abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220625897
Weet niet waar ik met deze vraag terecht kan, dus dan maar even hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik weet zelf niet hoe ik een programma-spel hier kan plaatsen. Wie wil dit voor mij doen? :?
Op SBS 6 elke week ´Bicycle race´, een soort van wedstrijd met diverse koppels (BN-ers) die een reis door India maken met de racefiets en onderweg diverse opdrachten krijgen waarmee geld te verdienen is. 1Ste aflevering gisteren geweest en was erg leuk om te kijken. Wie kan dit ergens plaatsen? Alvast dank. _O_
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:40:50 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef Chea49 het volgende:
Weet niet waar ik met deze vraag terecht kan, dus dan maar even hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik weet zelf niet hoe ik een programma-spel hier kan plaatsen. Wie wil dit voor mij doen? :?
Op SBS 6 elke week ´Bicycle race´, een soort van wedstrijd met diverse koppels (BN-ers) die een reis door India maken met de racefiets en onderweg diverse opdrachten krijgen waarmee geld te verdienen is. 1Ste aflevering gisteren geweest en was erg leuk om te kijken. Wie kan dit ergens plaatsen? Alvast dank. _O_
In entertainment, spellen & talentenjachten https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/157
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220626998
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:40 schreef golfer het volgende:

[..]
In entertainment, spellen & talentenjachten https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/157
Kleine moeite om zo'n topic even te plaatsen, heb het programma zelf nog nooit gezien.
  dinsdag 21 april 2026 @ 16:31:00 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220627353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:14 schreef Firuze60 het volgende:

Kleine moeite om zo'n topic even te plaatsen, heb het programma zelf nog nooit gezien.
Waarom zou ik een topic openen over een programma op de campingzender waar ik zelf niet naar kijk?
Maar ik zie dat jij het al wel gedaan hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 14:55:14 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220639614
Vanavond:

Republikein Maarten van Rossem en koningshuisfan Emma Wortelboer gaan samen naar Prinsjesdag in Wortelboer en Van Rossem. De professor in ruste was er nooit eerder. Wat vindt hij van het hele gebeuren en heeft hij een mening over de hoedjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220639706
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarom zou ik een topic openen over een programma op de campingzender waar ik zelf niet naar kijk?
Maar ik zie dat jij het al wel gedaan hebt.
Er zijn gelukkig altijd wel mensen die een ander uit de brand willen helpen. ^O^
  donderdag 23 april 2026 @ 20:37:27 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220641711
Maarten met veel tegenzin naar een wedstrijd van Nederland in de Arena. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 20:46:41 #158
2651 svann
night-hawk
pi_220641776
Hij heeft het toch maar een helft volgehouden in de skybox.
Moet er niet aan denken ergens halverwege te zitten in die massa.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220641839
Wat een linkse vaderlandhatende trol die Emma.
"Ik heb nu wel die vlaggetjes op mijn wangen maar nu ben ik dus voor alles wat Nederland heeft gedaan in de geschiedenis oh nee!!"
"Ik zie alleen maar witte mensen hier bij het NL elftal, waarom voelen veel mensen zich niet thuis bij Oranje?"
Komt ze aan met Frans Halsema. Normale meiden van haar leeftijd luisteren naar Taylor Swift.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:06:00 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220641933
"Wachtmeesters waren niet de slimste." _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:46:44 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220646901
ff tvp .. zag het gisteren voor het eerst ... vond het wel vermakelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:41:57 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220649783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef svann het volgende:
Hij heeft het toch maar een helft volgehouden in de skybox.
Moet er niet aan denken ergens halverwege te zitten in die massa.
Vind de Arena sowieso niks. Te steil.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:57:49 #163
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220652923
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Vind de Arena sowieso niks. Te steil.
Voordeel van te stijl is, dat je niet tegen de achterhoofden van de mensen voor je hoeft te kijken.
Leuk programma, maar krijgt door de bezuinigingen van de publieke omroep geen vervolg.
Programma's sneuvelen, en die overvloed aan directeurtjes blijven gewoon zitten.
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:59:13 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220652933
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220652993
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef chufi het volgende:
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Geestelijk niet, lichamelijk wel, een uurtje in een stoel kan ie wel uithouden, maar je ziet hem steeds meer moeite krijgen met lopen en staan.
pi_220653178
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geestelijk niet, lichamelijk wel, een uurtje in een stoel kan ie wel uithouden, maar je ziet hem steeds meer moeite krijgen met lopen en staan.
Er komt ook nog een serie op tv met Maarten en Philip Freriks reizend door Europa met de trein.
Denk dat er geen nieuwe serie meer met zijn broer komt.
pi_220653190
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:34 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Er komt ook nog een serie op tv met Maarten en Philip Freriks reizend door Europa met de trein.
Denk dat er geen nieuwe serie meer met zijn broer komt.
Dat denk ik ook niet, in de trein kunnen ze wel lekker zitten.. :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:50:33 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220653282
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef chufi het volgende:
Denk dat van Rossum misschien ook wat te oud wordt ..
Van Rossem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:55:24 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220653310
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Van Rossem.
ah ok ,, had ooit een collega met die andere naam :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220653524
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:55 schreef chufi het volgende:

[..]
ah ok ,, had ooit een collega met die andere naam :+
Ja, je hebt butweters en betweters.. O-)
pi_220668678
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Van Rossem.
Zelfs bij Teletekst weten ze het niet:
Pauw en De Wit:
quote:
* Maarten van Rossum over Koningsdag en
de gestegen populariteit van de
monarchie.
Er zit toch echt Van Rossem aan tafel
  donderdag 30 april 2026 @ 14:38:02 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683438
Vanavond:

Emma Wortelboer en Maarten van Rossem buigen zich over misschien wel het onvermijdelijkste onderwerp dat er is: de dood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220685767
Necrologie wensen. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 30 april 2026 @ 21:33:14 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220685959
Maarten die op de crematie-oven leunt.
Alvast voorverwarmen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:34:42 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220685977
Leuke man die hen die rondleiding op Westerveld gaf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:24 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686045
Paddenstoelenkisten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 21:47:56 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220686092
Uitvaartshoppen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220686855
dit was weer een ouderwetsch mooie aflevering :Y
...
pi_220702901
Inderdaad weer een zeer informatieve en grappige uitzending. *O*
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:48:34 #180
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220739097
Dan loopt ze weer met krukken, en vervolgens zonder binnen elke uitzending.
Worden de onderwerpen gewoon door elkaar gehusseld gedurende een seizoen?

[ Bericht 4% gewijzigd door spapaars op 07-05-2026 20:54:17 ]
pi_220740107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
Dan loopt ze weer met krukken, en vervolgens zonder binnen elke uitzending.
Worden de onderwerpen gewoon door elkaar gehusseld gedurende een seizoen?
Tuurlijk meeste programmas worden niet chronologisch opgenomen.

Zeker als je bepaalde afspraken hebt die op een bepaalde dag moeten.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:14:47 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220790746
Vanavond:
Emma Wortelboer en Maarten van Rossem ontdekken hoe de kijk op gender in een halve eeuw compleet op zijn kop is gezet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:35:03 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220793940
Emma heeft een spiraaltje in haar oor als hanger.
Ze is namelijk zwanger. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:55:45 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794147
Emma ligt weer helemaal in een deuk om Maarten. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:12:15 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794404
Dolle mina Maarten. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:24:51 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220794695
Dit was helaas alweer de laatste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220797330
Er bestond in de jeugd van Maarten nog de zedelijkheidswet. Stiekem houdt Maarten ook wel van tradwives. Nog even en die wet komt weer terug.. O-)

Maria :D

De mannencirkel waar het gevoel wordt beredeneerd.. _O-

[ Bericht 19% gewijzigd door Firuze60 op 15-05-2026 01:47:38 ]
pi_220800433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 01:19 schreef Firuze60 het volgende:

De mannencirkel waar het gevoel wordt beredeneerd.. _O-
Ze willen meer bij hun gevoel komen
Het IJsje van Maarten als metafoor :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juni 2026 @ 19:54:24 #189
862 Arcee
Look closer
pi_220996517
Ik kijk dit graag. Afgelopen reeks was ook weer top. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')