of het systeem beoordeelde deze als niet zo gevaarlijk of lage prioriteit oidquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zijn de raketjes van the Iron Dome op.
Ik denk dat ze dat niet snel laten gebeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zijn de raketjes van the Iron Dome op.
LEKKER DUIDELIJK WEER DITquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet nog dat ik naar niemandsland, zal de naam niet noemen, ben gegaan met mijn mama.
Ohhh en niemand weet hier wat ofwel is. Volgens mij heb ik ooit een topic geopend over ofwel:@
Wat een gew-ouwel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet nog dat ik naar niemandsland, zal de naam niet noemen, ben gegaan met mijn mama.
Ohhh en niemand weet hier wat ouwel is. Volgens mij heb ik ooit een topic geopend over ouwel
als het nou zou beginnen dan konden we het daarover hebbenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Het grondoffensief van Israël is uitgesteld en dit draadje vervalt steeds meer in geneuzel. 🙂
Kweenie hoor maar ik las vandaag ergens dat er met grote spoed 300 raketten uit de VS moeten komen, de enige 300 die de Amerikanen hebben voor een testopstelling geleend van het IDF.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet snel laten gebeuren.
Oud genoeg om me soms flink dom te voelen en een kind aan zijn mouw te trekken om me uit te leggen hoe ik iets gedaan krijg van een machinequote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan nog net typen en toch kom je terug! Wat is oud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totaal niet gelezenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
IK HEB HET BERICHT AL AANGEPAST.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oud genoeg om me soms flink dom te voelen en een kind aan zijn mouw te trekken om me uit te leggen hoe ik iets gedaan krijg van een machineholy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oud genoeg om me soms flink dom te voelen en een kind aan zijn mouw te trekken om me uit te leggen hoe ik iets gedaan krijg van een machineBen je net hier terug weer dan? Je typt normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je verstaat Hebreeuws.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef Qarrad het volgende:
Nu op deze stream beeld van soldaten met onderschrift "Gaza" maar volgens mij klopt dat niet. Ze spreken Hebreeuws tegen de omstanders.
Edit: Nu staat er Rishon le Tsion bij inderdaad
DIE LEEST GEWOON HEEL LANGZAAMquote:
Als ja?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
EN IK BEN OOK NOG OUDER ALS DAT QARRAD IS
Ouwel is een Katholiek plakkerig koekje dat je in de kerk krijgt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh en niemand weet hier wat ouwel is. Volgens mij heb ik ooit een topic geopend over ouwel
Ik vind het eigenlijk met rasse schreden bergafwaarts gaan. Ik trek aan een dood paard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft in tijden niet zulke hoge kwaliteit gekend.
JE BENT EEN DOOD PAARD.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijke met rasse schreden bergafwaarts gaan. Ik trek aan een dood paard.²
fairquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |