Ik denk dat ze daar liever niet over praat. Iets met double standards waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat vindt ze eigenlijk van de situatie in Syrië en Jemen? Of is ze daar ook liever stil over?
het talentenprogramma van de NIJBquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen aan de hand van voetbal zeker. Ajax? Tja. Maar je hebt wel iets van een traject doorlopen?
Ik ken de taal gewoon niet. Maar oorspronkelijk kom je waar vandaan? Welkom trouwens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik praat gewoon op zijn banshees, dan snapt hij me, duiden, karel
appel
Den Haag natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken de taal gewoon niet. Maar oorspronkelijk kom je waar vandaan? Welkom trouwens.
Serieus?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken de taal gewoon niet. Maar oorspronkelijk kom je waar vandaan? Welkom trouwens.
ben je serieus de enige op dit forum die dat niet weet?quote:
Weet je hoeveel Palestijnen er in hun land wonen? Echt heel veel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:51 schreef HiZ het volgende:
Haha Rania van Jordanië beschuldigt het westen van dubbele standaards. Ze denkt kennelijk dat niemand weet dat Jordanië in 1970 de PLO het land uit heeft geschopt (ethnic cleaning). Of dat als je een land wil zien waar Palestijnen als echte tweederangs burgers onder een apartheidsregime leven, je niet verder heeft te zoeken dan Jordanië.
Zonder steun van Israël zou haar man binnen de kortste keren geen koning meer zijn.
Mwoa, hij erkent op zijn minst Bibi zijn rol in de Irak-ellende. Moeten meer mensen doen, alvorens we ons weer een oorlog in laten meesleuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent nog meer als het afvoerputje van het toilet.
Ja ik zeg het maar gewoon. Niemand vindt jou leuk of iets bijdragen aan deze discussie.
Om op jouw eerdere post te antwoorden: ik heb weldegelijk een mening. Als je die nog niet doorhebt dan ben je blind.
Ja. Dat blijkt nu. Lijkt mij een gave sport. Maar dat is vast ook al gezegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je serieus de enige op dit forum die dat niet weet?
Ja, echt. Ik zat verkeerd. Ik voel me niet te groot om dat toe te geven. Veel ellende komt door een te groot ego bij velen. Nou niet bij mij. Ik vind het een mooie avond zo.quote:
Netanyahu is sowieso een randdebiel maar de palestijnen hebben hem niet echt de kans gegeven om de boel te verpestenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mwoa, hij erkent op zijn minst Bibi zijn rol in de Irak-ellende. Moeten meer mensen doen, alvorens we ons weer een oorlog in laten meesleuren.
Met Assad zijn onlangs de diplomatieke betrekkingen aangehaald.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat vindt ze eigenlijk van de situatie in Syrië en Jemen? Of is ze daar ook liever stil over?
ik zou gewoon gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar de kroeg moet gaan of deze ellende aanschouwen
Ik blijf nog heel even. Kan uitmaken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk dat hun voorouders ook zo zaten te dansen voor de Duitsers.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:45 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Kinderachtig, maar nog altijd beter dan je vijand in flarden door de straat slepen achter een jeep.
Kun je niet in de kroeg gaan zitten en dan op je telefoon dit volgen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh kennelijk vindt ze het prima als Arabieren Palestijnen doodschieten en verdrijven. Ze is uiteindelijk - als Palestijnse - getrouwd met de zoon van de man die daartoe de opdrachtgever was. Een stevig gevalletje Stockholm syndroom misschien?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hoe zit het ook weer met die Palestijnen in Libanon
tijdje terug vochten die met het regeringsleger maar ik heb er nu al lang niets meer over gehoord, wat vond ze daarvan?
Het is bovenal een gevaarlijke en manipulatieve randdebiel. Laten we daarom, met een blik op de recente geschiedenis, vooral onze eigen belangen behartigen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef sp3c het volgende:
Netanyahu is sowieso een randdebiel maar de palestijnen hebben hem niet echt de kans gegeven om de boel te verpesten
Met je rollator, oma Klodderquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen letsel aan overgehouden. Ik Ik heb nu jonge familie die rugby spelen. Toch een ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:02 schreef sp3c het volgende:
nu niet meer hoor trouwens maar dat was wel echt serieus toen ik nog een klein jongetje met grote dromen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |