Ik kan het identificeren, voor 75% helft verstaan, voor 99% lezen en voor 10% spreken maar daar werken we aan.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NORMAAL LANGZAAM EN OPEENS BEN JE SNEL ALS IK EEN NINJA-EDIT MOET DOEN.
quote:
verrassend!quote:
Wellicht later zelfs verassendquote:
Ik vind dit een beetje gaan lijken op wat George R.R. Martin doet... Dat boek is er nog steeds niet.quote:
ja bepaalde partijen zijn supervervelendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een nieuw woord van de Fransen geleerd: islamo-leftist alliance. Past wel bij het stemgedrag van bepaalde partijen.
Ja, laten we hier nog eens bij stil gaan staan:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom mensen, weer ontopic aub. Deze materie is te serieus voor dit. Dank voor de medewerking. Ik ben volwassen.
Als precies deze situatie zich had voorgedaan met een raket uit Gaza, werd Isral er weer van beschuldigd onschuldige kinderen te bombarderen die zich schuild hielden in een kinderziekenhuis naast een school.quote:
Haha dommiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was echt snel
Als/dan fuck-off @:Rupibma
dat zeg ik al weken tegen jou en je blijft ook gewoon raar doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom mensen, weer ontopic aub. Deze materie is te serieus voor dit. Dank voor de medewerking. Ik ben volwassen.
Ik gun jullie absoluut jullie moment of toilethumor. Maar nu weer serieus aub.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik al weken tegen jou en je blijft ook gewoon raar doen
gun ons ook wat
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hierna wil ik Turks gaan doen omdat dat zo mooi is en ik een collega/vriendin beter wil kunnen pesten.
Dus misschien wat ouder maar ver van dimensie af. Maar je bent jonger dan je doet lijken. Je werkt nog met een collega. Wat ben jij van oorsprong dan? Je vindt andere dingen leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan het identificeren, voor 75% helft verstaan, voor 99% lezen en voor 10% spreken maar daar werken we aan.
Puur toeval dat ik daar ooit aan begonnen ben, hoewel mijn moeder misschien joods was maar dat is weer een heel jankverhaal vol intriges in een familie met eeuwen aan strafblad en de neiging tot fantaseren.
Hierna wil ik Turks gaan doen omdat dat zo mooi is en ik een collega/vriendin beter wil kunnen pesten.
Ik niet dus: rot opquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Schotland is dan ook een vreselijk eigenwijs land. Een beetje alsof heel Nederland uit GL-ers zou bestaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Is dit William Wallace die in hen doorleeft?
Even wat anders. Even los.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
misschien later, ik heb de hele jeugdopleiding van Zoetermeer Panters doorlopen, Chinees, doperwtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun jullie absoluut jullie moment of toilethumor. Maar nu weer serieus aub.
Het zijn wdb wel gekkies inderdaad; volledig doorgeslagen in de afhankelijkheidsretoriek. Vooral gezien de betrekkelijke non-verschillen. Er is meer in het (vrije) leven dan dat ene particuliere onderscheid, dat ooit was gemaakt. Cooler accent dan de ander of niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schotland is dan ook een vreselijk eigenwijs land. Een beetje alsof heel Nederland uit GL-ers zou bestaan.
Dat het als een onafhankelijk land zwaar in de tering zou komen nam een nipte minderheid ook maar voor lief.
Je ben Aziatisch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien later, ik heb de hele jeugdopleiding van Zoetermeer Panters doorlopen, Chinees, doperwt
nee dat nietquote:
Ontzettend mooi! Wat heerlijk. Van dit soort dingen word ik extra gelukkig. Je kunt echt merken dat er een kentering is in het narratief. Social media for the win. Fijn man.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Is dit William Wallace die in hen doorleeft?
Moest ik deze week ook al aan denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gaan lijken op wat George R.R. Martin doet... Dat boek is er nog steeds niet.
Hij meldde ook dat ze de datum niet delen. Dussss. polletje maken maarquote:
the fuckquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je hebt een opvang jeugd gehad?
Er worden daar rare dingen geroepen soms.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef sp3c het volgende:
als ze het in het voetbalstadion met je eens zijn weet je bijna zeker dat je fout zit
Kom je uit een gezin van moeilijk opvoedbare kinderen?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er worden daar rare dingen geroepen soms.
Hier niet gelukkigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je hebt een opvang jeugd gehad?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend mooi! Wat heerlijk. Van dit soort dingen word ik extra gelukkig. Je kunt echt merken dat er een kentering is in het narratief. Social media for the win. Fijn man.
Jij bent nog meer als het afvoerputje van het toilet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun jullie absoluut jullie moment of toilethumor. Maar nu weer serieus aub.
Zo kinkt het. "k heb de hele jeugdopleiding van Zoetermeer Panters doorlopen, Chinees, doperwt".quote:
ik bedoel maarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er worden daar rare dingen geroepen soms.
ik praat gewoon op zijn banshees, dan snapt hij me, duiden, karelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo kinkt het. "k heb de hele jeugdopleiding van Zoetermeer Panters doorlopen, Chinees, doperwt".
Nou… daar gaat mijn mentale beeld, hoppa, zo het raam uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
EN IK BEN OOK NOG OUDER ALS DAT QARRAD IS
je weet niet hoeveel ouderquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou… daar gaat mijn mentale beeld, hoppa, zo het raam uit.
nee iedereen bij ons is net zo geweldig als mijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom je uit een gezin van moeilijk opvoedbare kinderen?
Ach laat ook maar, dit is te offtopic. Of je moet Palestijn zijn?
Wat vindt ze eigenlijk van de situatie in Syri en Jemen? Of is ze daar ook liever stil over?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef HiZ het volgende:
Haha Rania van Jordani beschuldigt het westen van dubbele standaards. Ze denkt kennelijk dat niemand weet dat Jordani in 1970 de PLO het land uit heeft geschopt (ethnic cleaning). Of dat als je een land wil zien waar Palestijnen als echte tweederangs burgers onder een apartheidsregime leven, je niet verder heeft te zoeken dan Jordani.
Zonder steun van Isral zou haar man binnen de kortste keren geen koning meer zijn.
Dan zat ik toch mis. Ben ik blij dat ik het gewoon gevraagd heb anders bleef ik volharden in een verkeerde, zo blijkt, aanname. Dank voor zover. En ik zal je bijdragen zeker blijven waarderen. Sorry overigens, bleef nog hangen in de euforie van die Schotse voetbalsupporters die chearen voor de Palestijnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent nog meer als het afvoerputje van het toilet.
Ja ik zeg het maar gewoon. Niemand vindt jou leuk of iets bijdragen aan deze discussie.
Om op jouw eerdere post te antwoorden: ik heb weldegelijk een mening. Als je die nog niet doorhebt dan ben je blind.
Moet je ook niet doen aan de hand van voetbal zeker. Ajax? Tja. Maar je hebt wel iets van een traject doorlopen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik bedoel maar
niks mis mee verder hoor, ik vind het ook wel gezellig enzo hoor, beetje met zijn allen naar wat debielen die een bal proberen te verplaatsen schreeuwen enzo maar ik zou er mijn stemgedrag niet op aanpassen
en hoe zit het ook weer met die Palestijnen in Libanonquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat vindt ze eigenlijk van de situatie in Syri en Jemen? Of is ze daar ook liever stil over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |