..]
Marcel?
Maarten :@
  donderdag 16 april 2026 @ 21:12:07 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220595813
Emma heeft zo'n aanstekelijke lach. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 16-04-2026 21:21:45 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220595816
Een mount everest van waanzin :D
pi_220595898
Altijd leuk om die crew te zien stoeien met Maarten's apparatuur :7
pi_220596166
Heerlijke combi, die twee, echt wel jammer dat het programma stopt. Maar je ziet wel dat Maarten toch fysiek steeds meer moeite heeft om achter Emma aan te hobbelen.
pi_220625897
Weet niet waar ik met deze vraag terecht kan, dus dan maar even hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik weet zelf niet hoe ik een programma-spel hier kan plaatsen. Wie wil dit voor mij doen? :?
Op SBS 6 elke week ´Bicycle race´, een soort van wedstrijd met diverse koppels (BN-ers) die een reis door India maken met de racefiets en onderweg diverse opdrachten krijgen waarmee geld te verdienen is. 1Ste aflevering gisteren geweest en was erg leuk om te kijken. Wie kan dit ergens plaatsen? Alvast dank. _O_
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:40:50 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef Chea49 het volgende:
Weet niet waar ik met deze vraag terecht kan, dus dan maar even hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik weet zelf niet hoe ik een programma-spel hier kan plaatsen. Wie wil dit voor mij doen? :?
Op SBS 6 elke week ´Bicycle race´, een soort van wedstrijd met diverse koppels (BN-ers) die een reis door India maken met de racefiets en onderweg diverse opdrachten krijgen waarmee geld te verdienen is. 1Ste aflevering gisteren geweest en was erg leuk om te kijken. Wie kan dit ergens plaatsen? Alvast dank. _O_
In entertainment, spellen & talentenjachten https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/157
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220626998
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:40 schreef golfer het volgende:

[..]
In entertainment, spellen & talentenjachten https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/157
Kleine moeite om zo'n topic even te plaatsen, heb het programma zelf nog nooit gezien.
  dinsdag 21 april 2026 @ 16:31:00 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220627353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:14 schreef Firuze60 het volgende:

Kleine moeite om zo'n topic even te plaatsen, heb het programma zelf nog nooit gezien.
Waarom zou ik een topic openen over een programma op de campingzender waar ik zelf niet naar kijk?
Maar ik zie dat jij het al wel gedaan hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 14:55:14 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220639614
Vanavond:

Republikein Maarten van Rossem en koningshuisfan Emma Wortelboer gaan samen naar Prinsjesdag in Wortelboer en Van Rossem. De professor in ruste was er nooit eerder. Wat vindt hij van het hele gebeuren en heeft hij een mening over de hoedjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220639706
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarom zou ik een topic openen over een programma op de campingzender waar ik zelf niet naar kijk?
Maar ik zie dat jij het al wel gedaan hebt.
Er zijn gelukkig altijd wel mensen die een ander uit de brand willen helpen. ^O^
  donderdag 23 april 2026 @ 20:37:27 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220641711
Maarten met veel tegenzin naar een wedstrijd van Nederland in de Arena. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 20:46:41 #158
2651 svann
night-hawk
pi_220641776
Hij heeft het toch maar een helft volgehouden in de skybox.
Moet er niet aan denken ergens halverwege te zitten in die massa.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220641839
Wat een linkse vaderlandhatende trol die Emma.
"Ik heb nu wel die vlaggetjes op mijn wangen maar nu ben ik dus voor alles wat Nederland heeft gedaan in de geschiedenis oh nee!!"
"Ik zie alleen maar witte mensen hier bij het NL elftal, waarom voelen veel mensen zich niet thuis bij Oranje?"
Komt ze aan met Frans Halsema. Normale meiden van haar leeftijd luisteren naar Taylor Swift.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:06:00 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220641933
"Wachtmeesters waren niet de slimste." _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:46:44 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220646901
ff tvp .. zag het gisteren voor het eerst ... vond het wel vermakelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:41:57 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220649783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef svann het volgende:
Hij heeft het toch maar een helft volgehouden in de skybox.
Moet er niet aan denken ergens halverwege te zitten in die massa.
Vind de Arena sowieso niks. Te steil.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:57:49 #163
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220652923
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Vind de Arena sowieso niks. Te steil.
Voordeel van te stijl is, dat je niet tegen de achterhoofden van de mensen voor je hoeft te kijken.
Leuk programma, maar krijgt door de bezuinigingen van de publieke omroep geen vervolg.
Programma's sneuvelen, en die overvloed aan directeurtjes blijven gewoon zitten.
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:59:13 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220652933
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220652993
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef chufi het volgende:
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Geestelijk niet, lichamelijk wel, een uurtje in een stoel kan ie wel uithouden, maar je ziet hem steeds meer moeite krijgen met lopen en staan.
pi_220653178
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geestelijk niet, lichamelijk wel, een uurtje in een stoel kan ie wel uithouden, maar je ziet hem steeds meer moeite krijgen met lopen en staan.
Er komt ook nog een serie op tv met Maarten en Philip Freriks reizend door Europa met de trein.
Denk dat er geen nieuwe serie meer met zijn broer komt.
pi_220653190
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:34 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Er komt ook nog een serie op tv met Maarten en Philip Freriks reizend door Europa met de trein.
Denk dat er geen nieuwe serie meer met zijn broer komt.
Dat denk ik ook niet, in de trein kunnen ze wel lekker zitten.. :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:50:33 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220653282
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef chufi het volgende:
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Van Rossem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:55:24 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220653310
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Van Rossem.
ah ok ,, had ooit een collega met die andere naam :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220653524
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:55 schreef chufi het volgende:

[..]
ah ok ,, had ooit een collega met die andere naam :+
Ja, je hebt butweters en betweters.. O-)
pi_220668678
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Van Rossem.
Zelfs bij Teletekst weten ze het niet:
Pauw en De Wit:
quote:
* Maarten van Rossum over Koningsdag en
de gestegen populariteit van de
monarchie.
Er zit toch echt Van Rossem aan tafel
  donderdag 30 april 2026 @ 14:38:02 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683438
Vanavond:

Emma Wortelboer en Maarten van Rossem buigen zich over misschien wel het onvermijdelijkste onderwerp dat er is: de dood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220685767
Necrologie wensen. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 30 april 2026 @ 21:33:14 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220685959
Maarten die op de crematie-oven leunt.
Alvast voorverwarmen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:34:42 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220685977
Leuke man die hen die rondleiding op Westerveld gaf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:24 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686045
Paddenstoelenkisten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:47:56 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686092
Uitvaartshoppen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220686855
dit was weer een ouderwetsch mooie aflevering :Y
...
pi_220702901
Inderdaad weer een zeer informatieve en grappige uitzending. *O*
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:48:34 #180
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220739097
Dan loopt ze weer met krukken, en vervolgens zonder binnen elke uitzending.
Worden de onderwerpen gewoon door elkaar gehusseld gedurende een seizoen?

[ Bericht 4% gewijzigd door spapaars op 07-05-2026 20:54:17 ]
pi_220740107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
Dan loopt ze weer met krukken, en vervolgens zonder binnen elke uitzending.
Worden de onderwerpen gewoon door elkaar gehusseld gedurende een seizoen?
Tuurlijk meeste programmas worden niet chronologisch opgenomen.

Zeker als je bepaalde afspraken hebt die op een bepaalde dag moeten.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:14:47 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220790746
Vanavond:
Emma Wortelboer en Maarten van Rossem ontdekken hoe de kijk op gender in een halve eeuw compleet op zijn kop is gezet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:35:03 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220793940
Emma heeft een spiraaltje in haar oor als hanger.
Ze is namelijk zwanger. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:55:45 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794147
Emma ligt weer helemaal in een deuk om Maarten. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:12:15 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794404
Dolle mina Maarten. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:24:51 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794695
Dit was helaas alweer de laatste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220797330
Er bestond in de jeugd van Maarten nog de zedelijkheidswet. Stiekem houdt Maarten ook wel van tradwives. Nog even en die wet komt weer terug.. O-)

Maria :D

De mannencirkel waar het gevoel wordt beredeneerd.. _O-

[ Bericht 19% gewijzigd door Firuze60 op 15-05-2026 01:47:38 ]
pi_220800433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 01:19 schreef Firuze60 het volgende:

De mannencirkel waar het gevoel wordt beredeneerd.. _O-
Ze willen meer bij hun gevoel komen
Het IJsje van Maarten als metafoor :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juni 2026 @ 19:54:24 #189
862 Arcee
Look closer
pi_220996517
Ik kijk dit graag. Afgelopen reeks was ook weer top. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')