Gevonden: https://moakpancakes.nl/pages/menuquote:
Nu toch ook? Ging nu over de eerste keer afhalen door Maarten.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:49 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat het maarten gedeelte volledig verdwenen is, in het vorige seizoen moest emma zich nog verdiepen in de jaren 50 van maarten.
Kruipend over de grond.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:42 schreef Felagund het volgende:
Boomers met camera recht in het gezicht van Maarten en Emma.
Ze hadden ook venkel op het menu staan, zo vergeten is dat niet toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:04 schreef golfer het volgende:
Daar is Maarten altijd gek op: mensen die zijn naam verkeerd schrijven.
[ link | afbeelding ]
Ik ga Emma steeds leuker vinden.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef Kreator het volgende:
Fantastische aflevering wel. Begin dit duo steeds meer te waarderen.
Ligt eraan hoelang je die venkel al kwijt bent.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook venkel op het menu staan, zo vergeten is dat niet toch?
Alles in het Engels, waanzin. En idioot eten.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevonden: https://moakpancakes.nl/pages/menu
Haha dat zei ik ookquote:Op donderdag 9 april 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jomanda is ook aanwezig in het repair cafe.
82.quote:
Vind het ook jammer, die 2 kunnen erg goed met elkaar en begrijpen elkaar prima. Altijd vrolijk en zelfs Maarten kan vaak zijn lach niet onderdrukken. Jammer dat het alweer afgelopen is, kijk graag naar die 2. Lag in een deuk om die laserprinter. Alleen kabeltje-stekker maar stuk en dat kreng voor niks meegebracht. Helemaal van de zolder gehaald voor Jan Doedel. Nee, leuk stel zo samen.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
Blijft toch fijne slow tvEmma en Maarten een mooie combi
![]()
Jammer dat dit seizoen de laatste is
Beter je mond houden dan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waarom doet zo'n oude man hieraan mee? Ik heb mijn vermoedens, maar spreek ze niet uit.
Don't feed the troll.quote:
Gewoon omdat hij veel te vertellen heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waarom doet zo'n oude man hieraan mee? Ik heb mijn vermoedens, maar spreek ze niet uit.
Marcel?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Marcel die ook niet weet hoe die filters werken op de telefoon
Marcel van Rossum.quote:
Van Rossum is al sinds de middeleeuwen dood.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Rossum is al sinds de middeleeuwen dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |