quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:05 schreef Gitw het volgende:
[..]
Denk dat hun voorouders ook zo zaten te dansen voor de Duitsers.
Keuzes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:05 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kun je niet in de kroeg gaan zitten en dan op je telefoon dit volgen?
een hersenschudding een keerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geen letsel aan overgehouden. Ik Ik heb nu jonge familie die rugby spelen. Toch een ding.
niks mis meequote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit tijdstip naar een kroeg gaan midden in de week is toch enkel voorbehouden aan oude vrijsters of alcoholisten?²
En aan FOK! studerende studenten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit tijdstip naar een kroeg gaan midden in de week is toch enkel voorbehouden aan oude vrijsters of alcoholisten?²
quote:
quote:
De kroeg?quote:
Dat laatste was een inschatting neem ik aan? Het lijkt mij leuk. Schaatsen. hard. Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
een hersenschudding een keer
bij ijshockey vallen niet zo heel veel gewonden, wel een keer gezien dat iemand op iemand zijn teen is gaan staan ... helaas had hij zijn schaatsen al aan
gelukkig was het ziekenhuis aan de overkant van de weg en hebben ze het er gewoon weer aangezet, deed wel pijn geloof ik
internettenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste was een inschatting neem ik aan? Het lijkt mij leuk. Schaatsen. hard. Wat doe je nu dan?
Nou, ik heb lekker thuis even een dubbele whisky genoten en ga er nu eens een eind aan maken… eeh breien. Morgen met de kids naar de Efteling, dus vroeg op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Fun fact, gedurende Black September stuurde Syrie een tank kolonne om de Palestijnen die werden uitgemoord door Jordan te ontzetten. Jordan vroeg de VS en UK om hulp en die stuurde het verzoek weer door naar Israel die met fighterjets duikvluchten duidelijk maakte dat ze moesten terugkeren of gebombardeerd zouden worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef HiZ het volgende:
Haha Rania van Jordanië beschuldigt het westen van dubbele standaards. Ze denkt kennelijk dat niemand weet dat Jordanië in 1970 de PLO het land uit heeft geschopt (ethnic cleaning). Of dat als je een land wil zien waar Palestijnen als echte tweederangs burgers onder een apartheidsregime leven, je niet verder heeft te zoeken dan Jordanië.
Zonder steun van Israël zou haar man binnen de kortste keren geen koning meer zijn.
Met kinderen op een doordeweekse dag naar de Efteling gaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb lekker thuis even een dubbele whisky genoten en ga er nu eens een eind aan maken… eeh breien. Morgen met de kids naar de Efteling, dus vroeg op.
Met de kids naar Efteling. Doe maar duur! Tegenwoordig is dat een halve vakantie qua kosten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb lekker thuis even een dubbele whisky genoten en ga er nu eens een eind aan maken… eeh breien. Morgen met de kids naar de Efteling, dus vroeg op.
En je kijkt er naar uit?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo oud als qaradquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je bent echt al te oud nu? Beetje boksen nog op leeftijd?
have funquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar met zoveel boter op je hoofd kun je beter je mond houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:02 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Palestijnen er in hun land wonen? Echt heel veel.
Het zijn geschiedkundig gezien allemaal Palestijnen maar swa
Die gaat die mensen niet tegen de haren instrijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |