Nee. Da's het lastige. De vorige ronde in deze wijk was een kavel bemachtigen best te doen, sommigen zijn nog best een tijdje te koop geweest. Maar dat waren dan wel die die bijna onder de hoogspanning liggen. Dat willen wij niet, dus het is nog even afwachten hoe de kavels gaan zijn ook qua oppervlakte en prijs. Groot is leuk, maar ook duur. En soms levert het niet heel veel extra leefruimte op... We zullen zien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:47 schreef amaranta het volgende:
Kun je inschatten hoeveel animo er is voor de kavels? @:Tink89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr de weekboodschappen zijn binnen, ik kreeg een berichtje van een ouder van een leerling dat hij enorm omhoog is gegaan sinds ik hem begeleid en ik heb vandaag de tuin bijgewerkt toen het droog was.
Dus wat klaag ik dan.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:56 schreef Hupje het volgende:
*klaag*Ook als iets ogenschijnlijk goed lijkt te gaan, kan je je opgebrand voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr de weekboodschappen zijn binnen, ik kreeg een berichtje van een ouder van een leerling dat hij enorm omhoog is gegaan sinds ik hem begeleid en ik heb vandaag de tuin bijgewerkt toen het droog was.
Dus wat klaag ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:04 schreef exode het volgende:
Quoi, ik kan me voorstellen dat je er door gaat piekeren. Stomme vraag, maar zijn ze dan extra voorzichtig bij jou?
Maar dat hoort bij de school waar jullie voor gekozen hebben. Dat wordt echt niet op elke school gezongenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:09 schreef Quoi het volgende:
* N.a.v. zo'n hemeltergend liedje van Elly & Rikkert, dat ze elke dag op school zingen, met een stukje erin over Israël en het beloofde land, incl. shalom, shalomDat én het Jeugdjournaal roepen natuurlijk vragen op JUF!
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:56 schreef Hupje het volgende:
*klaag*Herkenbaar. Trek op tijd aan de bel. Ik zat daarnet bij de huisarts en ik mag door naar de poh. Over 4 weken kan ik terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr de weekboodschappen zijn binnen, ik kreeg een berichtje van een ouder van een leerling dat hij enorm omhoog is gegaan sinds ik hem begeleid en ik heb vandaag de tuin bijgewerkt toen het droog was.
Dus wat klaag ik dan.![]()
Zeker waar. Het is alleen een licht Christelijke school en het is voor het eerst dat de inhoud van een liedje samen met de actualiteit vragen oproept. Normaal zijn ze altijd wel van de context uitleggen en komen alle invalshoeken aan bod. Dit zegt ook wel iets over het diepgewortelde conflict, denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat hoort bij de school waar jullie voor gekozen hebben. Dat wordt echt niet op elke school gezongen
Jaja, check! En dan ineens: weet je wel dat Jezus leeft? in datzelfde refrein. Die blijft idd lekker hangenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:52 schreef Hupje het volgende:
Mijn favoriet van toen ik op een pc-school werkte is 'weet je dat de lente komt'Die blijft ook zo lekker in je hoofd hangen.
Ik pas op mezelf, maar kan er weinig aan doen. De grootste stressfactor ligt namelijk bij een anderen daar heb ik weinig invloed op.
@:Bottoms_up Wat fijn, ál over 4 wekenBen je die drempel over gegaan, heb je er nog niks aan.
![]()
Wij zingen/neuriën die in hele noten voor Pukje als ze moet slapen. Hij herhaalt zo lekker namelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:
Ik heb B en Juul al een hoop Christelijke liedjes horen zingen thuis maar nog nooit over Israel bedenk ik me. Juul zingt 100x per dag:
Is je deur nog op slot?
is je deur nog op slot?
Ik vergat dus gewoon het hoogtepunt van dit nummer KRR KRR
doe ‘m open voor God
want de Heer wil bij je wonen
En dan ben je nooit meer alleen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:
Ik heb B en Juul al een hoop Christelijke liedjes horen zingen thuis maar nog nooit over Israel bedenk ik me. Juul zingt 100x per dag:
Is je deur nog op slot?
is je deur nog op slot?
Ik vergat dus gewoon het hoogtepunt van dit nummer KRR KRR
doe ‘m open voor God
want de Heer wil bij je wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |